Nu mai aveam nici o emotie cand paseam la locul meu de munca, nu mai simteam fluturii aceea mancandu-mi stomacul, nu mai eram ingrijorat despre faptul ca ei radeau pe seama mea acum ceva vreme, ma simteam mult mai sigur pe mine acum, ma simteam diferit si.. eram diferit.
Trec pragul cladirii, asezandu-mi cu o mana buclele ciocolatii, ce acum imi ajungeau cu aproximatie pana la clavicule.Devenise unul dintre obiceiurile mele.Ce-i drept, nu m-am tuns de multa vreme, si aspectul meu era ultimul lucru pe care ma axam.
Imi simteam ochii grei, stiam ca roseata de dinauntrul lor persista, insa nu dadeam mare importanta pe ceea ce credeau ei, nimeni nu era in masura sa imi impuna ceea ce pot face si ceea ce nu.
"Harry, ai plecat singur.. din nou."Liam ma intampina la intrarea biroului meu.
"Da, imi pare rau." Trec pe langa el, frecandu-mi fruntea cu doua degete.Stiam ca dependenta pusase stapanire pe mine.Trecusera doar doua luni de la seara mea cu Louis, seara din care am devenit adevaratul Harry Styles.
Liam si Gemma au ajuns la doua saptamani distanta de acel eveniment.M-am confruntat cu ei, reactiile lor, predici si multe altele, insa mi-am decis singur soarta.In acea seara, eu si Jake am discutat despre proba mea muzicala, care a avut loc a doua zi.Eram devastat, insa am dat tot ce-i mai bun pentru a trece, si mi-a iesit.Am scos o piesa, si am cantat prin cateva localuri, evoluam din ce in ce mai mult.
Am inceput sa ies cu Jake, ma simteam dator fata de el, mi-a creeat un drum adevarat in viata, mi-a facut situatia financiara sa fie mult mai mult peste limita modestiei, pot spune ca suntem foarte apropiati, cu putin ajutor din partea lui am reusit sa imi iau carnetul de sofat, mult mai devreme decat ar fi trebuit, si am cunoscut diverse persoane.
Ma simt foarte bine acum.
"Harry, trebuie sa-ti revi, schimbarea ta nu merge cum trebuie." Privesc, unindu-mi sprancenele, catre mana lui Liam, care este asezata pe umarul meu.
Scutur din cap, respirand greoi."Sunt bine." Raspund scurt, asezandu-ma pe birou."Nu sunt singurul care se schimba brusc, ti-ai tras un look tare." Privesc catre prietenul meu, care imi accepta toate rahaturile cu care vin acum la pachet."Cum iti e cu Sophia?" Intreb, facand o conversatie usoara, desi nu imi mai sta in fire, in timp ce scot pliculetul cu praful alb din buzunarul gecii mele de piele.
"Suntem bine, foarte bine, vom juca impreuna in urmatorul film."Raspunde degajat.Da, Liam lucreaza acum la compania lui Louis, ca unul dintre actori, si asta e unicul motiv pentru care inca ma aflu aici.
"Asta-i tare, sa ti-o tragi cu iubita ta in fata unor camere de filmat." Torn praful sub forma a patru linii drepte.
"De fapt noi nu ne-o -" Face o pauza, ramanand concentrat catre mine.
Imi asez degetul aratator peste nara dreapta, aplecandu-mi capul catre prima linie.Trag rapid de la un capat la altul prin nara stanga, fiecare dintre cele patru linii, simtind arsura familiara care a devenit atat de placuta.Senzatia de discomfort a disparut din rutina, foloseam prea mult prafurile astea.
Colturile buzelor mi se ridica intr-un zambet, atunci cand sangele imi pompeaza cu mai multa putere in vene, totul incepea sa se amplifice, si imi puteam auzi inima batand, batea foarte tare.Durerea de cap deja era inexistenta, si adrenalina imi pulsa destul de mult in vene.
"Harry.Harry, ma auzi?" Imi deschid ochii brusc, intalnind mana lui Liam, care flutura in fata mea."Rahat! Doar opreste-te din luat prafurile alea!"Imi tipa in fata, facandu-ma sa rad.
"Le tin sub control, calmeaza-te." II fac cu ochiul, ridicandu-ma, pasind catre iesire.
"Harry, gandeste-te la Gemma, gandeste-te ca esti fratele care ar trebui sa ii fie model."
CITEȘTI
Only an employer, sir.
Romance"Daca vrei sa sa iti continui activitatea aici, va trebui sa cunosti si cealalta parte a ce facem aici." Imi raspunde la intrebare in timp ce se duce inapoi spre birou. "Ce inseamna asta?" "Vei juca in filmele pe care le producem aici."