Karolina P.O.V
Koliko god Naominin plan zvučao smešno. Bio je i dobar. Ceo dan smo radili na tome. Sada nam ostaje samo da Harry nije u kući..
Kucam na vrata ali odgovora nema. Prodjem sa druge strane kuće i udjem kroz staklena vrata. U kući nema nikoga. Pozovem sve koji su učestvovali u ovoj Naomininoj ideji.
Adam, Teodor, Oliver, Moli, Naomi..
U kući su se stvorili za nekih deset minuta.
Mi devojke smo pravile večeru, a Teodor, Adam i Oliver su dekorisali mesto.
Stavili su ispred velikog televizora niski stočić i preko njega crveni stoljnak, vazu belog cveća, dva tanjira i dva velika bela jastuka pored stola. Od vrata pa sve do stola i oko njega su bile male okrugle svećice crvenih i narandžastih boja. Mi smo stavile hranu na sto i sve se činilo spremno. Samo još da Harry dodje. Stavim CD u dvd od televizora ugasim svetlo i narandžasti prigušeni plamenovi sveća obasjavaju prostoriju nasmejem se."Ovo je ludo.."
Pogledam u njih petoro. Koji stoje svi u jednoj vrsti postrojeni."Držimo ti palčeve. Mi sad idemo, uradili smo sve što se moglo uraditi.."
Zagomilali su na staklena vrata i otišli.
Stala sam nervozno ispred vrata i namestila svoju čipkastu crvenu haljinu do kolena.
Šta ako ovo ne uspe.
Okretanje ključa postaje sve glasnije i jasnije.
Harry je ispred vrata.Škljoc
Ulazi u kuću i zastane pogledom na sveće koje su bile poredjane kao mapa do crvenog stola."Svidja li ti se?"
Okrene se prema meni pa ćuti par minuta posmatrajući moju frizuru, haljinu, obuću, šminku, celu mene..pa se nasmeje."Ti ili kuća?"
"Oboje.."
''Kuća mi se svidja...." opet prodje svuda pogledom po meni i svaki taj deo mi se naježi..ali ništa ne kaže.
"Pa onda.. to nije jedino iznenadjenje."
Nasmejemo se i odemo do jastučiča kako bi seli."Jesi li sve ovo sama napravila?"
Pogledom prodje preko stola."Imala sam pomoć.."
Nasmejem se postidjeno."Vidi se, ne bi ovo mogla sama uspeti."napravi neku namrštenu facu" Salim se, odlicno je. A kljucevi?"
"Vrata od vrta."
Slegnem ramenima."Naravno, naravno uvek zaboravim da ih zakljuvam. Stvarno je prelepo. Hvala ti. Ovaj put ću se ja zahvaliti. Hvala."
"Nema na cemu drago mi je da ti se svidja..hajde jedi, ohladiće se."
"Jesi li spreman za iznenadjenje?"
Spustim čašu na sto."Jedva čekam."
Nasmejem se na njegov odgovor i uzmem daljinski kako bih upalila TV."Hoćemo li to da gledamo utakmicu?"
"Da, gledaćemo utakmicu!"
Kažem ironično."Ne brini se večeras nema utakmice."
Slegne ramenima i nasmeje se."Znači gledao bi da ima. Kretenu jedan.. sada ćeš gledati nešto mnogo lepše od utakmice. Jesi li spreman?"
Namignem mu."Jesam !"
"Neka počne.. "
Pritisnem crveno dugme za paljenje.
Na ekranu se pojavim ja u belom šeširu, juče dok smo snimali bilo je veoma vruće."Zdravo, ja sam Karolina . Naravno da ne znam zašto ovako počinjem ti me već poznaješ. Poznaješ me zar ne Harry?"
Podignem obrvu.
A on odgovori gledajući u televizor."Poznajem."
"Dobro šta sam ono rekla.. zovem se Karolina. Ovaj video koji ćeš sada videti je naša prica. Ovo je film o nama. Znači ja sam režiser."zastala sam " Sve je slučajno počelo. Najlepše stvari počinju slučajno.."
YOU ARE READING
American Girl
Romance"Zašto?" Pogledala sam ga dok se igrao sa parčićima polomljenog srca. "Ona me se ne seća.." Zažmureo je i par suza su brže skliznule niz njegove obraze. "Voliš je?" Prišao je bliže. "Više od svega!" #3 in Romance 13.11.2016