Loki popostrčil Elmhhair k Rozalii... opravdu se nechtěla dělit a uměla kouzlit... a je prohnaná. Bůh ví jestli na ni bude jen tohle primitivní kouzlo působit. Frigga řekla Elmhhair, aby si lehla takže, že obě dívky budou ležet s hlavami u sebe a nohama od sebe. Potom začala kouzlit. Loki se díval zrakem, který umějí používat jen bohové se silnou magií. Tímto zrakem je možné vidět magii působící v okolí. Udivilo ho, když u Rozalie viděl... jemně fialovou energii... je možné, aby také byla schopna kouzel? Ale Elmhhair měla kolem sebe našedlou energii, viditelnou mnohem lépe, než ta Rozaliina. Elmhhair používala černou magii... ale neměla dostatek sil na to, aby byla její magie opravdu černá a tak měla jen šedou barvu... ach jak je ubohá... je tak bezmocná, že musí používat černou magii a ani s ní nemá dostatek sil na to, aby byla plně černá. Čím tmavší je totiž barva kouzel tím mocnější je. A černou magii se rozhodnou používat jen opravdu slabí jedinci. Není na ní nic zlého... jen je... proměnlivá... ale hlavně mocná. Černou magii se však nerozhodne používat jen tak někdo. Čím barevnější je magie tím je rozmanitější a silnější. Černá magie je nic proti červené, modré, zelené (kterou vládl jen Loki)nic a nemá šanci ani proti zlatavé, kterou ovládá Frigga. Nejčastější však byla bílá magie, která byla stálá a lehko se ovládala.

Frigga se také dívala tímto magickým zrakem, aby mohla manipulovat s energií obou dívek. Oběma vzala absolutně všechnu energii, co v sobě uchovávaly... v Rozalii jí bylo zoufale málo... ale přesto byla vidět nafialovělá síla kolem ní... zvláštní. Dívky byly prakticky mrtvé, ale jejich duše nějakou dobu ještě zůstanou v těle. Frigga smísila obě energie do sebe a poté je rozdělila napůl. Ne, to nebylo napůl... u Rozalie je jí víc. To samé udělala znovu, ale výsledek byl stejný. Nemohla ztrácet moc času a tak to nechala být. Rozdělené síly nechala doplout nad své majitelky. Tam se okamžitě zbarvily na příslušnou barvu, která byla součástí jejich mocí a osobností. To, co viděla jí a dokonce i Lokimu vyrazilo dech. Energie vznášející se nad Rozalií byla... výrazně fialová. Její síla měla tmavý odstín fialové... a silně zářila. Loki jen zběžně koukl na sílu vznášející se nad Elmhhair... a posměšně se uchechtl... byla téměř průhledná. Takovou mají lidé... a bohové, kteří nevládnou žádnou mocí. Je obyčejná... všechna moc, kterou vládla byla Rozaliina, ale jelikož se jí nechtěla přizpůsobit musela její barvu změnit na "černou", ale sama o sobě... nemá žádnou magii. Frigga nechala síly zaplout do dívek a ty se hned probudily.

Obě naráz se prudce zvedly do sedu, byly k sobě zády. Rozalie cítila něco na zádech... ,proboha ony to jsou vlasy!'. Její dříve kratičké medově blond vlasy teď sahaly pod lopatky, byly mnohem světlejší... světle plavé. Bylo to jako zázrak vlasy jí totiž už nějakou dobu vypadávaly a nerostly žádné čerstvé takže se rozhodla je ostřihat, aby vypadaly hustší... jenže od té doby nevyrostly ani o milimetr. A teď je má na záda... zářící a plné zdraví. Navíc se cítila... přímo až božsky. Bylo to jako nový svět... jako... by se znovu narodila.

Zato Elmhhair se setkala se zklamáním. Její kdysi černé vlasy... vybledly do hnědé, jakou mívala když byla dítě. A cítila se tak, tak slabá... co jí to provedli?! ,Ne... ne ne ne ne nee!' ano... poznala to hned, veškerá její magie je pryč. Už je z ní zase nicka... jako dřív.

Loki nezahálel a šel pomoct Rozalii vstát, aby ho jeho bratr nemohl předstihnout. Thor sice postřehl Lokiho počínání, ale pozdě a tak, když došel k dívkám zbyla na něj Elmhhair. Když Loki nabídl Rozalii ruku a ona vzhlédla zalapal po dechu. Vlasů si všiml hned (díky bohu za to, že jí dorostly), ale obličej byl až do teď skryt. Z jejích očí zelená přímo zářila... ano tahle dívka musí být předurčena jemu... zelená je jeho barva. To však nebylo vše, co se změnilo. Její tváře už nebyly propadlé a kruhy pod očima zmizely. Její rty... tak svůdné... se pousmály a Lokiho ruku přijala. Byla skoro o dvě hlavy menší než on, ale... to bylo roztomilé. Rysy měla tak jemné... a i když její pokožka byla nadále sněhobílá... byla jiná. Vypadala mnohem zdravěji a byla tak hebká. Rozalie se ale, hned jak se zvedla otočila směrem k Thorovi a Elmhhair.

Mezi devíti světyKde žijí příběhy. Začni objevovat