Kapitolu věnuji: @Adelka987
Užijte si čtení.
Mám říct ano nebo ne, zklamu Nialla, když řeknu ne? Přemýšlela jsem. „No a ty by jsi chtěl?" zeptala jsem se „No tak bylo by to fajn, ale zase nechci přijít o naše soukromí" odvětil mi. „Nialle jak chceš ty, nechci ti v ničem bránit, takže jestli chceš tak se můžeme nastěhovat k nim, jen abych nepřekážela" řekla jsem nejistě, ale zároveň i odhodlaně. „Zlato" přitáhl si mě do objetí „nikdy nebudeš překážet, jsi moje princezna, a ostatní" ukázal ke dveřím „si tě zamilovali" dořekl „takže se stěhujem?" zeptala jsem se s úsměvem na tváři. „Ano stěhujeme se" řekl a dal mi pusu do vlasů. „miluju tě" řekl a dal mi pusu.
„Půjdem jim to říct ne?" zeptala jsem se. Když jsme přišli do obýváku, všichni se na nás podívali a očekávali co jim řekneme. „Kluci" začal Niall a poškrábal se na zátylku. Pochopila jsem, že jim to chce trochu zpestřit. „Lenka neví, jestli je to dobrý nápad, a navíc, já už s váma nechci nic mít" řekl a já měla co dělat, abych se nezačala smát. „No to nemyslíš vážně, tak jenom kvůli tomu, že nějaká tvoje kráva si myslí, že to není dobrý nápad, tak se sem nepřestěhuješ" vyjel na mě a na Nialla Louis. Pak se otočil ke mně. „A ty" ukázal na mě „Ty jsi jenom namyšlená kráva, která ho chce jen pro peníze" dořekl a posadil se zpátky.
Tak tohle na mě bylo moc, cítila jsem v očích slzy, a tak jsem vyběhla ven z domu. Slyšela jsem jen Nialla, jak jim vysvětluje, že to byla sranda, že se přestěhují, že je chtěl jen napnout.
NIALL:
Nevěděl jsem, že to vezmou vážně. A už vůbec jsem netušil, že Louis takhle vybouchne. Když si sednul zpátky, všiml jsem si, že Lenka pláče a vybíhá z domu. „Já to myslel ze srandy, chtěli jsme vás jen napnout. Louisi já tě chápu, že ses naštval, ale Lenka toho má hodně za sebou. Matka ji vyhodila, otec ji zemřel, a ty na ní začneš ječet, že je se mnou jen pro peníze a navíc kráva. Ona nechce ani to, abych ji koupil přiblblou zmrzlinu." Dořekl jsem „Nialle já se omlouvám, nevěděl jsem, že si toho tolik prožila, jsem vůl" řekl mi Louis „V pohodě, já ji jdu najít" řekl jsem, vzal bundu a vyběhl z domu. Viděl jsem jak běží po chodníku. Doběhl jsem ji.
LENKA:
Slzy tekly proudem, a já pomalu přestávala vidět na cestu. Cítila jsem, že vedle mě někdo běží, ale nepodívala jsem se, kdo to je. Věděla jsem, že je to Niall. „Lenko zastav" předběhl mě a zastavil mě. „Nialle nic neříkej. Myslí si, že jsem s tebou pro peníze. Co když je to pravda. Oni si to myslí, ty si to taky myslíš, tak já už vás nebudu obtěžovat." Dořekla jsem plačtivým hlasem. „Leni, za prvé: já si to nemyslím, vždyť ani nechceš, abych ti koupil zmrzlinu. Za druhé: Louis se omlouval, myslel si, že to s tím stěhováním je pravda, a když se omlouval, skoro brečel. A za třetí: Omlouvám se, nevěděl jsem, že si budou myslet, že je to pravda. Řekl jsem jim, co máš všechno za sebou. Je jim to líto, co se stalo, vsadím se, že si to Louis teď vyčítá" dořekl
„Ty si jim řekl, jakou mám historii? Nemůžu se jim podívat do očí. Nialle nejde to" řekla jsem a na konci se mi zlomil hlas. „Zlato, proč by ses jim nemohla podívat do očí? Jsi ta nejsilnější osoba, kterou znám " utěšoval mě Niall „Nialle, já to nezvládnu. Kvůli tomu, že se mi zabil otec jsem byla šikanovaná ve škole. Nedokážu to" dořekla jsem, vytrhla jsem se ze sevření a chtěla přeběhnout silnici. Poslední co jsem viděla byly bílé světla a slyšela jsem křik Nialla.
NIALL:
Vytrhla se mi ze sevření, chtěla přeběhnout silnici. Nevšimla si, že jede auto. Křičel jsem, ale neslyšela mě. Auto ji smetlo sebou.
Tááááákže, další kapitola. Sice kratší, ale myslím, že zajímavá. Mám pocit, že vždy někdo končí v nemocnici. No nic, uvidíme se u dalšího dílu.
LOVE YOU :*
ČTEŠ
Nebyl to špatný nápad(F.F. Niall Horan)
Romance,,Letím někam, kam nechci." Byla donucena se přestěhovat, ale nakonec to nedopadne tak špatně. Vypadá to na lásku do konce života nebo to bude jen omyl? Dozvíte se v mém příběhu.