I. Začátek

3.7K 206 22
                                    

Bylo mi 8 let, když jsem je poprvé potkala v sirotčinci. Zde jsme se všichni sešli. Já, Ruki, Kou, Azusa a Yuma. Děti, kteří nikoho neměli. Osamělí sirotci, kteří byli mláceni, mučeni a zneužíváni. 

Ten den, kdy jsme se rozdělili jsem měla své desáté narozeniny. Na oslavu však nebyla nálada. Byl totiž třetí den. A v tento čas bylo vždy vybráno jedno dítě, které se již nevrátilo. 

------

Byla jsem schoulená pod dekou a třásla se. Na koho přijde řada dnes? 

„Tenhle!" vykřikl hrubý mužský hlas.

Ulevilo se mi, když nesáhl na mě, ovšem pouze na chvíli, protože jsem zaslechla známý hlas.

„Nechte mě!"

Byl to hlas Rukiho.

Ne jeho ne!! Pořád má ještě čerstvá zranění!

„Pusťte ho!!" vykřikla jsem a vyskočila z postele, „Vemte si mě!! Nechte ho být!"

„Půjdeš s námi dobrovolně? Mhm, holka..." řekl muž a olízl si rty, „To si užijeme mnohem více... Berte ji!"

Někdo mě surově popadl za ruku. 

„Kami!!!" vykřikl Ruki a chtěl za mnou běžet, když mě táhli pryč.  Ruki chtěl běžet ke mně, ale zakopl. Yuma vyběhl také, ale jeden z mužů ho uhodil do žaludku. Zaslechla jsem přidušený křik. 

„KAMI!!!!!" 

„Budu v pořádku..." zamumlala jsem a pokusila se o úsměv, „Za chvíli jsem zpátky..."

To bylo naposledy, co jsem je viděla.

Poté mě ti muži zavlekli do místnosti a připoutali ke stolu. Jeden z nich měl v ruce rozžhavené železo. Začala jsem se třást.

„Jen klidně křič holčičko." řekl další a kývl. V tu chvíli mi bokem projela palčivá bolest. Zaječela jsem. Potom mě něco šlehlo přes nohy a rozrylo mi tam kůži. Pak ještě rána do hlavy. Něco teplého mi steklo po čele. Ječela jsem dokud jsem mohla, ale bolest neustupovala. 

„Nechte....mě...."zachraptěla jsem.

„Ale mě se nechce!" křikl další a znovu mi přitisknul železo ke kůži. Byla to šílená bolest. Vzlykala jsem a prosila. Konec...prosím zabijte mě!

„Pomozte mi..."

Uviděla jsem ruku s velkým nožem. Zatmělo se mi před očima, když se přiblížila k mým ústům. Poté jsem ztratila vědomí. 

------------------

Milý čtenáři, 
hlásím se s novou povídkou na motivy Diabolik Lovers More Blood. Doufám, že se Vám bude líbit :3 Je psána spolu se Saidie-chan
Mějte hezký zbytek dne!

Vaše Ruunacchi :3

Krev Posvátných (Diabolik Lovers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat