Karolina P.O.V
Nisam mogla zamisliti lepše jutro u ovoj bolnici. Gledam Harry-ja zavaljenog u fotelju kako spava sa par odbeglih loknica na licu. Malo se odgurnem rukama kako bih se ispravila. Još uvek ne mogu doći do njega, sesti mu u krilo i reći da ga volim, ali će polako i taj dan doći.
Jako čukanje i lupanje po vratima me natera da pogledam ka njima. Teško je pogoditi da su to oni. Stvarno teško.
Sva trojica su ušli sa osmesima koji su izbledeli čim su videli Harry-ja na fotelji."Ti?"
"On?"
"Karolina? Objasni?"
Svaki je imao svoje pitanje koje se svodilo na isto. Otkud on ovde i šta radi.
"Trebamo li da reagujemo?"
Oliver se našalio kada je video mene kako se smejem dok gledam u Harry-ja."Pomirili smo se."
Postidjeno sam spustila glavu. Nisam smela da vidim njihovu reakciju."Aham. Znači sad si potpuno zdrava, a? Više ti ne trebaju medicinske sestre?"
Adam se našalio dok je spuštao namirnice koje su doneli. Ipak su dobro reagovali."Pa šta će joj one pored ovakvog doktora!"
Oliver se glasno nasmejao kao i ova dvojica pa su tako i probudili Harry-ja."Evo ga i naš doktor. Da mi sad izadjemo? Treba neki lek da se da sad?"
Dok je Harry gledao gde se nalazi. Njegova sestra koju sam upoznala juče je ulazila u sobu."Karoli.."
Zaustavila se pogledom na Teodora."Ti?"
"Ti?"
Uzvratio joj je iznenadjeno koliko je i ona bila iznenadjena."Vi?"
Harry-jev glas je sve nasmejao.
"Sad stvarno. Vi se poznajete?"
Harry je gledao u Gemmu koja je prilazila njemu poljubivši ga u obraz."Što je ovaj Harry ovoliki zavodnik nikad mi neće biti jasno."
Teodor se počešao po glavi."On mi je brat. Seljaku."
Svi smo ih gledali zbunjeno sa upitnicima iznad glave."Da li će nam neko reći šta se ovde dogadja?"
"Dogadja se to da me je umalo ubio sa kolima. I umesto da stane i kaže izvini, on je samo onako šmekerski otvorio prozor da pogleda radi reda i otišao."
Gemma je iznervirano pričala dok smo svi slušali sa osmesima."Pa da si obukla neku haljinicu, suknjicu ili tako nešto možda bih ti i prišao."
Provocirao je iako smo svi znali da je to više ličilo na Olivera nego na Teodora da kaže, ali je samo želeo nju isprovocirati."Vidi se kolika si seljačina. Ne znam samo kako ni malo ne ličiš na sestru!"
Pokazivala je rukom na mene dok je pokušavala sesti na površinu zida ispred prozora."Pa zato što ličim na brata. Kao i što sam bio pijan pa nisam primetio koliko si lepa."
Prišao joj je i podigao je na prozor gde je želela sesti. Na šta se zacrvenela i obmotala ruke oko njegovog vrata da ne bi pala."Vidim ja šta se ovde dešava."
Oliver se nasmejao i pravio rukama oblik srca ka njima."Ne vidiš ti ništa!"
Teodor se malo postidjeno i uznemireno odmakne od Gemme."Dobro, dobro svadjalice. Ja mislim da mi moramo sad da idemo negde."
Pokazivao je očima Oliveru i Teodoru na mene i Harry-ja. Što je i Gemma ukapirala pa su svi zajedno izašli iz sobe ostavljajući nas dvoje same u sobi."Misliš da se medju njima nešto dešava?"
Pitala sam Harry-ja misleći na Teodora i Gemmu."Mislim da medju nama nešto treba da se desi."
Zažmurela sam od zadovoljstva njegovih usana."Napokon smo sami."
Podigao je beli pokrivač i uvukao se u krevet pored mene na koji sam i ja jedva mogla stati. Zagrlio me je i tako smo zajedno ušli u neki samo naš svet koji je vodio do beskraja.♡♡♡♡♡♡
Stvarno nisam imala inspiracije žao mi je. A morala sam nešto da objavim. Tako da se nadam da nije toliko baš loš deo. :/ 💔
Pristajem na sve 👈📖📰📚
Koje su šanse za ljubav na prvi pogled 👈📖📚Vote⭐
Com❤💋♡♡♡♡♡♡
YOU ARE READING
American Girl
Romance"Zašto?" Pogledala sam ga dok se igrao sa parčićima polomljenog srca. "Ona me se ne seća.." Zažmureo je i par suza su brže skliznule niz njegove obraze. "Voliš je?" Prišao je bliže. "Više od svega!" #3 in Romance 13.11.2016