Koncert?!

105 2 0
                                    

LENKA:

„Tak co, těšíš se až nás uvidíš hrát na pódiu?" ptá se mě Luke. „No jasně, vaše písničky jsem poslouchala a možná i poslouchám" „Jo? To je super, héééj kluci máme novou fanynku" zakřičel na ostatní, ti se otočili a čekali, co z Luka vypadne. Ten se na mě otočil a ukázal na mě. „Lenka nás poslouchá" zasmál se a pokračovali jsme dál v cestě na stadion.

NIALL:

Kluci mají koncert ve 12 hodin dopoledne, je 10 hodin, já už jsem dávno v Sydney, sedím v autě před stadionem a čekám, až přijdou kluci s holkama. Jsem s klukama domluvený, že odvedou holky a 5SOS dovnitř a přijdou za mnou. Už je vidím, jdou všichni dovnitř, najednou se ale Louis zastaví i s Harrym a Liamem. Nevím, co říkají, ale vím, že je to nějaká výmluva. Rozloučí se a když holky s 5SOS vejdou do budovy, kluci se rozeběhnou k mému autu. „Ahoj Nialle" řeknou sborově. „Ahoj kluci, nejdřív se chci omluvit vám, neměl jsem na to čas, takže omlouvám se vám, že jsem vám nevěřil, když jste říkali, že ta barbína Simona je zlatokopka." Dořekl jsem.

„To je v pohodě Nialle, hlavní je, že už víš, kde je pravda. Teď to musíš jen vysvětlit Lence, což bude těžší" řekl Liam. „Já doufám, že mi odpustí, byl jsem fakt vůl" „My víme Nialle" řekli všichni a zasmáli se. „Díky za upřímnost" řekl jsem a zasmál se s nimi. „Tak pojď, propašujem tě do zákulisí, tak ať tě Lenka nevidí, s klukama z 5SOS je vše domluvené. Jakmile tě vyzvou na pódium, tak tam půjdeš a předvedeš svoje usmiřovací schopnosti" řekl a poplácal mě po zádech Louis. „Díky kluci, fakt moc díky, ani nevíte co to pro mě znamená" řekl jsem „Ty ji fakt miluješ, že?" zeptal se Harry. „Ani nevíš jak moc, nikdy ji nechci ztratit" řekl jsem zároveň nadšeně i smutně.

V zákulisí

„Ahoj Nialle" křikli potichu kluci z 5SOS „Ahoj kluci, rád vás zase vidím." Pozdravil jsem se s nimi „Takže všechno podle plánu?" zeptal se Calum „Jo všechno tak, jak je to naplánované" usmál jsem se. Už se těším, až ji uvidím. Dlouho jsem Lenku neviděl, chybí mi a doufám, že mi odpustí.

LENKA:

Ash, Cal, Luke a Mikey nás, tím myslím mě a holky, odvedli do jejich šatny. Nechali nás tu o samotě, a šli do zákulisí něco vyřešit. Prý. Kluci mi od rána připadají nějací divní. Nevím, jestli něco kují nebo jsou takový normálně. Když se jich na něco zeptám, tak odpoví, že je to jedno, nebo že se to dozvím později. „Holky vy víte, co kluci chystají?" zeptala jsem se „Ne nic nevíme" řekli najednou. „Nevím, čím to je, ale nějak vám nevěřím" řekla jsem podezřívavě a přeměřila jsem si je pohledem. „Leni prosím nevyzvídej, nemůžeme ti to říct. Ano?" řekla El. „No dobře" řekla jsem smutně a sedla si na malý béžový gaučích.

Asi po 15 minutách přiběhli všichni kluci. „Tak pojďte odvedem vás do VIP zóny" řekl Luke. My se zvedly a šli za nimi. „Tak tady můžete být, kdyby něco tak řekněte tomu chlápkovy co hlídá u dveří" řekl s úsměvem Mikey. Ten chlapík se otočil a řekl „Já ti dám chlápka Michaeli, jsem Joe" řekl s úsměvem. Mikey se smál až se za břicho popadal. „My už musíme, tak užijte si koncert, hlavně ty Lenko" řekli kluci a odešli. Zůstali jsme tam jen já s holkama a pak ještě Harry, Liam a Louis.

Rozsvítili se světla a kluci vyběhli na pódium za výskotu fanynek. „Ahooooj Sydney" zařval do mikrofonu Ash. Odpovědí mu bylo tleskání a řvaní. Začali zpívat She Looks So Perfect. Pak zpívali ještě Hey Everybody a Good Girls. Pak byla má oblíbená Amnesia. Calum začal zpívat. Pak měl začít zpívat Luke, jenže jeho sólo zpíval někdo jiný. Zpíval ho....

Táááááákže, další kapitola. Ano vím, že je krátká, ale tak co už. Chci se zeptat, jak se vám zatím příběh líbí? Když tak piště do komentů. Jinak vím, že píseň Amnesia jsem už do médií dávala, ale k téhle kapitole jsem ji musel a dát znovu. Takže páčko u další kapitoly.

LOVE YOU :*


Nebyl to špatný nápad(F.F. Niall Horan)Kde žijí příběhy. Začni objevovat