Tot restul serii l-am petrecut vorbind cu cel mai bun prieten al meu intr-un apel video ca deobicei.
I-am povestit tot ce mi s-a intamplat, fara sa las de-oparte vreun detaliu, a fost complet socat de ceea ce s-a intamplat intre mine si seful meu, insa m-a inteles.Totusi, nu a fost vina mea, el s-a apropiat de mine.
Astazi probabil toata lumea ma ca privi la lucru.Toti vor rade , dar intrebarea daca eu voi mai ramane angajat acolo, domnul Tomlinson ma poate concedia oricand.
Gem disperat cand intru in lift, evitand privirile ce imi sunt aruncate, nimeni nu banuieste nimic.Ma uit atent in stanga si in dreapta asigurandu-ma ca domnul Tomlinson nu e aici, apoi fug rapid in birou.
Sper ca astazi sa nu am prea multe lucruri de facut, nici nu stiu cum sa reactionez la ceea ce s-a intanplat intre mine si domnul Tomlinson.
Este foarte ciudat ca buzele tale sa fi avut primul contact cu un barbat, daca se pune ceea ce a fost cu domnul Tomlinson.
Imi asez lucrurile rapid si ma plimb de colo colo prin camera, evitand sa ma uit la fereastra sefului meu.
Am nevoie de niste cafea.
Ies rapid, cu scopul de a merge la tonomatul din coltul holului, insa ma opresc fix in fata usii lui, datorita sunetelor ciudate ce provin de acolo.
Ma uit in jur de cateva ori, pana sa imi lipesc urechea puternic de usa.
"Oh,hai." Se aude vocea angelica a sefului meu, care in loc sa fie subtire si inalta, este atat de dura si joasa.
"Trebuie sa vin, o sa vin acum!" Urla impreunat cu niste scancete, o voce ce imi pare atat de cunoscuta.
Ce naiba se intampla?
Inghit in sec si pasesc rapid catre tonomat luand o cafea.O ridic din suport stramband din nas, urasc cafeaua!
Pasesc la fel de tiptil precum am venit spre biroul meu, insa paharul cu lichidul maroniu fierbinte imi scapa atunci cand aud un tipat feminin imbinat cu cel al lui Louis.
Alerg spre birou ignorand pata ce se afla pe imbracamintea mea,din nou, si nu mai astept niciun moment pana sa dau navala in birou.
"Domnule sunteri inreg-..." Spun insa cuvintele mi se blocheaza la vederea imaginii din fata mea.Scot un tipat scurt si imi asez mainile la ochi iesind rapid din birou, la naiba!
Imi bag mainile in parul meu perfect aranjat si trag usor iritat.Domnul Tomlinson era gol intre picioarele departartete si lungi ale lui Eleanor.
Seful meu tocmai facea dragoste cu femeia ce probabil era iubita sa, iar eu tocmai am intrat peste el, intrerupandu-l crezand ca are nevoie de ajutor.
Acum mi se explica amenintarea adusa de Eleanor, insa nu inteleg de ce ar ameninta inclusiv cu reputatia domnului Tomlinson.
Ma duc rapid la baie aruncand putina apa rece pe fata mea, nu stiu unde o sa ajung cu asta, totul merge groaznic.
Ma bucur cel putin ca astazi este vineri, iar weekend-ul acesta este curatenie generala in toata cladirea. Voi putea evita evenimentele de genul acesta.
Alarms telefonului meu suna, semn ca ora pranzului deja a sosit.La naiba cu timpul asta care trece atat de rapid cand nu e cazul.
Ma asez la birou, incepand sa lucrez la un document, pe care domnul Tomlinson mi-a cerut sa il editez, macar asa fi distras.
Minutele trec, iar eu nici macar nu ma pot concentra la ceea ce am de facut.Gandul meu este in continuare la domnul Tomlinson care era incordat in jurul lui Eleanor, care era arcuita pe biroul aranjat, gemandu-i numele.
Obrajii mei se inrosesc imediat gandindu-ma la domnul Tomlinson gol.Bratul sau stang avea cateva tatuaje care ii ocupau marte parte din el, si am putut vedea ceva si pe piept, insa nu am putit distinge mai mult, timpul si pozitia sa nu imi permiteau.
Un ciocanit la usa ma scoate din gandurile mele si ma reped sa o deschid, gasind-o pe Sophia zambareata.
"Ora pranzului, Marcel!" Zice tragandu-ma spre lift.
"Dar..eu nu vreau sa-"raspund in timp ce ea apasa etajul cu sala de mese a angajatilor.
Imi arunca o privire urata in timp ce mana sa o tine strans pe a mea, iar lumea priveste ciudat catre noi cand ne indreptam spre bufet.Ea isi ia niste salata, iar eu aleg sa imi iau doar un ceai, sunt sigur ca daca as manca ceva, totul s-ar intoarce inapoi amintindu-mi de domnul Tomlinson si Eleanor.
"Aici." spune asezandu-si salata pe masa, urmand sa imi asez si eu ceasca."Cum te simti?Ieri ai plecat si-.."
"Sunt bine." raspund rapid punand un plic de zahar.
Expresia ei devine serioasa."Uite, Eleanor poate fi o pacoste uneori, insa nu e o persoana rea daca ajuungi sa vorbesti cu e, serios."Termina mangaindu-mi delicat mana.
Sigur.
"Ca vorbim de lup." soptesc privind spre Eleanor care se uita prin sala, probabil cautando-o pe Sophia.
"Hei dragilor!" Ne saluta inofensiva asezandu-se la masa."Scuzati-mi intarzierea, insa am fost prinsa cu Louis.De fapt..el a fost prins in mine." Se corecteaza iar ochii mei aproape ies din orbite, in timp ce Sophia priveste amuzata.
"Ati facut-o din nou in biroul lui?"Intreaba parand ceva firesc, iar Eleanor da aprobativ din cap privindu-ma cu un ranjet siret.
"A fost atat de intens.L-am putut simti in totalitate, felul in care imi gemea numele aproape ma aducea in acel punct." zice privindu-ma in continuare.
De ce face asta?
Simt minci intepaturi in colturile ochilor, si imi las privirea in jos. Pot face asta, am sa raman aici, pana la urma, ce imi pasa mie?
"Marimea sa er-" spune insa nu apuc sa o las sa termine deoarece ma ridic rapid de la masa, fugind catre lift pentru a ajunge la birou, cat de repede.
Trebuie sa plec de aici.
___________________________________________________
Am reusit sa postez.Yay
Stiu si cat de jalnic e , dar tineam neaparat sa postez ceva, ca sa nu las asa.
Nu am omoriti, stiu ca sunt lenesa, dar nu am avut timp, imi pare rauu, dar ma revansez, promit.
CITEȘTI
Only an employer, sir.
Romance"Daca vrei sa sa iti continui activitatea aici, va trebui sa cunosti si cealalta parte a ce facem aici." Imi raspunde la intrebare in timp ce se duce inapoi spre birou. "Ce inseamna asta?" "Vei juca in filmele pe care le producem aici."