Karolina P.O.V
Otpertlavam pertle na patikama, skidam ih i stavljam u ormarić za obuću.
"Gde si do sada?"
"Oli, nisam raspoložena.."
"Opet Harry?"
spustim glavu i prodjem pored njega."Idem gore, biću u sobi ako vam zatreba nešto."
Nastavim da se penjem uz stepenice."Kunem se da ću ga ubiti ako ti nešto uradi. Trpim ga samo zbog tebe!"
Samo se blago nasmejem i nadjem se ispred vrata."Ko je ugasio svetlo. Koliko se sećam ostavila sam ga upaljenim."
Kažem za sebe i lupim dlanom o prekidač."Nosi se! Preplašila si me do zla!"
Vrisnem na Naomi koja se nalazila uplakana na mom krevetu."Ti.. plačeš?"
Sednem pored nje i počnem da je trljam po ledjima dok mi je naslonjena na grudi."Naomi, pogledaj me!" Naredim joj "šta se prokleto dešava, bila si odlično u školi."
Lagano palčevima obriše suze i pogleda me. Taj pogled je mogao govoriti samo jedno ADAM"Adam, zar ne?"klimne glavom i još par njenih suza završe na mojoj majici. "Imam ideju!" Kliknem zadovoljno. Pogleda me kao da sam pala sa marsa sa rečima u očima tvoje ideje su uvek 'odlične' mogu misliti kakva je
"Večeras je žurka kod Liama, zar ne? On je Adamov drug iz tima, treniraju zajedno vaterpol. Znači on je sigurno već sada tamo!"
Mislila sam i na sebe on je takodje i Harry-jev dugogodišnji prijatelj i on će biti tamo i to će mi biti prilika da ga vidim. Naomi me srećno pogleda i klimne glavom."Karol, to je zapravo sjajna ideja!"
Skoči mi u zagrljaj i padnemo na krevet."Woow, čekaj. Ne možemo ovako ići kako misliš da odemo i da proverimo šta rade, ako smo ovakve. Večeras nećeš biti Naomi niti ću ja biti Karolina!"
Pogleda me zbunjeno"Na šta ciljaš?"
Podigne obrvu"Prerušićemo se!"
_ _ _ _ _ _
22:47
"Ovo prerušavanje nam se odužilo."
Kažem i bacimo se u zarazni smeh obe kada se pogledamo.
Ja sa plavom dugom perikom, haljinom do poda i našminkana što je bilo čudno za mene.
Naomi crna perika do ramena, cvetna bela haljina i crne ogromne naočare koje joj dosežu do jagodica."Večeras je pod moj!"
Pogledam u štikle koje su mi na nogama i zamišljam scenu kako od neznanja hoda u njima padam pred svima i čujem njihov podrugljivi smeh."Ako padneš ti, padam i ja! Nisam daleko od tebe!"
Meni je bio prvi put na štiklama, a njoj tek neki treći, četvrti tako da nije ni ona bila spretna.
Smejemo se"Nećemo baksuzirati."
Stajemo ispred ogromne kuće, sa još većim parkingom ispred, koji je skoro pa ceo popunjen. Žurka je već uveliko počela.
Liam nas dočeka na vratima začudjenim pogledom, a mi mu utrpamo u ruke flašu sa pićem kao poklon za dolazak i prodjemo da nas ne provali."Koje su ove dve?!"
Čujemo Liama u pozadiniProlazimo kroz veliki hodnik koji vodi do staklenih vrata ka dvorištu sa bazenom. Okolo bazena stoje stolovi i za njima mnoštvo ljudi.
Ugledam Harry-ja u društvu dve devojke i ljutito krenem ka njima."Gde ćeš? Ne glupiraj se!"
Naomi me stegne za ruku i pomeri za jedan sto koji je srećom bio prazan."Šta radiš to!""Idemo do njih. Eto to radim!"
Istrgnem ruku iz njene."Jesi li normalna! Što smo onda stavljane perike?"
Pogledam je prekorljivo"Ii šta ćemo onda!"
Udarim je polagano torbicom po ruci"Čekaćemo. I špijunirati!"
Šapne mi"Šta imamo špijunirati, ne snimamo dokumentarac. Ja idem odavde!"
Požalim što sam uopšte i došla. Ne mogu ga gledati sa njih dve tamo.
