Najednou něco prasklo. Otevřela jsem oči a uviděla malou, bílou prasklinku.
,,Povedlo se! Musíme dál, soustřeďte se." řekla jsem.
,,Už nemůžu." vydechla vyčerpaně Jessica.
,,Musíš, jinak tady zůstaneme napořád."
,,Ne, já...dobře, ale už to dlouho nevydržím."
Snažila jsem se vynaložit více sil, abych trochu ulehčila Jess. Už na mě taky dopadala únava, ale pořád jsem se držela. Ozvala se další prasklina. Pak další a další. Sledovala jsem bílou trhlinu v zemi, která se pomalu plazila ke mě.
,,Držte se, už to bude." povzbudila jsem je.
Potom se všechno roztříštilo a Jessica těžce dopadla na zem.
Byli jsme zase v pokoji Karin.
,,Jo! Rose, jsme zpátky!" začal křičet Jack a silně mě objal.
,,Jessico?" zeptala jsem se opatrně. Ona ale neodpovídala, jen mělce dýchala.
,,Co se jí stalo?" vyděsila se Karin.
,,Pořád dýchá, ale nevypadá zrovna nejlépe. Možná bychom ji měli položit na gauč v obývacím pokoji. Zavolám Chrissovi." navrhl Jack a vytáhl z batohu mobil.
,,Kdo je Chriss?"
,,To je jeden známý. Už něco takového zažil, snad nám pomůže." vysvětlil mi, vytočil číslo a odešel do vedlejší místnosti.
,,Bude v pořádku?"
,,Doufám. Víš, Rose, je to moje nejlepší a jediná kamarádka. Musí se uzdravit."
,,A nemůžeme být taky kamarádky? Já už nechci žádné nepřátelské vztahy."
,,My nejsme nepřátelé. A já vážně nevím. Co kdyby se ti něco stalo? Kdybys byla vážně moje kamarádka, přišla bych o jednu ze dvou. Bylo by to, jako když jsem ztratila Damiena, ale o něco slabší. S Jessicou by to bylo skoro stejné. Nemůžu si dovolit další ztráty."
,,Ale mě se nic nestane, teda doufám."
,,Promluvíme si o tom později, ano? Teď se postaráme o Jess."
,,Dobře." souhlasila jsem a pomohla jí přenést kamarádku do obýváku. Tam jsme jí nachystaly polštáře, peřinu a (zní to nechutně, ale je to pravda) sklenici krve. Karin si taky jednu napustila a vypila ji na dva loky.
,,No co, mám žízeň." vymluvila se. ,,Chceš taky?" zeptala se a já si uvědomila, že mám strašně vyschlý krk a pálí mě.
,,D-dobře." vykoktala jsem nejistě a vzala si od ní sklenici.
ČTEŠ
Dark blood /DOKONČENO/
VampireRosalie Batessová dostala poukaz na zájezd do Londýna. Jede spolu se svou barbinoidní spolužačku Sevi Shillingsovou. Myslí si, že to bude normální výlet, ale pak se něco zvrtne...