Když jsem přišla do apartmánu, zavolala jsem na Sevi, že už jsem tady a šla se osprchovat.
,,Dobře." odpověděla a dál to neřešila. Určitě mě ráno začne vyzvídat.
,,Tak pojď. Na, tady máš pyžamo. Mám tu počkat?" zeptal se Jack.
,,Jo, díky." řekla jsem a vzala si od něj pyžamo.
Po teplé sprše jsem se šla navečeřet. Jack mi přichystal tousty.
,,Jacku, já nevím, jestli by nebylo lepší..." vzpomněla jsem si, ale on mě utnul.
,,No jo, promiň, já zapomněl. Mám ti podat Sevi, nebo radši zaběhnout pro skleničku krve k nám?" zasmál se a já s ním.
,,Myslím, že to nebude nutné. Napiju se klidně až ráno."
,,Dobře zlato. A nezakousni v noci svou spolubydlící, ano?" zavtipkoval a dal mi pusu do vlasů.
,,Tak jo. Ještě mi toho musíš hodně říct."
,,Dneska večer, nebo až ráno?"
,,Ráno, teď se mi chce spát. Hele, upíři spí nebo jsem nějaká vadná?" ujistila jsem se.
,,Normálně spát nemusíme, ale když jsme hodně unavení, tak to vždycky bodne. Třeba Karin nespí skoro vůbec, protože se moc nenamáhá, ale dneska toho na ni bylo vážně moc. A na tebe taky. Tak šup do hajan." řekl a nasměroval mě k posteli.
,,Dáš mi ještě pusu na dobrou noc?" zaškemrala jsem.
,,Jistě, myško." usmál se a políbil mě. Naše rty se spojily a já pak upadla do hlubokého spánku.
,,Dobré ráno. Jakpak se naše nová upírečka vyspinkala?" zeptal se, když jsem otevřela oči. Jen jsem spokojeně zabručela. Pak mi ale před obličejem začal mávat nějakým papírkem. Věděla jsem, co to je, ale přesto jsem ho otevřela.
Když podívám se na tvé rty,
souží mě žízní a týrají.
Tak umíš líbat jenom ty,
proto chci pořád víc a víc.
Jsi pro mě jako krev,
která mi kolovala v žilách.
Ta už se však ztratila,
ale ty jsi tady napořád.
Jsi jako vzácná růže,
která kvete jednou za čas.
Když dotýkám se tvojí kůže,
cítím, že tě chci zas a zas.
Miluju tě, Rose.
Vzhlédla jsem od papírku a podívala se na Jacka. On se usmál a přitáhl si mě k sobě. Chytil mě kolem pasu a já se uvelebila v jeho náruči. Pak mě začal jemně líbat za krk, tak jsem se zaklonila, aby k němu měl lepší přístup. Od krku pak přestoupil pod bradu a pak k mým rtům. Musím uznat, že líbá báječně. Když skončil, usmál se na mě a zase jsme jen tak leželi na sobě, jak jsme to vždycky dělávali.
ČTEŠ
Dark blood /DOKONČENO/
VampierRosalie Batessová dostala poukaz na zájezd do Londýna. Jede spolu se svou barbinoidní spolužačku Sevi Shillingsovou. Myslí si, že to bude normální výlet, ale pak se něco zvrtne...