Harry P.O.V
"Uprskao sam. Sve sam upropastio.."
Pogledao sam opet plavokosu devojku koja je sedela pored mene."Hej, Harry nisi ti kriv.." skrenula je pogled "zapravo..i jesi. Ali ti je samo voliš i..." prekinuo sam je.
"Više od svega!"
Uhvatila me je za ruke."Onda joj to reci. Idi pokaži joj svoja osećanja!"
Uzela je čašu tople čokolade iz moje ruke i pokazivala rukom ka njenoj sobi."Ali ona ne želi da me vidi.."
"Harry ja sam valjda žensko. Znam šta devojke hoce.. pokušavaju da te ubede u suprotno od onoga što žele samo da bi videle koliko ćete se boriti za njih i time pokazati koliko ih volite."
Nasmejao sam se sa pola nade da ću uspeti.."Hvala ti. Nemaš pojma koliko mi znači što si došla. Mislio sam da nećeš.."
Nije mi dala da nastavim dalje da pričam, zapravo nisam mogao od jačine njenog zagrljaja bilo šta reći."Okej, okej volim i ja tebe!"
Uzvratio sam joj zagrljaj. Ništa lepše i udobnije nisam doživeo u skorije vreme od njenog zagrljaja. Tako mi je nedostajala."Harry imaš tri žene u životu koje te vole više od svega..od te tri žene sam samo ja uspela doći do tebe. Sada je na tebi red da povratiš njenu ljubav i njeno poverenje kao što ćeš uraditi i sa mamom. Jasno?"
Podigla mi je glavu kako bih gledao u nju."Jasno!"
Nasmejao sam se i prislonio njenu glavu na moje grudi."Volim te Harry.."
Osetio sam toplotu njenog daha na vratu, a potom i par mokrih kapljica.."A ne, ne, ne. Nećeš plakati. Neću ti to dozvoliti!"
Uzeo sam rub svoje majicemi obrisao joj lice.."Mislila sam da me nikada nećeš pozvati.."
Stegla me je jače."Zar je to moguće..samo mi je trebalo dugo da smognem snage da napravim taj korak.."
Igrao sam se sa pramenovima njene plave kose."Tri godine ti je trebalo da napraviš taj korak. Da uzmeš telefon okreneš moj broj i kažeš dodji, želim da te vidi, potrebna si mi.."
Odmakla se od mene."I sama znaš zbog čega to nisam mogao. Taj čovek me je gotovo ubijao svaki dan, zar mislis da bih posle toga što sam pobegao od kuće mogao da vam se javim. Misliš da bi me ostavio na miru kada bi znao da sam još uvek živ? Tek tada bi me živog sahranio."
Kada sam završio doslovno se bacila u moj zagrljaj obmotala ruke oko mene, a ja sam jauknuo od blagog bola koji se stvorio kada je skočila u moje krilo dok sam ja sedeo na klupi."Nema ga više..sada si bezbedan.."
Zajecala je na trenutak."Gemma...?"
Nema odgovora.
Samo je odjednom poskočila i obrisala suze."Hajde ustaj, ustaj."
Vukla me je da ustanem sa klupe."Nisam ja ovde došla da bih sedela tu i pričala sa tobom."
"Tako znači? Nisi došla da vidiš brata?!"
Pogledao sam je ispod obrve."Došla sam da vidim Harry-ja i Karolinu zajedno!"
Namignula je.
"Smislio si kako ćeš napraviti prvi korak?""Mislim da jesam!"
Nasmejao sam se."To je moj brat!"
Zagrlila me i još jednom me vratila u vreme kada smo nekada bili svi zajedno..
odgurnula me od nje i pokazala da mi drži palčeve za sreću, a ja sam krenuo napred ka vratima bolnice.Karolina P.O.V
Gledala sam kako polako nailaze tamni oblaci na nebu..
slab zvuk kucanja na vratima me je naterao da pogledam ko mi je to danas prvi došao u posetu, braća, drugarice, roditelji ili drugovi iz tima..
Vrata su se polako otvarala i na vratima se pojavila malena devojčica."Hej, koga tražiš?"
htela sam joj pomoći da nadje sobu koja joj je trebala.
Nasmeje se i prodje rukom kroz kovrdjavu kosu."Karolinu Johnson.. da li sam u pravoj sobi?"
Čudno sam je pogledala. Nisam sigurna da je poznajem."Da to sam ja.."
"Imam nešto za vas.."
Doskakutala je do mene."Moj drug me je poslao da vam dam ovo.."
Gledala sam je pažljivo dok je iz džepa vadila mali beli papir."Tvoj drug?"
Začudjeno sam pitala."Da, Harry."
Odmotavala je papir."Rekao mi je da te ne mučim i da ti ja pokažem poruku. Nadam se da ćeš da je pročitaš."
Raširila je papir i podigla što je više mogla kako bih ja pročitala.."Da li vidiš šta piše na njemu?"
Povikala je..Hoćeš li mi dati još jednu, poslednju šansu?
H.S"Da vidim.."
Nasmejala sam se dok su mi se suze stvarale u očima.
"Reci mu da može da dodje.."♡♡♡♡♡♡
Možda ima nekih grešaka nisam proveravala..<3
Znam da sam rekla da će skoro kraj. Ali..možda ipak i produžim malo priču.. 👅
Vote⭐
Com❤💋♡♡♡♡♡♡
YOU ARE READING
American Girl
Romance"Zašto?" Pogledala sam ga dok se igrao sa parčićima polomljenog srca. "Ona me se ne seća.." Zažmureo je i par suza su brže skliznule niz njegove obraze. "Voliš je?" Prišao je bliže. "Više od svega!" #3 in Romance 13.11.2016