Mirosul cafelei imi invadeaza narile, facandu-ma sa zambesc, desi nu imi place cafeaua.Stiam ca el a facut cafeaua asta, si eram sa dispus sa o beau impreuna cu el."Louis?"Gem in timp ce ma ridic cu putin efort.Imi musc buza inferioara atunci cand corpul sau care este acoperit doar de o pereche de boxeri albi, isi face aparita in camera.
"Nu pot sa ma misc cum trebuie."Ma vait tinandu-ma de noptiera, fiind acum in picioare.
O durere extrem de insuportabila de afla in fundul meu, dandu-mi senzatie de o oarecare paralizie.
"Aseaza-te, o sa iti aduc ceaiul si o carte."Spune zambindu-mi calduros.
O carte?De unde stie ca citesc carti?Si de ce se comporta asa de dulce?
"In regula." Cedez asezandu-ma cu grija in patul mare, care a devenit preferatul meu.
Perspectiva lui Louis.
Adaug o lingurita de zahar ceaiului cu aroma de fructe de padure, care ii este preferatul lui Harry.Indata ce e gata, apuc o carte oarecare din bibioteca din sufragerie, si la indrept spre dormitorul lui.
Zambesc vazandu-l intins pe burta printre asternuturile albe.Arata atat de dur, tatuajele sale care sunt in numar mai mare ca al meu, se imprimau in perfect in contrast cu pielea lui, putin bronzata.
Se ridica foarte putin astfel incat sa ma poata privii.Imi pot simti durerea maxilarului datorita zambetului imens de pe chipul meu.
Zambeam, insa nu stiam de ce.
Ochii lui verzi se plimbau rusinati peste trupul meu, iar zambetul sau timid era foarte putin afisat.
"Ti-am adus astea."Spun intinzandu-i lucrurile cu grija pentru a nu varsa ceaiul pe el.
"Multumesc."Murmura, sorband o gura mica din cana.Ma uimeste bipolaritatea lui, odata este Marcel, cel timid iar apoi se transforma in Harry care isi loveste colegii si ma inebuneste.
"Louis?" Tresare, varsand putin ceai pe mine.Injur in gandul meu suflandu-mi in acelasi timp pe piciorul gol.
"Da, Harry?"
"La munca, trebuie sa fim la munca!"Se agita, punand cana pe noptiera."Oh doamne , doare al dracului."Spune strangandu-si pumnii pe langa corp atunci cand e pe picioarele sale.
Chicotesc pasind catre el, luandu-i hainele din mana si asezandu-le inapoi in dulap.
"E in regula, ai uitat cine e seful?"Il calmez lipindu-mi buzele de ale sale intr-un sarut scurt.
"Dar..?"
"Nu, Harry."Il cert in timp ce ii iau mana intr-a mea."Sa mergem, trebuie sa facem un dus."
"Sa facem un dus?"Intreaba mirat."Sunt doua, dupa calculele mele.Suntem doua persoane!"Ma ia peste picior atunci cand intram in baie.
Ma incrunt, iar el face doar sa imi zambeasca intr-un mod calmat.Rasetul lui umple linistea baii, facandu-mi inima sa se incalzeasca.
Toate astea sunt atat de gresite.
"Intra."Ii spun dandu-mi boxerii jos, apoi pornesc apa."Harry?"Il strig, observand ca se uita nedumerit la madularul meu.
CITEȘTI
Only an employer, sir.
Любовные романы"Daca vrei sa sa iti continui activitatea aici, va trebui sa cunosti si cealalta parte a ce facem aici." Imi raspunde la intrebare in timp ce se duce inapoi spre birou. "Ce inseamna asta?" "Vei juca in filmele pe care le producem aici."