,,Ne Rozie... mírni se." varovala Frigga. Už několik hodin tu s Rozalií trénovala ovládání magie... a zatím se zdá, že jestli to půjde tímto tempem dál brzy budou mít tréninky tohoto typu za sebou. Frigga vykouzlila jakousi houpačku, převažující se na jednu stranu. Rozaliiným úkolem je ji vyvážit, aby byla ve vodorovné poloze. Houpačka byla ale sestavena pouze ze dvou tyčinek, které spolu ale nebyly nijak spojené, a tak musela být Rozalie nesmírně opatrná při jakékoliv manipulaci s ní. Vždy vykouzlila něco co představovalo jakousi kartu a tu musela na konec tyčinky posadit tak opatrně a přesně, aby tyčinka nespadla a aby nespadla ani karta a byla položena na tyčinku přesně jejím prostředkem. Vždy, když se to Rozalii nepodařilo a houpačka se rozpadla Frigga vyčarovala novou, avšak jinak vyváženou, a tak si Rozalie vždy musela dávat pozor, již při prvním kroku, protože i jedna tlustší karta by mohla houpačku převážit jak se tomu již párkrát stalo. Rozalie položila další tenounkou, fialovou kartu své magie na houpačku a ta se vyrovnala do téměř vodorovné polohy. Koukla na Friggu doufajíc, že to bude stačit, ale Frigga zavrtěla hlavou a řekla. ,,Sama dobře víš, že to není úplně rovné... cílem je tě naučit koncentraci a ovládání svých kouzel. Slibuji že ať tento pokus dopadne jakkoliv tak pro dnešek již skončíme... ale musíš to dokončit... je nutné, aby ses naučila vše nejen začít, ale také dotáhnout do samého konce." Rozalie jí dala za pravdu a dala se do čarování. Nad svou dlaní vykouzlila fialovou kartičku tenčí nežli nejslabší vlas a nechala ji pomalu doplout nad houpačku. Vynakládala veškeré úsilí při snaze položit ji na tyčinku co nejměkčeji, aby se nic nerozpadlo. Kartička se vznášela necelých pět centimetrů nad houpačkou a Rozalie raději ještě zpomalila její pohyb. Když nakonec kartička měkce dosedla tyčinka se vyvážila a byla perfektně rovná. Rozalie si oddychla a Frigga se na ni usmála. ,,Výborně Rozalie... jsem na tebe hrdá." řekla s mateřskou láskou přímo čišící jejích slov. ,,Jsem ráda, že jsi ten poslední úkol dokončila... a že jsi si dala opravdu záležet, aby se povedl." Rozalii poskočilo srdíčko. Měla neskutečnou radost, že se jí to, i když po několika hodinách, přeci jen povedlo... a také ji rozveselila Frizina pochvala.
Když se vlekla do svého pokoje padla na ni neskutečná únava. Aby ne, když dělala několik hodin jednu a tu samou věc. Byla zralá akorát na to jít si lehnout do postele a alespoň tak dvanáct hodin spát. Před dveřmi do jejího pokoje stál Loki. Rozalie si povzdechla, na další "hádku" dnes nemá dost sil. Když Loki pohlédl na Rozalii jeho mučednický výraz jí vyrazil dech.
,,Vedla sis dobře." začal. Rozalie si nebyla úplně jistá o čem přesně mluví - o včerejším souboji, či se snad nějakým záhadným, ale jemu podobným způsobem dozvěděl o tréninku s Friggou? ,,Já jsem si to všechno nechal rozležet hlavě... také jsem hledal rovnováhu." aha, takže ví o tréninku. ,,Nevím jak bych se ti omluvil já... nemyslel jsem to nijak zle chtěl jsem tě ochránit... a přiznávám, že jsem neměl právo ti manipulovat s myslí." proboha přeci se tady nesesypeš káral se v duchu... obyčejně se nikdy neomlouval za nic, to jen... ona mu za to stála. Už to ale nevydržel a všechno na ni vychrlil a ať se mohl snažit sebe víc... nedokázal se zastavit. ,,Rozalie, musíš pochopit, že mi na tobě záleží a to až tak moc, že jsem udělal tuhle hloupost... nepřemýšlel jsem nad následky já tě zkrátka nechtěl ztratit, udělal bych cokoliv, abych tě ochránil... před čímkoliv." vzal její ruku do své a zašeptal, ,,a před kýmkoliv." Rozalie měla v očích slzy, byla tímto... zvláštním přiznáním dost vyvedená z míry. vzhlédla k němu a dívala se mu přímo do očí.
,,Věřím ti to... tedy věřím ti, že se o to budeš snažit. Úplně ti uvěřím... až budeš schopen mne ubránit před tebou samým. Do té doby..." zavrtěla hlavou, vyprostila svou ruku z té jeho a zmizela ve svém pokoji. Zabouchla za sebou dveře a zatím co se jí slzy kutálely po tvářích šla přímo k posteli. Dnes to bylo pro její psychiku víc, než dost...
-----------------------------------------
Tahle kapitola nic moc, ale potřebovala jsem jí tu, jako závěr jedný části :)
budu ráda za hlasování nebo pište komenty co se vám líbí nebo nelíbí (hlavně co se vám nelíbí, abych se mohla zlepšit =D)
Dík že mě čtete zatím pa :*
ČTEŠ
Mezi devíti světy
FanfictionPříběh o dívce narozené na Zemi pro níž ovšem osud rozhodl jiný život. O bolesti a štěstí lásce a zradě nenávisti a míru. O pomíjivosti a prolínavosti všech najednou.