Karolina P.O.V
"Jedan, dva, tri, četiri, pet.."
Pela sam se skakutavim korakom i brojala u sebi stepenike koji su vodili do moje sobe..uhvatim srebrnu kvaku i jeza prodje kroz moje telo zbog njene hladnoće..polako otvaram vrata kako ih ne bih probudila ako i dalje spavaju..
Ali ne prevarila sam se..oni spavaju samo kad ne treba i gde ne treba. Sa otvaranjem vrata dočekali su me i njihovi oštri začudjeni pogledi."Gde je bila mlada dama?!"
Oliver je rekao dok je cuokao nogom u mestu.."Mhm..u šetnji..."
Ništa gore nisam mogla da kažem.."U šetnji sa jastukom?!"
Podigao je obrvu"To je verovatno danas u modi!"
Nasmejao se Teodor, ali mu je ubrzo moj jastuk bio na licu.."Šta je ovo ćebovanje?!"
Počela sam da se smejem pa to je jastuk ne ćebe.."Ako ćemo tako..onda.."
Uzeo je ćebe i gadjao me, ubrzo nam se tu priključio i Oliver..ćebad, jastuci i posteljina su leteli svuda naokolo kao i perje i sundjerčići koje je ispadalo iz njih..
Prekinulo nas je jedno tiho -tra-la-la,la, tra-la,la,la-..
Prokleti alarm.. sat je pokazivao 08:45 što je značilo da je za 15 minuta kondicionalni trening na plaži..a ja koncicije nisam imala ni u malom prstu..
Obukla sam helanke i majicu kratkih rukava kako bi mi bilo sto udobnije da trčim, a Teodor i Oliver su obukli svoje trenerke.. izašli smo iz soba i svi su već bili na plaži..._ _ _ _ _ _
Posmatrala sam kako mi jedno po jedno iz tima izmiče iz vida, a i iz suprotnog kluba.. jedine tri osobe koje sam videla nedaleko ispred sebe su bile moj trener, njihov trener i Harry..mogla sam ih čuti sve šta su pričali..
Ali moje disanje je bilo teže za slusanje osećala sam kao da ču da ispovraćam dušu od umora, prvo jedva prospavama noč na neudobnim ležaljkama i sad ovo!"Harry idi do Karoline, ostani sa njom. Mi idemo moramo sustići ostale ne možemo zbog nje ostaviti sve ostale."
"Uredu.."
Vratio se trčećim korakom do mene.."Kunem se da je moja baba brža od tebe!"
Podsmevao mi se..
Ali mi nije bilo do svadje.."J-ja sam umorna, ne znam kako se ti ne umoriš!"
Zastala sam na trenutak uhvativši se za kolena ne bih li uhvatila malo vazduha.."E,e,e ja vežbam.. šta ti misliš kako ja imam ovako bezprekorno telo!"
Pokazivao je rukama na sebe i neumorno trčao.."U,u,u poješću to tvoje telo!"
Prevrnula sam očima..
Okrenuo je glavu ka meni i počeo slatko da se osmehuje.."To sam rekla onako..figurativno, nemoj odmah da se smeješ!"
"Hajde, hajde..trči.."
Ignorisao je moje reči, ali njegov osmeh na licu je govorio da ne veruje u moje reči..Sve u meni je pulsiralo nisam više mogla da izdržim.. opustila sam se i pala u pesak naslonivši se na ruke, zabacila sam glavu nazad i duboko izdahnula..
"Pogledaj se..već si se umorila..pa kako ćemo te dovesti u bolju formu za predstojeće utakmice.."
"Ja sam svojim stanjem zadovoljna!"
Rekla sam jedva dolazeći do daha pokazujući ponosno rukom na sebe..
"Ustvari ja sam u boljoj formi, ali sam danas umorna. Ti gledaj sebe!"
A on je opet uradio istu stvar sa mojih reči je prebacio na skroz desetu stvar..."Pogledaj kako je lepo vreme, hajde da vežbamo.."
Rekao je i uhvatio krajeve majice povlačeći ka gore..
Da li je ovaj normalan da se skida..
Ne definitivno nije normalan!!
Bacio je majicu u stranu i polako se spuštao stajući u sklek dok su mu se svi mišići naprezali i postajali svakim njegovim pokretom sve jasniji, zategnutiji i veći..
Osećam kako mi obrazi bride..crvenilo opet izlazi na videlo..ovaj dečko će me načisto izludeti..."Hajde i ti!"
Nisam stigla ni odgovoriti kada su dve devojke naših godina prolazile pored njega u kupaćim kostimima i gledale ga sa uzdasima i došaptavanjem.. par puta su se okrenule iza sebe kako bi ga još koji put videle, a ni on nije bio ravnodušan pažljivo ih je pratio pogledom.."Obuci se! Šta si se tako... obuci se! Razbolećeš se i nećeš moći da treniraš!"
Reči su izlazile iz mene pomalo iznervirano...
Ali glasić u mojoj glavi bi to nazvao ljubomorom.."Vežbam.. šta je tu sporno.."
Par sekundi sam smišljala šta bih mu rekla, ali od svega ovo je bilo nešto najglupše što sam mogla reći.."Ovde ima mnogo pčela..zar ne znaš... uješće te...osim toga ne možeš ići tako naokolo!"
On me radio ono što je najbolje znao.. gledao me onim njegovim očima i tim osmehom, a da ništa nije govorio.."To su pčele ubice! Zar nisi čuo.. obuci se!"
Uzela sam njegovu majicu koja je bila pored mene i bacila je na njega..
Ovaj put je ustao, uzeo majicu i polako je navlačio ne skidajući pogled sa mene.."A ti bi trebala malo vežbati, a ne toliko pričati!"
Namignuo mi je..
Definitivno je znao kako me navesti na ovaj užasno glup osećaj u obrazima..."Vežbaću kao da je to teško!"
Mahala sam rukama"Dobro hajde da vidimo.."
Ustala sam obrisala noge od peska i stala u sklek.. iako sam tek stala ruke su mi podrhtavale od umora..
Jedan, d-dva-a..
Namrštene crte lica su bile vidljive na meni..
stao je pored mene i radio isto što i ja.. samo što je moj jedan sklek bio njegova su to bila tri..ustao je i uhvatio me za kukove kako bi mi pomogao da bih bolje uradila i ja sam se opustila ali on me je pustio i pribila sam se grudima o pod..
Seljak.."Sad trbušnjaci.."
Jedva sam i jedan uradila, počeo je da se smeje i stao iza mene uhvativši me za ramena i podizajući gore dole kada sam se prilagodila tempu opet me je pustio i našla sam se ponovo na pesku..
Kreten.."Hajde još nismo gotovi..dodji.."
Ispružio je ruke ka meni..
Trebala sam znati..
Prihvatila sam mu ruke u nadi da će mi pomoći da ustanem ali sam se opet našla zalupljena o pod...
Uputila sam mu ubilački pogled..Ustala sam sama, protrljala kolena i nastavila da trčim ka ostalima, već dosta zaostajemo..
Kada sam pogledala u stranu pažnju mi je odvukla jedna mala drvena tabla na kojoj je pisalo ...
_Kutak zaljubljenih_♡♡♡♡♡
Izvinite ako ima grešaka i na možda malo dosadno delu.. 😕Vote ⭐
Com💛👇💙 :*
YOU ARE READING
American Girl
Romance"Zašto?" Pogledala sam ga dok se igrao sa parčićima polomljenog srca. "Ona me se ne seća.." Zažmureo je i par suza su brže skliznule niz njegove obraze. "Voliš je?" Prišao je bliže. "Više od svega!" #3 in Romance 13.11.2016