פרק 22+23

507 40 7
                                    


-לוק-

"ג'ק!" קראתי בזמן שדפקתי שוב על דלת החדר של ג'ק,

"מה?" הוא שאל כשפתח את הדלת.

"אני יכול להשאיל את המכונית שלך?" שאלתי,

הייתי צריך את המכונית של ג'ק מאחר שהחלטתי לקיים את הדייט שלי ושל אשטון בצד השני של סידני.

"למה?" שאל והרים את עיניו ממסך הטלפון.

"אני נוסע לצד השני של העיר.." אמרתי,

"לבד?" שאל והבעת פניו מבולבלת,

"לא, עם אלישה.." שיקרתי,

"הו, אתה לוקח אותה לדייט?" שאל בחצי חיוך והרים גבה אחת,

"כן.." אמרתי באנחה.

"קח," הוא אמר וזרק את המפתחות מאיפה שעמד- ליד שולחן הכתיבה שלו.

"תודה!" אמרתי בחיוך והתחלתי ללכת במורד המדרגות למטבח.

עדיין מתלבט האם להכין את האוכל בעצמי, או לקחת את אשטון למסעדה בחוף..

בסופו של דבר החלטתי להכין פסטה ברוטב עגבניות.

כשסיימתי להכין את הפסטה העברתי אותה לקופסא גדולה מספיק ושמתי על השיש. החלטתי להביא גם חתיכות אבטיח לקינוח, לכן חתכתי כמה פרוסות אבטיח ושמתי גם אותן בקופסא על השיש.

השעה הייתה חמש ונשארה לי רק עוד חצי שעה להתארגן לפני שאני אהיה חייב לצאת לאסוף את אשטון.

נכנסתי לעשות מקלחת זריזה כשהמציאות הכתה בי והבנתי שבעוד פחות מחצי שעה אני הולך לאסוף את אשטון לדייט.

הלחץ בבטני התחיל להבנות והחששות התחילן להיווצר, מה אם הוא לא ייהנה? ואולי התאמצתי יותר מידי? אולי הוא שונא ללכת לחוף הים? מה אם האוכל יהיה לו טעים?

אתם יודעים יש סיבה שאני שונא ללכת לדייטים, כל הלחץ הזה, זה פשוט לא מתאים לי.

חשבתי על הדייט הזה במשך כל כך הרבה זמן ואני הולך לעשות אותו הדייט הכי מושלם שאשטון היה בו מאז ומעולם!

כשסיימתי להתארגן הוצאתי את שמיכת הפיקניק של אימא שלי ושמתי בתיק יחד עם קופסאות האוכל, מזלגות, בקבוק שתייה ושתי כוסות.

כשסיימתי לארוז את הכל לקחתי את הטלפון שלי את המפתחות למכונית של ג'ק ואת התיק שארגנתי ויצאתי לבית של אשטון.

הנסיעה לבית של אשטון- שארכה רק חמש דקות, הייתה מורטת עצבים, ובסופה מצאתי את עצמי עומד לחוץ ומזיע מחוץ לבית של אשטון.

לקחתי לעצמי כמה שניות לנשום עמוק לפני שדפקתי על דלת ביתו של אשטון.

כשהדלת נפתחה אשטון עמד בכניסה, הוא לבש ג'ינס כחול שהגיע לו עד הברך וחולצה בצבע לבן עם שרוולים ארוכים והדפס עליה.

He looks so perfect.Where stories live. Discover now