Normalna?!

824 52 0
                                    

Da! To je opet bilo maslo moje smotane prirode. Stvarno sam ponovo udarila u nekoga! Kada ću više početi da gledam šta radim.
Polako sam podizala glavu.. moram priznati da sam se plašila pogledati tu osobu u oči.. Mada imala sam i razlpga, to su meni bile dobro poznate oči, oči smaragdne boje..Prilično visok dečko, svetlog tena, kovrdžave kose do ramenami prilično dobrog mirisa, mogu priznati.
Da to je bio Harry. Samo što on mene ovakvu ne zna.. ja sam za njega do sada bila samo glupi, smotani Johnson koji je blenuo u njega kad god su im se oči susrele.
Prekinuo je tišinu.

"Hmm, da malo gledaš kuda ideš, gospodjice?" Rekao je sa neodoljivim smeskom koji je pravio rupice na obrazima

"J-ja... izvini...nisam htela.."

"Oprošteno ti je!" Iskezio se "Ali samo ovaj put, sledeći put ću razmisliti šta će biti." Nisam znala šta da mu kažem pa sam se samo široko osmehnula, a on mi je pružio ruku..

"Harry.. Harry Styles."

"Ka-Karolina Johnson."

"Ahhh.. nisi morala ni da kažes!" Pogledala sam ga zbunjeno dok se on smejao "trebao sam da znam.. Vi Johnson'ovi mnogo volite da nalećete na mene!?" Znala sam o čemu priča, ali nisam mu mogla reći da sam ja ta koja je nalerala više puta na njega..

"MI Johnson-ovi?"

"Pa da. U poslednje vreme.." bio je prekinut od strane muškog glasa...

"Karolinaaa zabogaa, gde si se toliko zadržala..." prestao je da priča kad je video Harry-ja.

"Ti, šta ti radiš sa njom?!" Krenuo je ka nama.. a Harry mu ništa nije odgovorio nego je pogledao u mene..

"On ti je brat?"

"Da! To je moj, nažalost brat! Uvek je tu kad ne treba!" Na moje se reči 'slatko' nasmejao

"Karolina idemo..." povukao me je za ruku vodeći me ka kasi, kada sam čula Harry-jev hrapav glas u pozadini upućen meni..

"Videćemo se mi opet!" Što je izazvalo osmeh na mom licu, ali sam znala da ćemo se svakako sutra videti na utakmici upućenoj humanitarnim svrhama.

"Samo se usudi da je vidis!" Rekao je Adam ljutito..

"Dobro šta vam je taj dečko tolikoo uradio da ga toliko ne volite!? Zar ne mogu ni da pričam sa njim!?"

"Naravno da ne možeš! I završili smo sa tom pričom oko njega! Sad idemo u školu."

_ _ _ _ _ _ _

Prilazimo školskom dvorištu.. i vidim Molly i Naomi na dobro poznatom mestu gde su me uvek čekale kako bi ušle zajedno u škoku...

"Hej, vas dve!"

"Hej, Karol. Ima li nešto što nam nisi rekla, ili da naviknemo od danas da te vidimo ovako raspoložene pre časova?" Rekle su mi podrugljivo zato što sam uvek bila mrzovoljna kad dolazim u školu zato što je ne podnosim!

"Paa, možete se naviknuti!"

"OOooOo pa moraš nam pričati šta te to dovodi srećnu u tvoj zatvor!"

"Da ispričaću vam, ali ne danas! Možda ako sutra dodjete na utakmicu i same vidite! Isplazila sam im se i povukla ih ka ulaznim vratima

"Devojko ti si stvarno trebala da budeš muško! Ovako ne vuče normalna devojka!" Rekla je Naomi na šta sam ja počela nekontrolisano da se smejem

"Ko je rekao da sam normalna!? A i nisam daleko od muškarca! Pored moje braće bi i najveća dama postala muškarac!"

American Girl  Where stories live. Discover now