Váleli jsme se na sobě ještě dlouho, ale potom jsem se musela zvednout, protože mi skoro přimrzly prsty k Jackovu tričku.
,,A co dárek ode mě?" připomněl Sett. Natáhl ke mě ruku s malou krabičkou. Zvědavě jsem ji rozbalila. Když jsem uviděla, co se v ní skrývá, zůstala jsem na ni udiveně zírat. Byl tam nejnovější model I-phonu!
,,Tos nemusel." řekla jsem a volnou rukou Karinina bratra objala.
,,Hele dej mi ten mikrofon." slyšela jsem najednou zesílený Jackův hlas, když se snažil vzít Andymu mikrofon.
,,Jasně." pustil jej a Jack si ho podržel u pusy.
,,Takže vážení, jelikož vidím vaše závistivé a přidrzlé obličeje, jen tak připomínám, že Rosalie je MOJE." poslední slovo zdůraznil a ukázal na sebe. ,,Ne, že mi ji někdo přebere!" podíval se každému do očí a potom se na mě usmál. Oplatila jsem mu to a poslala vzdušnou pusu. On udělal to samé, podal Andymu mikrofon a seskočil z pódia. ,,Ale samozřejmě tobě nebráním, bylo by to jen tvé rozhodnutí."zašeptal mi smutně.
,,Já to neudělám." slíbila jsem.
,,Hele lidičky, dole na vás ještě něco čeká tak jdeme." zavolala Karin a vedla nás do jídelny, která byla propojená s kuchyní. Byla velká a v ní stál takový ten stůl, co bývá na hostinách. Na něm byly všelijaké dorty a zákusky. A pyramida z indiánků!
,,Mňam!" pískla jsem a sedla si na židli s mým jménem. Byla na konci stolu. Na druhém konci měl místo Andy a vedle něj jeho skupina. Vpravo ode mě byl Jacka vlevo Karin, vedle ní Chriss a za ním Sett. U Jacka seděla Shannon a Tamara.
,,Tohle jsem připravila já s Jackem, takže to ber jako takový další dárek." usmála se na mě Shannon.
,,Jasně, díky." odpověděla jsem už s plnou pusou mého oblíbeného zákusku. Správně, mluvím s plnou pusou na své oslavě se svou oblíbenou hudební skupinou. Kašlu na etiketu...
,,Moment, kde jsou Jessica a Mike?" zeptala jsem se, když jsem uviděla jejich prázdné židle. Náhle zaznělo krásné duo písničky So Alone od Anny Blue. Ano, původně to zpívá jen jedna holka, ale ve dvou to zní prostě líp. Všichni nechali jídla a šli se podívat nahoru. Já si nacpala plnou pusu indiánka a šla za nimi jako křeček. Cestou jsem sousto polkla a když jsem vyšla nahoru, byla jsem za to ráda, jinak bych to asi vyprskla. Jessica najednou vypadala krásná a šťastná, jako dřív. Mike se mi protivil pořád, ale už ne tolik. Zpívali kouzelně. Když skončili, všichni začali tleskat a Karin se leskly oči slzami, které potlačovala mrkáním.
,,Děkujeme, děkujeme." klaněli se Jess a Mike. Pak jsme šli všichni zase dolů a pustili se znovu do jídla.
ČTEŠ
Dark blood /DOKONČENO/
VampireRosalie Batessová dostala poukaz na zájezd do Londýna. Jede spolu se svou barbinoidní spolužačku Sevi Shillingsovou. Myslí si, že to bude normální výlet, ale pak se něco zvrtne...