Smotana

853 51 0
                                    

Kada mi se vid razbistrio ugledala sam ga..Dečko kovrdžave kose, smaragdnih očiju sa kacigom u ruci ... Dobro je pa se još nisam presvukla inače bih sad umrla od crvenila u licu, a od kacige i u ovom mraku to sada neće videti...drugom slobodnom rukom je prošao kroz kosu i razbarušio je pa zatim oblizao usne... što me je nateralo da još više pocrvenim...taman kada sam se bila spremila samo da prodjem pored njega i pravim se kao da se upravo nisam sudarila sa njim, on je progovorio...

"Paa dobro.." zastao je i povukao me za rame kako bi me okrenuo.."Johnson, koji put večeras!?"mogla sam videti kako mu se skupljaju obrve, samo sam slegla ramenima...

"Pa naravno da ne znaš, a šta je sa jezikom? Maca pojela jezik,a?" Na ovo sam već bila besna zar je toliki kreten, stegla sam pesnice što je on i video

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Pa naravno da ne znaš, a šta je sa jezikom? Maca pojela jezik,a?" Na ovo sam već bila besna zar je toliki kreten, stegla sam pesnice što je on i video..."Uzgred lepo prezime." Čujem korake iza sebe, ali se ne okrećem.

"Skloni se odavde!" Čujem Teodora i Olivera verovatno su i oni krenuli u svlačionicu

"UuUu paa koga mi to imamo ovdee!?" Harry je rekao podrugljivo

"Ne želimo svadju, samo ti lepo kažemo još jednom da nastaviš svojim putem i prestaneš da maltletiraš ljude!" Kaze Oliver

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Ne želimo svadju, samo ti lepo kažemo još jednom da nastaviš svojim putem i prestaneš da maltletiraš ljude!" Kaze Oliver

"To reci njemu, vec četvrti put nasrće na mene. Znam ja da sam lep..." pravi neki šmekerski osmeh i sklanja šiške unazad "Ali nisa i peder!" Vidi se koliko je ovo naljutilo Olija i Teodora..

"Ovako nastavi kuda si krenuo! I zaboravi da si ga ikad i video!" Teodor me uhvati za ramena i povlači ka sebi kako bi zaobišli Harry-ja

"Da, ja ću njega naravno zaboraviti. Ali da li će i on mene zaboraviti!?" Kaže podižući jednu obrvu i praveći prelep osmeh sa udubljenim rupicama na licu...

"Kakav seljak! Vidiš Karol ovo je seljak, debil, kreten, stoka i sve to što ti nama pričaš! Šta bi bilo da mi nismo naišli!"

"Ništa! Snašla bih se ja. Šta bi mi uradio!? Dečko je sasvim uredu, ne znam zašto ga toliko niko ne voli!" Samo mi je ispalo iz usta, ni sama ne znam zašto sam to rekla..

"Vidi tiii njee! Još ga i braniš? Šta li ti je taj dečko uradio!?" Zapravo ni sama nisam znala šta mi je uradio...

"Dobro, dobro dosta više vas troje! Stvarno ste ne podnošljivi nekad. Pustite je. Jel živa? Jeste! Jel zdrava? Jeste! I šta sad.. to što se desilo ostavite tamo. I Karol idi spavaj vidiš li koliko je sati nećeš moći opet da ustaneš u školu." Adam je bio upravu ići ću u sobu i zbog spavanja, a i da prekinem sa raspravama oko tog dečka, krenula sam ka vratima, pa se okrenula i reklA..

"Jedini glas razumaa u ovoj kući! Dobro je da ima i takvih!" Na šta su mi Oliver i Teodor uputili ubilački pogled, a Adam se slatko nasmejao.

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

"Stani mi ovde, hocu da kupim maramice i flašicu vode ionako ona u školli ne valja, a ja bez vode ne mogu." Kažem na šta Adam stane ispred jednog marketa.
Uzela sam crvenu korpu, mada mi nije bila potrebna, ali takva su pravila u većim prodavnicama.. uzela sam maramice i krenula do frižidera da uzmem vodu... dok sam zatvarala vrara maramice su mi ispale iz ruke.. uzela sam ih sa poda i kada sam se podigla.. BoOom, TrAs.. glava mi se našla tik uz nečije grudi! Da li sam se to SMOTANA JA opet zakucala u nekoga!!?

American Girl  Where stories live. Discover now