Proč to udělal?!

145 3 0
                                    


Ahojky, přečtěte si prosím moje kecy dole. DŮLEŽITÉ!!!! Díky.

Potom, co mě Niall nakrmil, mimochodem jsem si připadala jako 5leté dítě, které neumí jíst samo, odnesl tác do kuchyně se slovy „Hned jsem zpátky". Asi po 10 minutách se vrátil s notebookem v ruce. „Pustíme si nějaký film, co ty na to?" „To je bezva nápad" řekla jsem a posunula se v posteli trochu doprava, aby si měl Niall kam lehnout. Noťas dal na komodu a zapnul Hunger games. Miluju ten film, a jak jsem se později dozvěděla tak i Niall.

Niall si lehl ke mně, zakryl nás dekou a přitáhl si mě do obětí. Když byl film asi v půlce, začali se mi zavírat oči, cítila jsem jen Nialla, jak mi dává pusu do vlasů a říká „ Vyspi se sladce zlatko moje, miluju tě a nikdy tě neopustím." „Taky tě miluju" šeptla jsem a usla.

NIALL:

Když to řekla, hned usnula a mě se v hrudi, rozplynul blažený pocit. Nechtěl jsem ji rušit, tak jsem se opatrně zvedl, zakryl ji, ještě jse si neodpustil fotečku mé rozkošné princezny a odešel dolů se dívat na televizi.

LENKA:

Vzbudila jsem se, nikdo v pokoji nebyl, podívala jsem se na nástěnné hodiny a bylo 7 hodin večer. To jsem spala tak dlouho? Pomyslela jsem si. Vstala jsem, otevřela dveře od ložnice a vydala se po schodech dolů do obýváku, protože odtamtud vycházely zvuky od televize.

Šla jsem potichu a když jsem došla za gauč, zakryla jsem Niallovi oči. Ten leknutím poskočil, a začal hmatat ruce a jel výš aby zjistil kdo to je, i když to moc dobře věděl. „Hmm, že by to byla Šípková Růženka?" řekl a zasmál se. „No ta to být nemůže, protože ji nikdo nepolíbil, aby se probudila" řekla jsem a oddělala jsem ruce z jeho obličeje. „Tak v tom případě ještě musíš spát, abych tě probudil" řekl a já zavřela oči na náznak, že jsem usnula.(Ve stoje, ale tak nevadí, hrajeme si na koně :D) Cítila jsem, jak se lehce otřel rty o ty mé. Otevřela jsem oči a podívala se do těch jeho modrých studánek.

„Tak, co budem dělat?" zeptal se „NO já mám celkem hlad" řekla jsem a chytla se za bříško a šla do kuchyně, vzala jsem si vajíčka, a rozhodla se dělat vaječinu. Nechci se chlubit, ale Niall ji zblajzl ani nevěděl jak a já taktéž.

„Půjdu se osprchovat, nevadí?" zeptala jsem se, pořád se tu cítím jako na návštěvě a nepřipouštím si, že tu bydlím. „Miláčku nevadí, nemusíš se mě ptát, vždyť tu bydlíš" „No právě, to mi přijde takové divné" řekla jsem „Připadám si jako na návštěvě, a navíc ti ani nemůžu platit něco z nájmu, protože nemůžu pracovat s tou rukou" pokračovala jsem. „Zlato ale mě to nevadí, já tě mám strašně rád, a jsem rád, že jsi tu se mnou. I kdybys nepracovala do konce života, nevadí mi to." Řekl a políbil mě.

„Tak já teda půjdu do té sprchy" řekla jsem a šla se osprchovat. Po sprše jsem šla rovnou do ložnice, kde už ležel Niall. Když jsem si lehla, sundala jsem si šátek, ve kterém jsem měla celý den ruku se sádrou. Najednou se na mě Niall podíval a usmál se. Mě bylo hned jasné na co myslí. (Nebudu to tady popisovat, myslím, že všichni víme, co se stalo)

