XVI. Vlci

1.5K 149 15
                                    

Kami

Seděla jsem v křesle a sledovala Měsíc, jak se postupně zakrývá a nabírá krvavě červenou barvu. Během tohoto času jsou všichni upíři nejméně silní. Bála jsem se, že ten sen má s tím něco společného, a že ti dva, kteří zemřou, bude někdo z nich. Z jediných osob, které mám ráda.

„Nějaká změna?" zeptal se mě Yuma a já zavrtěla hlavou.

*Drží se u mě nějak blízko...* Došlo mi. Podívala jsem se mu do očí. Měly tak nádhernou barvu... 

„Kami..." zamumlal a objal mě, „Já už se nemůžu držet zpět... Nechci, aby z tebe ostatní pili. Nechci to. Zraňuje mě to."

Jeho slova mě překvapila. Odtáhla jsem se od něj a zlehka se dotkla svými rty těch jeho. Jakoby zasáhla nějaká síla a vytvořila mezi námi pouto. Tak silné, že nejde přetrhnout.

„POZOR!" křikl najednou a odstrčil mě od okna.

Roztříštilo se sklo a do místnosti vtrhli vlci.

Bylo jich sedm. Srst byla zbarvená do tmavé šedé a kolem nich jakoby se vznášel červený kouř. Oči jim žlutě planuly.

„Drž se u mě!" křikl Yuma a přitáhl si mě blíže. Cítila jsem, jak se chvěje. Sálalo z něj teplo a ztěžka dýchal. Pohlédla jsem na něj a všimla si krůpějí potu na jeho čele.

„Co se to tu děje!?" křikl Ruki, který se objevil uprostřed místnosti spolu s ostatními. Chyběla jen Yui.

Najednou Yuma spadl na zem. Jakoby to byl povel, vlci skočili.

„Odtáhni ho pryč!" křikl Kou a odrazil vlka, který se vrhl na mě. Přikývla jsem a snažila se ho dostat jinam. Uslyšela jsem výkřik. Pohlédla jsem tím směrem a uviděla Rukiho padajícího k zemi. Pravou polovinu hrudníku měl zalitou krví. Za ním byl Azusa.

„Ne!" křikla Amare a vrhla se k němu, „No tak! Vstávej! Ruki!" Polil mě ledový pot.

Amare znovu zakřičela a kolem ní se objevila černá mlha.

„Zabít...Zabít..." mumlala a oči jí žhnuly jasnou červení. Pak se jako blesk vrhla na vlka a zlomila mu vaz.

Ucítila jsem, jak mě něco přitlačilo k zemi a nad mnou se ozvalo zavrčení. Ucítila jsem horký, páchnoucí dech. Pevně jsem zavřela oči a čekala, kdy se mi do krku zaboří zuby.

*Pomoc...*

Někdo vlka srazil stranou.

„Do čeho jsi se to dostala, Kami-san?" řekl nějaký hlas.

Poznala jsem Shua.

*Co tu dělá?*

„Vysvětlení počká. Teď musím udělat jinou věc. Slíbil jsem to tvé matce." řekl a kousl se do prstu. Poté mi ránu přiložil k ústům a donutil mě trochu jeho krve polknout. Ucítila jsem horko.


Krev Posvátných (Diabolik Lovers FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat