Capitolul 18

1.2K 129 53
                                    


Astazi este ziua mea libera, Louis mi-a oferit un buget de infrumusetare.Trebuia sa imi schimb look-ul.

"Sigur mama, am sa vin in vizita.Da, bursa Gemmei este in regula." Spun aranjand ultimele lucruri din camera mea provizorie.

Inca locuiam la Danielle acasa.

"Bine puiule, ai grija ce faci." Spune grijulie.

"Bine mama."Spun si inchid, bagandu-mi telefonul in buzunarul pantalonilor de la clasicul meu costum.

Imi iau paltonul si servieta, coborand in living, unde Danielle ma astepta.

"Nu e nevoie sa faci asta!" Adaug cand ne intdreptam spre masina ei.

"Sigur ca e!"Raspunde calm, apasand acceleratia, facandu-ma sa oftez usor."Esti sigur ca esti pregatit de o schimbare de look?" Intreaba batand cu capetele degetelor in volanul masinii.

"Bineinteles!" Spun pe un ton ridicat, desi nu eram de acord cu raspunsul meu nici pe jumatate.

"Si totusi, de unde ideea asta cu schimbarea?"Intreaba privindu-ma din cand in cand.

"Pai..." Spun incercand sa gasesc un motiv bun."Mi se pare ca nu sunt luat in serios."Raspund, fiind chiar de acord cu aceasta scuza.

Oamenii ma batjocoresc, si nu ma respecta datorita aspectului meu.Dovada este chiar seful meu, care m-a numit fatalau, apoi aproape mi-a tras-o intr-o baie a unui restaurant select.

Indata ce am ajuns in mall-ul urias, am inceput sa cotrobaim prin diverse magazine, Danielle alegandu-se cu doua pungi uriase de cumparaturi.

"Lasa-ma sa te ajut cu astea."Spun luandu-i cele doua plase din maini.

"Multumesc!" Ofteaza scuturandu-si mainile."Haide, aici poate vei gasi ceva." Spune indicand spre magazinul din fata noastra.

"E atat de obositor.." Admit atunci cand ne plimbam printre numereoasele rafturi.

Ce o sa aleg?Nici macar nu am in plan ceva ce as putea imbraca, nu vad nimic altceva potrivindu-se mie, inafara de clasicele mele costume.

"Te voi astepta aici." Spune Danielle indicand spre fotoliul din fara cabinei de proba.

Aprob in timp ce mana mea trece peste un material fin al unui tricou negru.Oftez asezandu-l pe umarul meu in timp ce ma indrept spre raionul cu jeansi.

Nu sunt sigur ce fel de jeansi mi s-ar potrivi, avand in vedere ca picioarele mele sunt lungi si subtiri.

Stramb din nas la vederea jeansilor negrii si stramti din palmele mele.In combinatie cu acel tricou din bumbac, care este de asemenea stramt, cu siguranta voi arata ca un idiot.

In continuare merg catre raionul cu incaltamite, ochind instant o pereche de ghete, cu varful semi ascutit.Culoarea lor este maro, iar materialul este piele intoarsa.

Zambesc trecand pe langa Danielle, care imi face cu ochiul inainte sa intru in cabina.

Ma incrunt la vederea reflexiei mele in oglinda cabinei.Arat atat de diferit acum..Parul meu nu mai este drept, am decis sa renunt la asta, acum o gramada de onduleuri naravase sunt in capul meu.Costumul meu este inlocuit de o pereche de blugi negrii, care se muleaza perfect pe picioarele lungi, impreuna cu un tricou de aceeasi culoare.Pantofii negrii au fost inlocuiti de ghetele maro.

Asta e diferit.

Asta e diferit

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Only an employer, sir. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum