Prijatelji

708 47 0
                                    

Karolina P.O.V

Zrr, zrrr

"Halo.

E, Karol idemo li na utakmicu?

Naravno da idemo! Počinje u 17:30h..Obuci nešto lepo..

ha ha ha naravnoo. Ali šta god obukla neće me ni primetiti!

Adam?! Sanjaj! Sve on primeti. A sad hajde da se spremamo."

_ _ _ _ _ _ _

"Ove tribine su baš neudobne!" Promigoljila se Naomi

"Ćuti tu i uživaj u pogledu.. Sad kada ga budeš videla nećeš misliti uopšte o neudobnosti tribina već o zgodnom telu mog brata.." namignula sam joj se sa kikotom, a ona me samo lagano sramežljivo udarila po ruci..
Stvarno sam ponosna na njega ne samo što je prelep i predobro gradjen on je i vrhunski igrač. Da mi nije brat verovatno bih i ja ludela za njim kao dosta devojaka! Ali za kim ludi njegovo srce?! Zbog toga smo i ovde da to saznamo..

"Karoll..." pogledam je, a ona proguta knedlu..

"Šta je bilo..?"

"Zar nisi videla da nas je gledao sad?!"

"Pa naravno da će da nas gleda. Sestra sam mu verovatno mu je drago zato što smo došle da ga bodrimo!"

"Pa da, džabe se nadam!"

"Karol opet je pogledao.. zar nije možda previše da svaki čas gleda u nas! Ima li možda neko iza nas?"

"Nema. Šta ako se i ti njemu svidjaš Naomi?!"
Počele smo da vrištimo kao nenormalne i da se smejemo još gore.

"Znači ti si sad kao ono moja snajkaa, devojka mog brata i tako to!?"

"Neee lupajjj. Ništa još ne mora da znači!"

Na sam dodir nečije ruke, kroz moje celo telo su prosli trnci i opet su svi leptirići u mom stomaku podivljali..Tu pometnju u mom telu izaziva samo jedna osoba.. Harry.. okrećem se i zatičem Harry-ja kako sedi pored mene.
Sa puštenom kovrdžavom kosom do ramena, naočarima koje je stavio na glavu kako bi sklonio šiške, prelepim crtama lica i još lepšim očima. I naravno sa žvakom u ustima...

"Harry, šta ti tražiš ovde?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Harry, šta ti tražiš ovde?"

"Došao sam da proverim nešto."
Zbunjeno ga pogledam. Šta on ima da proverava kod mene,,

"Šta to?"

"U kakvim si odmosima sa braćom?"
Onaj prelepi osmeh mu se opet pojavio na licu

"Odličnim i mnogo sam srećna zbog toga.. čekaaaj..t-tii, ti si umešao prste u sve ovo?!!"

"Paa moglo bi se reći..."

"Nee mogu da verujem! Tiii stva.."
Prekinuo me je

"Karol, rekao sam da će ti braća oprostiti. Samo sam hteo to i da ispunim!"

"Hvala ti na tome. Ali možda oni nisu to hteli..."

"I te kako su hteli, veruj mi. Oni te vole i previše, uvek budi sigurna u to!"

"Harry?"
Pogledao me je u znak da nastavim

"Zašto sve ovo radiš za mene?"

"Pa mislim da sam ti već i rekao. Znaš... značiš mi dosta. Želim da budeš deo mog života."
Obrazi mi bride, da zacrvenela sam se. Mislim da sam crvenija i od jabuke.. "Nego dolaziš li sutra na utakmicu?"

"Hmm. Da dolazim. Naravno da ću biti uz braću tada.. "

"Super onda ćes mi ti pomoći oko onog Johnsona da mu se izvinim za sve."
Pa Harry kako da ti pomognem da se izvineš meni!? Kako?!

"D-da hocu, naravno. I ti si previše toga uradio za mene, zašto ja tako nešto ne bih mogla da uradim za tebe."

"Znači od sada smo drugari?" Ispružio je ruku

"Da, posle svega, od danas smo prijatelji!"

Nisam mu uzvratila rukom, ali sam mu uzvratila zagrljajem

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Nisam mu uzvratila rukom, ali sam mu uzvratila zagrljajem. Ipak to rade prijatelji. Rade li?
Može li se ovo izmedju nas nazvati prijateljstvom?!

American Girl  Where stories live. Discover now