XVII. Naplnění proroctví

1.5K 140 4
                                    


Yuma

Eve. Eve. Eve. Probudil jsi se. Teď běž konat svou povinnost. A to chránit Eve. Ochraň ji pro zachování nesmrtelnosti. Teď se prober... Adame.

------

Zaslechl jsem výkřik. Posadil jsem se a rozhlédl. Kolem zuřila bitva.

Všiml jsem si černé aury sálající kolem Amare. Oči jí rudě planuly. Všichni odráželi vlky, ale ona je dokázala i zabít.

Všimla jsem si Kami. Ležela kousek ode mě. Zvedl jsem se přiběhl k ní. Zavrčel jsem, protože se u ní objevil i jeden ze Sakamaki parchantů. 

„Neútoč na mě. Potřebujeme jí ochránit, než se probudí." řekl ihned, jakoby mi četl myšlenky a odrazil vlka, který mu šel po krku, „Hlídej ji. Jestli jí spustíš z očí, vlastnoručně tě zabiju."

„Tch. To si jako myslíš, že bych dovolil, aby jí někdo ublížil?" ušklíbl jsem se a vzal ji do náruče. V klidu jsem ji udržel na jedné ruce. Druhou jsem měl volnou, abych mohl bojovat také.

Někdo zakřičel. Byla to Yui. Klečela nad něčím tělem a brečela. Zahlédl jsem tmavě zelené vlasy.

*Azusa?!*

Zatnul jsem zuby. Najednou se Kami probrala a vyškubla se mi z rukou. Potom mávla rukou. Vlci se zastavili a jakoby kouzlem zmizeli. Nastalo ticho přerušované jen tichým vzlykotem.

„Jsou všichni v pořádku?" zakřičel někdo. Byl to nový hlas, který jsem nikdy neslyšel, ale přesto byl tak známý.

*Kami? Jak to, že může mluvit...?*

„Ruki je zraněný..." oznámila Amare, které se vrátila její původní podoba. Podpírala Rukiho, který měl přes pravou polovinu těla velký škrábanec.

„A-Azusa-kun...j-je..." špitla Yui a složila hlavu do dlaní.

Kami se zadrhl dech v hrdle a přešla k tělu ležícímu bez pohnutí v kaluži krve. Tam se zhroutila na podlahu. 

„Tch."

Za svůj život už jsem přišel o tolik blízkých, že už jsem ani nebrečel. Veškerý cit jsem pozbyl, když jsem přišel o Hanse a o ostatní z mé skupiny. Ale Azusa...

Došel jsem ke Kami, zvedl ji a odvedl trochu dál od těla.

„Z-Zrovna jsem vás našla... A teď jsem jednoho ztratila..." vzlykala a tiskla se ke mně. Držel jsem zármutek hluboko v sobě. Teď jsem si nemohl dovolit, aby viděla, jak se hroutím. Potřebuje oporu...

„Já vím..." zašeptal jsem a hladil ji po zádech.

„Kami... Dlužím ti vysvětlení." ujal se najednou slova Sakamaki a ona k němu otočila své trochu opuchlé oči, „Jsi potomek Christy a Karlheinze. Čistokrevný upír z rodu Sakamaki. Pokud se narodí dcera, má být podle tradice okamžitě zabita. Avšak Christa, ani tvůj otec to nedokázali. Proto zapečetili tvé schopnosti a stala ses  člověkem. Znovu probudit tvou sílu mohla pouze krev nějakého upíra. Tvé probuzení zároveň ošetřilo tvé staré rány."

---

Kami

*Takže... Christa byla má matka? Proto se ke mně takhle chovala?* Pak jsem si vzpomněla na jeden okamžik. Stalo se to týden poté, co byla Paní Christa zavražděna...

------

Stála jsem u náhrobního kamene. Zvládla jsem se jen dívat, jak vítr lehce čechrá květy kytice, kterou jsem tam před pár okamžiky položila.

*Subaru... Jak jsi mohl? Vzít mi jediného člověka, který mě měl rád...*

To je hrozný!" zavrčel někdo a popadl mě za ruku, „Proč ji tolik připomínáš!!"

Subaru mě přirazil ke zdi a okamžitě se zakousl. Škubla jsem sebou a pokoušela se ho odstrčit. Palčivá bolest mi procházela celým krkem.

Voníš stejně jako ta žena. Tvoje krev chutná podobně jako její... Kdo sakra jsi?!" zavrčel Subaru a odtáhl se, „Možná- To je nesmysl." Potom se obrátil a odešel. Po cestě ještě skopl kytici z náhrobku.

Podlomila se mi kolena a svezla jsem se dolů po zdi. Cítila jsem se hrozně. Bylo mi smutno, celý krk mi pulzoval a cítila jsem se tak nepotřebná. Kdybych zemřela určitě by si toho nevšimli. Zavřela jsem oči, opřela se hlavou o zeď a tiše se utápěla v zármutku.

------

Ze vzpomínky mě vytrhlo podivné ticho. Neslyšela jsem žádný pláč ani vzlykání. Za to jsem ucítila nasládlý pach.

Obrátila jsem se směrem ke dveřím a uviděla dvě postavy. Jedna z nich držela hlavu Yui. Polil mě ledový pot při pohledu na její oči, které na mě vytřeštěně hleděly se skelným pohledem. Pohledem smrti.

Krev Posvátných (Diabolik Lovers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat