Chcę Wam wszystkim bardzo podziękować za 1K wyświetleń i wszystkie gwiazdki oraz komentarze.
Naprawdę bardzo wiele to dla mnie znaczy :D
Mam nadzieję, że pozostaniecie ze mną do końca :)
Jeżeli spodobała się Wam ta historia, to serdecznie Was zapraszam na inne moje opowieści ;)
Amor Ciemności, czyli ciemna strona miłości (wolno pisane)
Darkness: Straciłam wiele... A to wszystko przez miłość, uprzedzenia, uczucia. Dlatego obiecałam światu zemstę. I słowa dotrzymuje... Oto ja. Najlepszy Amor Ciemności. Najlepsza łowczyni. I nie niszczę szczęścia zakochanych tylko dlatego, że jestem Amorem Ciemności... niszczę ją dlatego, że to kocham...Nawet ja posiadam jakieś uczucia...
Dominic: Jestem sierotą, nierozgarniętym w tym co robię. Miałem pełno hobby, a przy tym nigdy się nie zakochałem. Do teraz... zobaczyłem ją raz, a to wystarczyło, żeby mnie zaintrygować. I chociaż wiem, że to co do niej czuję jest mało rozważne, to i tak chcę z nią być.Nawet jeśli ma mnie to zaciągnąć w ciemność... Nawet jeśli ma mnie zabić...
Od razu mówię, że nie jest to jakieś tam romansidło, czy coś takiego ^^ W tej opowieści skupiam się na zemście, walce i cierpieniu, ale wątki miłosne też tu oczywiście są ;) Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)
Historie muzyką pisane
W tej książce znajdziecie historię, które wymyślam podczas słuchania muzyki. Historie, które napisała właśnie muzyka...
Będą to głównie piosenki rockowe, ale coś popowego, a nawet troszeczkę rapu i może muzyki klasycznej też się znajdzie :D
Zachowaj w pamięci [Once Upon A Time]
Elle została pokochana, ale ta miłość nie przyniesie jej żadnych korzyści. Jedynie ból, smutek, a wreszcie zapomnienie. To ostatnie będzie dla niej ukojeniem, a dla jej bliskich największym koszmarem.
Nie czytaj tego krótkiego opowiadania jeśli nie oglądnąłeś 3 sezonu serialu Once Upon A Time, a chcesz to zrobić i nie mieć spoilerów :)
Przepraszam, że takie małe obrazki :D
Jeszcze raz wielkie dzięki! ^^
Pozdrawiam ;)
CZYTASZ
Bohaterka Avengers. Age of Hydra
FanfictionNazywam się Angel. Jak na ironię, bo mój ojciec jest aniołem. A raczej był. Po moich narodzinach upadł i stał się szatanem. I szczerze mówiąc nie wiem czy go nienawidzić, czy kochać. Dzięki niemu jestem nieśmiertelna, wszystkiego szybko się uczę i m...