Nisa, büyük bir heyecanla kalkmıştı yatağından. Bu gün büyük gündü. Savaş Aksoy gerçek bir savaş görecekti bu gün. Ona birinin hayatıyla oynamak nasıl oluyormuş bu gün göstermiş olacaktı. Çünkü bu gün hayatına bomba bir haber düşecekti. İstemese de o büyük bir gururla sahiplendiği tahtından tepetaklak inecek ve biraz olsun mahcup olmanın heyecanını yaşayabilecekti.
Ailesine işte birkaç gün erkenden ayrılığını söylemişti. Onları da işten atıldığını söyleyip üzmek istememişti. Zaten büyük bir durum değildi. Orada çok fazla vakti kalmamıştı. Bunu gündeme getirip olay çıksın istemiyordu. Zaten kendi işini kendisi halletmişti. Onun, haberi okuduğunda ki yüz ifadesini görmeyi çok isterdi ama bu kadarıyla bile yetinebilirdi. Acaba görmüş müydü? Çok kızmış mıydı? Çok merak ediyordu...
Annesi ve abisinin mutfak masasından gelen neşeli seslerini duyunca o da gidip aralarına karışmış ve yaptığı şeyin verdiği mutluluğu diğerlerine de paylaşmaya başlamıştı. Keyifli sohbetler ve şakalaşmalarla eğlenceli bir sohbet etmişlerdi. Sürekli neden bu kadar keyifli olduğunu sorup durmuşlardı ama sadece havaya bağlayarak geçiştirmişti.
Keyifliydi çünkü Savaş Aksoy'u devirmişti.
Kahvaltı bitmeden Derya elindeki gazeteyle içeriye girmiş ve masadakileri selamladıktan sonra kaç göz işaretiyle Nisa'yı odaya çağırmıştı. İki kız odaya geçip kapıyı kapattıklarında Derya gömleğinin altında sakladığı gazeteyi çıkarıp havaya kaldırdı. " Meraktan uyuyamadım. Basılıp basılmadığına emin olmam gerekiyordu. Gittin gazeteyi aldım ve..."
" Ve..." diye beklenti içinde sordu. Başıyla gazeteyi gösterince, Nisa, elinden alıp yatağın üzerine oturdu. Sonrada ilk sayfayı incelemeye başladı. Ve aradığı şeyi buldu.
Dudakları keyiften aralanmış bir halde ışıl ışıl parlayan gözlerle Derya'ya baktı. " Basılmış" oldukça mutlu olmuştu. İstediğine ulaşmıştı işte. O herife ne kadar engel olursa olsun bu haberi yapabileceğini göstermişti. Artık kiminle uğraştığını öğrenmişti büyük olasılıkla.
" Benim ümidim yoktu ama görünce anladım ki Doğan Başaran, sözünü tuttu" o da yatağın diğer ucuna geçip oturdu. Nisa'nın büyük bir keyifle baktığı habere odaklandı. Ancak daha fazla sabredemeyen Nisa, gazeteyi eline alıp katladı ve sadece haberi içeren kısma bakmaya başlamıştı.
AKSOY İNŞAAT'A BÜYÜK REZALET
Aksoy İnşaat'ta çalıştığı söylenen A.S isimli çalışanın, genç bir kızın hayalleriyle oynayıp hamile bıraktığı ortaya çıktı. Kızın durumu açıklamak için kendisiyle görüşmek istemesi üzerine ona para teklif ederek kovmaya çalışması, hatta şirket sahibinin de bu olayı bilmesine rağmen üstünü kapatmaya çalıştığı öğrenildi. Durumu çözmeye çalışmak yerine bu rezilliği yapan çalışanına arka çıkmış ve genç kızı şirketten attırılması istenmiş. Kızın mağdur olması ve çaresizliğe düşerek intihara kalkışması yakın arkadaşının son anda fark etmesiyle engellenmiştir. Tarafların olay hakkında yapacağı açıklama beklenmektedir.
" Biraz abartmış mıyız?" diye sordu Derya.
Elindeki gazeteyi yatağın üzerine bırakıp gülümsedi. " Ben de az olduğunu düşünüyordum." İki kız gülerek bir birine sarılarak yatağa uzandılar ve tavanı izlemeye başladır. " Sence haberi görmüş müdür?"
" Elbette görmüştür. Kızım, hala onun kim olduğunu anlamadın galiba. O görmese bile onun yerine görüp duyacak onlarca adamı vardır onun. Adam ülkenin sayılı zenginlerinden ve iş adamlarından biri. Hala ona bulaştığımız için endişeliyim. Senin de başına sorun açtım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR AŞK SERİSİ_1 NEFRETTEN KALBE
RomanceEn büyük aşklar nefretle başlar... Kalbi nefretin ateşiyle yanıp kavrulan, kendi dışında hiç kimseyi umursamayan, bencil, kibirli ve tüm hayatını daha iyisi olabilmek için feda etmiş taş kalpli bir adam... Sevgi dolu bir yuvada büyümüş, sevgiyi tüm...