Imi dau jacheta de piele jos, atunci cand pasesc in cladire, aerul cald dandu-mi deja o stare de moleseala, avand in vedere ca afara deja picura.Ignor remarcile si soaptele si intru increzator in lift, apasand etajul 8 unde se afla biroul Sophiei.Sunt foarte curios de parerea ei despe schimbarea mea.Insfarsit pot spune ca ma simt bine in pielea mea, ma simt increzator si dragut..Toata seara trecuta am meditat despre asta, despre faptul ca viata mea s-a schimbat atat de radical.
Nu mai sunt pustiul care lucra la o brutarie pentru un barbat de varsta medie.Acum sunt Harry.Harry care lucreaza la Tomlinson's enterprises pentru unul dintre faimosii oameni de afaceri.
Aici vorbesc despre un om de afaceri de 26 ani care este atat de tanar, inteligent si al dracului de aratos.Imi spun in gand, rosind la faptul ca am injurat pentru el.
"Hei Mar-" Spune entuziasmata Sophia deschizandu-si bratele pentru a ma imbratisa, insa fata ei se schimba in confuzie imediat ce imi analizeaza noul look.
"Harry." O corectez in timp ce o strang intr-o imbratisare.
"Harry?"Intreaba confuza, atunci cand ne desprindem din imbratisare.
Scutur din cap aprobator.
"Nu inteleg." Spune fluturandu-si mainile in aer.
"Ne vedem la pranz!" Spun plecand catre lift.
Bataile inimii devin amplificate, iar mainile transpirate isi fac aparitia din nou, atunci cand ma aflu in fata usii biroului lui Louis.
Eram emotionat.
Dar in realitate, ideea era ca nu imi pasa o noima despre ceea ce are de gand sa credeada despre aceasta schimbare, avand in vedere ca era una neprevazuta si impusa de el.
Ideea este ca sunt doar un angajat aici, iar Louis este doar seful meu.In primele saptamani se putea observa relatia devotata de sef-subaltern, insa nu am idee cum de cu timpul s-a ajuns la un contact sexual, daca se putea numi asa.
"Buna dimineata." Spun atunci cand pasesc in biroul sau, fara a ciocani inainte.
"Buna dimineata, Harry." Spune ranjind, atunci cand se intoarce de la privitul pe geamul sau imens.
Chiotesc atunci cand observ cum zambetul sau scade, figura fiindu-i acum undeva intre socata si speriata.
"Esti in regula?"Intreb amuzat.
"Ce dracului ti-ai facut la par?Si hainele tale?"Intreaba, chipul fiindu-i incruntat.
"Ai spus schimbare de look." Gesticulez un curcubeu."Iata schimbarea.Sunt Harry Styles." Spun ranjind, facand cativa pasi, pana ma aflu in fata biroului sau.
"Esti al dracului de sexi." Sopteste destul de tare incat sa se faca auzit, in timp ce paseste hotarat spre mine.
"Nu si de data asta." Spun desprinzandu-ma, atunci cand se ridica putin, lipindu-si buzele de ale mele.
"Poftim?"Pufneste."Adica nu ai de gand sa ma lasi sa te sarut?"Intreaba rautacios.
"Nu scumpule, voiam sa spun ca astazi eu conduc."Termin apucandu-l de talie, astfel incat sa il asez pe biroul ordonat.
Un ranjet satisfacut apare pe fata sa, dandu-mi de inteles ca ii surade ideea mea, si ca este intr-adevar randul meu sa conduc.
N/A:HARRY TOPS FOREVER, OK!!
Imi trec limba peste buza de jos, gandindu-ma precis la ceea ce am de facut.
Imi musc buza de jos, lipindu-mi buzele de ale sale, incepand sa le masez cu senzualitate.Atunci cand picioarele sale mici, sunt inconjurate in jurul trupului meu, iar una dintre mainile sale este dupa gatul meu, ma aplec usor asupra sa, patrunzandu-mi limba in gura sa, lasand limbile noastre sa se zbata una contra celailalte.
CITEȘTI
Only an employer, sir.
Romance"Daca vrei sa sa iti continui activitatea aici, va trebui sa cunosti si cealalta parte a ce facem aici." Imi raspunde la intrebare in timp ce se duce inapoi spre birou. "Ce inseamna asta?" "Vei juca in filmele pe care le producem aici."