Po tom nejlepším sexu jsme oba usnuly v objetí. Ráno jsem se vzbudila první, a tak jsem šla udělat snídani. Odnesla jsem ji nahoru do ložnice a polibkem jsem ho probudila. „Co to tu tak krásně voní?" zeptal se rozespalým hlasem. „ Nooo, slanina, volské oko, džus a káva" řekla jsem a usmála se. „Niall si sedl a pustil se do snídaně, sem tam se se mnou i podělil. „Bylo to výborné, miluju tě" řekl „Děkuju zlato" řekla jsem a políbila ho. „ Miláčku nebude ti vadit když bych šla na chvíli ven, jen tak se projít do parku a pročistit si hlavu?" zeptala jsem se „Jasně běž, já mezitím udělám nějaký dobrý oběd, co ty na to? Řekl a pohladil mě po líčku. „Tak dobře". Šla jsem se obléct a vyrazil jsem ven, samozřejmě jsem nemohla odejít, aniž bych dala Niallovy pusu.

Šla jsem do parku, sedla si na lavičku a přemýšlela úplně o všem. Asi po 2 hodinách sedění v parku jsem se vydala domů, už jsem si připustila, že jsem doma u Nialla. Jenže u dveří stojí nějaká blondýna a ocucává se s Niallem. Cítím slzy v očích.

NIALL:

Jak odešla Lenka ven, šel jsem do kuchyně a začal vařit oběd. Crrrr, zvoní zvonek, asi si Lenka zapomněla klíče. Otevřu a tam vidím Simonu, moje ex. „Co tu chceš?" štěknu „Já se ti přišla omluvit, to co se stalo byl úlet, já tě pořád miluju" řekla a já se ze srdce zasmál „ Ale já tebe ne, ty si taková barbína, že ti už chybí jenom Ken, a navíc, já má už svou lásku života, takže můžeš odejít" řekl jsem ale ona se na mě vrhla, snažil jsem se jí odstrčil, ale nešlo to. Byla mi odporná. Najednou ji někdo odtrhl, byla to Lenka. Tak je to v háji, to nevysvětlím.

LENKA:

Odtrhla jsem tu ženskou od něj, slzy mi tekly proudem. Jí jsem vrazila facku a mu taky. „Asi jsem se v tobě spletla, jdu si balit, můžeš tu se svou Barbie zůstat, jedu do Česka." Řekla jsem a u toho nekontrolovatelně vzlykala a brečela. Vyběhla jsem do ložnice, vytáhla jsem kufr a začala tam skládat všechny věci. S jednou rukou to šlo těžko, ale i tak jsem to zvládla. Niall stál celou dobu u mě a přemlouval mě a říkal, že to není tak, jak to vypadá, že on miluje jenom mě. „Hele Nialle teď odjedua nevím co bude dál." Řekla jsem se slzami v očích a odešla jsem.

V letadle jsem zavolala mamce, ať mi přijde naproti, že bych to v jedné ruce neunesla.

Za 2 a půl hodiny jsem byla v Česku. Doma jsem musel a mamce vše vysvětlit. Zase jsem plakala. „A co když to je pravda, to co ti říkal, nezdá se mi, že by Niall lhal." Řekla mamka „Je fakt, že mi o nějaké svojí ex mluvil, asi to byla ona, ale já v tom afektu nemohla jinak" vzlykla jsem „Já tě chápu, neboj, jestli tě miluje, tak přijede a vysvětlí to" řekla mamka a objala mě.

NIALL:

Když Lenka odjela, vyhodil jsem Simonu z domu a složil se. Byl jsem mimo. Jak to mohla udělat, ale čemu se divím, kdybych viděl to co Lenka, tak bych udělal to samé. Brečel jsem, poprvé brečím kvůli holce. Musím si jí získat zpátky. Zavolám její mamce, ať mi dá jejich adresu a pojedu za ní.

Tááááákže, omlouvám se, že jsem 2 dny nepřidala kapitolu, ale byla jsem nachlazená, a tak mi to nemyslelo, navíc ještě soutěž ze školy. Ale teď je tady další kapitola. Nooo, to se nám to ale zamotalo co????

Chtěla bych, abyste mi napsali co by měl Niall udělat, aby si získal zpátky Lenku? A co říkáte na ten incident s tou nechtěnou líbačkou??!

Jinak děkuju moc za 59 reads, mooooooc si toho vážím. Takže dost mého kecání a pokud se kapitola líbila tak votes, nebo komentář. Potěší mě cokoliv díky moooc

LOVE YOU :*

Nebyl to špatný nápad(F.F. Niall Horan)Kde žijí příběhy. Začni objevovat