"Mai repede dracului Liam!" Strig in urma catre el, care doar face pasi marunti, mergand cu privirea catre pamant.
Oftez oprindu-ma in dreptul sau. Gandurile mi-o luau razna si furia isi punea controlul asupra mea, gandindu-ma la ce rau ii va face lui Harry.
Imi asez mana pe umarul sau, batand usor.
Eram prieteni si trebuia sa il ajut si respect.
" E in regula amice, o sa ne prefacem c nu stim nimic despre asta."
"Dar Louis, mama lor lipseste." Imi tipa in fata. " Pentru totdeauna." Imi retrag mama de pe umarul sau, lasand-o lent pe langa corp.
"Stiu, ai dreptate, bine?" Scutur din cap."Dar tu esti cel mai bun si calculat dintre noi Liam, si asa va trebui sa ramana.
"Sa terminam asta odata." Trece pe langa mine, continuand drumul.
Drumul se desfasoara in liniste pana ce intram in cimitir. Toata lumea era stransa in jurul mormantului lui Gemma.Privirile inlacrimate ale grupului nostru de prieteni se intorc catre noi, pline de speranta.
Ne apropiem in liniste, asezandu-ne langa ei, si fiind atenti la slujba... cand dintr-o data, Lottie se napusteste tipand asupra mea.
"Unde e mama ei?!" Imi loveste pieptul cu pumnii. Toata lumea ne priveste, pana si preotul si-a oprit slujba."Ai promis ca ai sa o aduci."
"Lottie!" Sophia o trage inapoi, incercand sa o calmeze, insa continua sa atraga atentia tuturor.
"Ce-mi pasa mie de iubitul tau care zace in coma datorita tie si greselilor tale? Asta nu inseamna ca trebuie sa ii neglijezi pe toti cei din jurul tau!"
Imi strang buzele intr-o linie, inclestandu-mi pumnii pe langa corp.
"Dar ce-mi pasa mie de tine, slujba ta de rahat, iubita ta moarta sau mama ei, huh?" Urlu inapoi, un val de surprindere auzindu-se din partea celor din jur."Am plecat de aici!" Imi aranjez sacoul, pasind catre iesirea cimitirului.
"Louis, stai!" Liam imi prinde bratul, oprindu-ma in mijlocul iesirii."Nu actionezi corect."
"Oh, serios?" Pufnesc." Tocmai tu imi vorbesti despre cum sa actionezi corect?"
Perspectiva lui Liam:
"Eu doar..." Sunt intrerupt atunci cand privirea mi se fixeaza asupra unor doua persoane ce sosesc incoace."Tu ce?" Intreaba, insa privirea imi era fixata in special pe una dintre ele, care era tot mai aproape de mine."La ce te uiti?" Louis se intoarce in spate, nebagand de seama.
"Z...Zayn."
"Payno." Isi trece limba peste buze, facandu-mi cu ochiul, inainte de a isi impreuna mana mai bine cu domnisoara ce-l insotea.
"Am plecat." Louis se intoarce, parasind fulger cimitirul.
Oftez, gandindu-ma la ce aveam de facut acum. Cum ar trebui sa merg acolo, stiind ca dusmanul meu de moarte e aici, impreuna cu iubita lui?
Asta nu conteaza, viitoarea mea logodnica se afla aici.
Inghit in sec, trecand prin marea de oameni, asezandu-ma langa grupul meu. Sophia imi zambeste calm, plasandu-mi un sarut pe obraz, impleticindu-si degetele cu ale mele.
CITEȘTI
Only an employer, sir.
Romance"Daca vrei sa sa iti continui activitatea aici, va trebui sa cunosti si cealalta parte a ce facem aici." Imi raspunde la intrebare in timp ce se duce inapoi spre birou. "Ce inseamna asta?" "Vei juca in filmele pe care le producem aici."