Krenem, ali me spreče dva dečka koja su prilazila jedan sa moje strane drugi sa Naomine."Zdravo. Ja sam Sam(Sem)."
"Naravno dušo, i ja sam!"
Kažem i pogledam ga zgroženo, još mi je on falio."Ne, tako se zovem."
"A ja sam James."
Drugi pruži ruku Naomi."Drago mi je ja sam Nao.."
Da li je ona poludela sada će da mu kaže i svoje pravo ime. Mlatnem je po ruci. "Katarina i Lena.""Koja je Lena?"
"Ja."
Kažem, ali u isto vreme i Naomi kaže "Ja sam."
Zbunjeno se pogledamo pa opet pokažemo u isto vreme jedna na drugu prstom "ona je."
Opet smo uprskale"Zar je bitno kako se zovemo!?"
Naomi uzme čašu vina i stavi ispred mene "evo Lena ti pij."
Pogledam je prekorljivo "Ne Lena ja ne pijem!" Baš sam pametna, sada smo obe Lene?! "Da, ti mnogo voliš da piješ!" Opet mi pruži vino i ja ga prihvatim i progunem malo "Ugh, šta je ovo?!" Napravim kiselu facu.
Pogledam u Harry-ja i požalim još jednom što sam ovo uradila. Priča sa one dve devojke kao da su jedine na svetu i smeje se, pipaju se, dodiruju.
Nisam to mogla gledati. Odjednom mi se vino svidelo i postalo najbolji prijatelj večeras."Idi i umij se. Molim te!"
Naomi mi kaže"Jao vidi onog malog kakav je."
"Karol previše si popila!"
Zabrinuto mi kaže"Naravno kako se ranije nisam setila.. James, Sem imate li papir i hemijsku?!"
Pogledaju me zbunjeno " Nemamo.""Lena imaš li ti ?"
"Nema nikakvih papira!" Prodere se na mene.
"Našla sam!" Srećno pogledam u susedni sto na kome su bili papir i olovka..
"Šta radiš to Karol?" Šapne mi zabrinuto
"Stvaram umetnost!" Nasmejem joj se
"Molim?!" Još više podigne glas
"Spremam iznenadjenje!"
Pogledam okolo i svi gledaju u moj papirić pokrijem ga rukom i ljutito ih pogledam."Sta gledate!"
"Šta ona radi!"
Podsmehivao mi se jedan od njih.
Progunem još jedan gutljaj vina i pogledam Harry-ja.
Nagnuo se prema jednoj i nešto joj šapuće.
Krv u meni je već odavno proključala ovo vino ju je samo još više uzburkalo."Pomerite se!" Kažem ljudima koji su mi bili na putu do njega.
Kada ih više nije bilo. Pogledala sam ga."Harry!"
Odjednom su svi pogledi bili uprti u mene, a vino je radilo svoje.
Uhvatila sam početak perike i polako skidala. Dok su se u pozadini razni glasi čuli. Bacila sam periku i krenula ka njemu.
Noga mi se zatrese kao i celo telo. Na ivici sam plača.
I na scenu je nastupila moja nespretnost. Štikla mi se zaglavila za pločicu i našla sam se u vazduhu.
"Auć." Vrisnem i upadnem u vodu.
Smeh koji se glasno čuo svuda oko mene je bio okidač za moje suze.
A da stvar bude još gora on je okrenuo ledja i ulazio u kuću."H-Harry.. gde ideš?"
Promuklim glasom kroz suze izgovorim.
Ali odgovora nema, čak ni prokletog pogleda.
Rukom udarim po vodi i voda pljusne svuda oko mene.
Ovo sam i zaslužila!♡♡♡♡♡♡
Mali uvod samo za ono što će se desiti u sledećem delu. I onda nam ide Adamov P.O.V <3
Hvala svima koji su uz ovu priču i koji je čitaju, puno mi to znači.
I dok vas ima pisaću nastavke. Možda se malo odužio nastavak. Ali ga nije dugo bilo pa malo da nadoknadim :)Vote⭐
Com❤
♡♡♡♡♡♡
YOU ARE READING
American Girl
Romance"Zašto?" Pogledala sam ga dok se igrao sa parčićima polomljenog srca. "Ona me se ne seća.." Zažmureo je i par suza su brže skliznule niz njegove obraze. "Voliš je?" Prišao je bliže. "Više od svega!" #3 in Romance 13.11.2016