Karolina P.O.V
Dva levo, jedan desno, dva napred, dva desno, jedan nazad.
To je bio moj ritam kretanja putem.
Mokra haljina se cedi na meni i od njene mokre težine me boli sve ispod nje. Kapljice vode se slivaju sa moje kose preko celog mog tela i završavaju negde utopljene u dugoj haljini.
Desna ruka me žulja. Otvorim šaku i nasmešim se papiriću u njemu."Luda ideja.." i dalje se smešim izgužvanom papiriću. "Serenada.." udarim se rukom po čelu "luda Karolina!"
Uzmem kamenčić sa zemlje i pokušavam da pogodim prozor na drugom spratu "jes." Mahnem rukom pobednički po zraku.
Ali on ne izlazi, ponovim postupak."Ne, nisam luda to kovrdžavo čupavo stvorenje ovaj put stoji na prozoru i gleda tačno u mene." Namignem papiriću i tiho kažem.
"Zašto ne otvara sad, proklet bio..."
Uzmem kamenčić i pogodim tačno mesto gde mu je stajala faca.
Pomera ruku i prozor se otvara."Šta hoćeš?! Odlazi."
Nagne se laktom na lim od prozora. "Šta ne razumeš u tome. Odlazi!" Pokazuje rukom ka vratima od dvorišta."Nigde ja ne idem! Ima da me saslušaš!""Do sada si ti pricao, a ja slusala. Sada ćeš ti slušati mene. Pogledaj me kako sam mokra! Sve je ovo zbog tebe. I ovakva mokra.." zastanem setim se papirica "Gledaj. Spremila sam nešto.." pogleda me ispod oka i namršti se. odmotam papirić i imam šta i da vidim mastilo hemijske se razmazalo.
"Super... Ništa onda, moraću napamet." Stavio je obe ruke na lim i namestio se kao da me slusa.
Namestim kosu i krenem pijano da se teturam levo desno i pevam " zalepio si se kao krpelj, da ti kažem da ideš ne bi otišao. Ime ti je Harry-kreten i imaš mišiće kao balone..." uspela sam videti kako je sagao glavu i nasmejao se " oko tebe uvek neke devojke ime ti je Harry i ponašaš se kao kreten. Sudarili smo se u prodavnici i pomislih ima nešto u ovom čoveku..na plaži ispod zvezda pomislih želju i tada poželeh samo tebe. Moja slatka nesrećo, ispravljam se Harry-kreten, ti si moj junak. Ti si moja druga polovina i sreća.." na kratko sam videla polu osmeh ali je brzo ispario.
Da ovo je bilo užasno od mene, zapravo ovo ništa nije pisalo na papiriću, sve je vino ispričalo. Verovatno će me sutra biti sramota ovih gluposti koje sam izrekla..
Ali moram uraditi sve što je u mojoj moći.
Podignem haljinu i čučnem, a jednu nogu podignem. Kao da ga prosim."Znam da sam te mnogo povredila. Ti si učinio što je bilo u tvojoj moći. Ja sam samo stajala i ćutala." Progunem knedlu "Ali sada sam shvatila da bez tebe ne mogu. Svesna sam da gubim nešto dragoceno i uradiću sve da ne dodje do toga, videćeš. Harry.." sklopim ruke na grudima kao da ga molim.
"Daj mi još jednu šansu.."Adam P.O.V
Posle naše male svadje ovo mi je bilo prekopotrebno...
Naš mali poljubac...
Zavučem ruke u njenu kosu primaknem je više sebi i opet spojim naše usne, ovaj put nežnije, sporije.
Postao sam gladan ovih usana.
Uspelo mi je.. dobio sam ono što sam najviše želeo, nju.. Naomi.♡♡♡♡♡♡
Obećavam bolji nastavak sledeći puut.. :( <3
Vote⭐
Com❤
♡♡♡♡♡♡
YOU ARE READING
American Girl
Romance"Zašto?" Pogledala sam ga dok se igrao sa parčićima polomljenog srca. "Ona me se ne seća.." Zažmureo je i par suza su brže skliznule niz njegove obraze. "Voliš je?" Prišao je bliže. "Više od svega!" #3 in Romance 13.11.2016