Ljubavi, ovo je za tebe!

425 27 3
                                    

Ko nije pročitao neka pročita deo pre ovoga. Ako niste videli da sam izbacila juče da vam ne bi bio nelogičan ovaj deo..<3

Harry P.O.V

Gubio sam se u vlasima njene smedje kose koja mi je golicala ruku. Miris njene kose je nešto što se ne može objasniti. Pogled na njenu kosu mi se fiksirao u trenutku na ogromna vrata koja je Andrej otvorio. Svega par trenutaka nas deli od te nazovi borbe. Ali ona je moja. Te poljubce mogu dobiti samo ja, niko drugi.

"Harry, zar ćete stvarno to uraditi?"
Njen glas me je na trenurak trgnuo i sada sam ispred sebe umesto Andreja gledao u njene prelepe oči. Klimnuo sam glavom. Nije uredu. Ni sam ne znam šta mi je bilo pa sam se sa njim kladio na ovako nešto.

"Ne mogu da verujem da si mu to rekao.. Da ćeš mu to dozvoliti."
Pomalo sramežljivo se nasmejala. Znam da joj nije bilo svejedno. Meni tek nije bilo svejedno. Ne mogu zamisliti da je ima bilo ko drugi, a da to nisam ja..
.
.
Nalazio sam se ispred velikog koša. Sve što sam video bio je plavi obruč u sredini koša. Jedini cilj mi je da lopta prodje deset puta kroz taj krug. Udaranje lopte o parket mi je skrenuo pažnju i ugledao sam Andreja sa loptom u ruci koji je imao svoj neki pobednički osmeh na licu, a nedaleko od njega na klupi sa glavom naslonjenom na rukama sedela je ona, Karolina..

"Pa počnimo!"
Klimnuo sam glavom u znak odobravanja.
"Počnimo."

Nije išlo sve kao što sam mislio. Lopta nije bila sve ono što sam video ispred sebe. Slike Andreja kako ljubi Karolinu su mi se nizale pred očima. Odjednom mi je Andrejev glas dosao do glave..

"Karolina, koji je rezultat?"
Pogledao me je ispod oka i nasmejao se pobednički..

"Osam tri..."
Pomerila je odbegli pramen sa lica i pogledala u mene pokazujući mi da je i dalje uz mene i da mi drži palčeve.

"Ti ne znaš da brojiš!?"
Uzviknuo sam, prevrnuo očima i bacio  loptu.

"Ne nego samo želim da čujem to!"
Pokazao je prstom na nju i namignuo joj. Pognula je glavu i time samo mogao videti sve ono što ona sada oseća.
Harry debilu!
Trgni se. Ovo nije kraj i ne može biti kraj. Svi njeni poljubci pripadaju meni, samo meni!
.
.
.
"Živote, koji je rezultat?"
Rekao sam sa smehom dok sam vodio loptu i želeo sam to da čujem od nje iako sam dobro znao rezultat. Ali njena sreća svakim mojim pogotkom bila je nešto neprocenljivo.

"Devet devet."
Nasmejao sam se jos jednom na njen ozareni izraz lica i otišao do bele linije.

"Hvala draga moja.. znači ako pogodim odavde gotovo je, jel tako?"
Pogledao sam je, a ona je klimnula glavom i uputila mi najlepši osmeh na svetu.

"Ako pogodiš!"
Rekao je Andrej provocirajući kroz smeh.

"Ljubavi, ovo je za tebe!"
Poskočila je sa klupe i stegla pesnice.
Bacio sam loptu i spustio pogled. Ili dobijam ili gubim. Ne mogu to gledati sada.

"Uhuu, Harry bilo je super, ti...ne mogu da verujem."
Skakutala je u mestu od radosti dok je Andrej pored nje izgledao kao da je izgubio sve u životu, a ne jedan poljubac. Ali priznajem razumem ga..meni taj jedan poljubac daje volju za životom.

"Posrećilo ti se, čestitam."
Pružio je ruku.

"Čestitam i ja tebi, malo si me uznojio."
Rekao sam kako bih ga malo isprovocirao..

"Zapravo ja čestitam obojici..ali taj pogodak..."
Karolina je stala izmedju nas. "Harry, kako si ono pogodio?"

"S' vremenom ćeš to saznati, ne brini.."
Raširio sam ruke kako bi došla meni u zagrljaj.

"Hajde vidimo se sutra. Idem ja."
Andrej je mahnuo i krenuo ka izlazu.

"Zar nećeš ostati da vidiš ono za šta smo se borili?"
Podigao sam obrvu gledajući u njega dok mi je Karolina bila u zagrljaju. A njegov odgovor je bio pogled upućen nama i odmah zatim zalupljena vrata.

"Harry, stvarno sam bez reči!"
Sjaj u njenim očima je obasjavao prostoriju

"Tek ćeš ostati bez reči.."
Pomerio sam joj kosu iza uveta i uradio ono što ne bih menjao ni za šta u životu.

"Zar si mislila da bih ovaj trenutak prepustio nekom drugom?"
Napravila je ravnu liniju usnama i slegla ramenima.

"Nikada malena!"

Još jednom sam ovaj put grublje spojio naše usne i kada sam izgubio dah sam se izmakao i napravio sebi pogled na nešto najdivnije na svetu

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Još jednom sam ovaj put grublje spojio naše usne i kada sam izgubio dah sam se izmakao i napravio sebi pogled na nešto najdivnije na svetu. Njeni crveni obrazi i telo koje drhti od mojih dodira je nešto najdragocenije što sam ikada imao..

Adam P.O.V

"Karol potrebna si mi. Povedi i Molly sa tobom i dodjite kući."

♡♡♡♡♡♡
Vote⭐
Com❤
♡♡♡♡♡♡

American Girl  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora