,,On ti volal?" ptala se mě sevi, když jsem položila mobil.
,,Jo. Nic mu není, ale neví, kde je." řekla jsem smutně.
,,Jak to myslíš, že neví, kde je? To se nemůže někoho zeptat nebo se podívat na nějakou ceduli?"
,,Ne, nemůže. je tam sám a prý tam není vůbec nic, jen on, jeho batoh a tma." v tom mi došlo, co říkám. ,,Ten sen..." zašeptala jsem.
,,Sen? Jaký sen?" Barbie kypěla nervozitou.
,,No, o tom místu se mi zdálo, když mi Jessica řekla, co jsou zač. Tehdy jsem omdlela a zdál se mi sen. byla jsem v nějaké tmavé místosti, ale nic tam nebylo, ani podlaha a stěny. Jen já. A taky tam stáli Jack, Jessica a Karin." odmlčela jsem se a přemýšlela, co má tohle všechno znamenat.
,,Jessica a Karin? To jsou ty holky?" zeptala se a já pomalu a trhavě kývla. Pořád jsem se dívala dopředu, ale nevnímala jsem předmět, na který se dívám. Alespoň ze začátku ne.
,,Na co se díváš?" podívala se na tu věc a přimhouřila oči. ,,To je asi nějaký přívěsek, ne? Byl určitě hodně drahý." zhodnotila řetízek a vykročila k němu. Já ji ale předběhla a doběhla jsem ke stolu. Byl na něm vzkaz s přívěskem.
,,Přečti to nahlas." pobídla mě.
,,Dobře." řekla jsem nejistě a začala předčítat vzkaz.
Stálo na něm:
Drahá Rose,
jestli tohle čteš, tak jsem rád, že jsi to našla. Daruji ti talisman pro štěstí. Doufám, že tě vždy zavede za tím, po čem nejvíc toužíš. Dej si ho co nejblíž k srdci a najdeš, co hledáš. Dostaneš, co žádáš. Změníš, co ti nesedí.
S láskou Jack.
,,Možná ti to pomůže." řekla potichu Sevi.
,,To doufám." vzdychla jsem a zavěsila si talisman na krk asi ve výšce srdce. Pomoz mi... poprosila jsem ho v duchu a zavřela oči.
ČTEŠ
Dark blood /DOKONČENO/
VampireRosalie Batessová dostala poukaz na zájezd do Londýna. Jede spolu se svou barbinoidní spolužačku Sevi Shillingsovou. Myslí si, že to bude normální výlet, ale pak se něco zvrtne...