Ma foiesc de cateva ori prin patul imens, inainte sa ma gandesc la ce voi face astazi.
Ma aflu in casa parintilor prietenei mele, nu am un job, nu mai am indeajuns de multi bani, si nu am ce face cu viata mea.
Ma ridic ducandu-ma catre geamul urias, tragand draperia visinie si groasa, care facea camera sa zaca intr-o bezna relaxanta.
Razele soarelui isi fac aparitia in camera aranjata, facandu-ma da zambesc.Intotdeuna zilele insorite m-au bine-dispus.
Ma imbrac rapid intr-una dintre tinutele mele clasice, pierzand restul jumatatii de ore sa imi aranjez parul in modul spefic.
Imediat ce sunt gata, ies tiptil in hol, asigurandu-ma ca nu trezesc pe nimeni, in caz ca mai doarme cineva.
Umblu derutat la parterul casei, nimerind intr-un final bucataria, gasind toata familia Campbell.
"Buna dimineata." Murmur timid asezandu-ma timid pe un scaun, langa Danielle.
"Hei, ai dormit bine?" Ma intreaba Danielle indata ce parintii sai imi ureaza o dimineata placuta, urmand sa plece la serviciu.
Din cate am inteles, tatal lui Danielle este de asemenea un om de afaceri, iar mama sa, are o firma de haine.
"Am dormit grozav, dar tu?" Intreb mestecand in ceaiul pe care l-am gasit deja pregatit.
"Destul de bine." Raspunde, urmand un val de liniste.
"Uite..imi pare rau pentru aseara, eu doar am-"
"E in regula." Ma intrerupe."Ce planuri ai pentru astazi?"Intreaba.
"De fapt, nu am niciun plan, inafara de a imi cauta rapid un job si un apartament, nu imi pot permite sa stau aici toata viata." Spun dandu-mi ochii peste cap.
"Nu e nicio graba, Marcel." Spune."Ma gandeam..putem face ceva, sa iesim sau orice!"
Oftez in timp ce imi asez mana peste a sa.
"Astazi as vrea sa stau putin singur, sa meditez situatia critica in care ma aflu si sa imi caut niste job-uri pe internet, insa maine putem face ceva.E in regula?" Intreb ingrijorat.Nu pot sa o supar pe Danielle in momentele astea, imi este o prietena buna, care aparent m-a primit sub acoperisul ei si al parintilor sai.
"Bineinteles ca e in regula!" Spun imbratisandu-ma.
Pentru cateva ore am luat micul dejun si am mai schimbat ceva vorbe despre familiile noastre si diferite domenii de munca.Eu si Danielle avem multe in comun, si pot spune ca este prima mea prietena adevarata, inafara de Liam, care este baiat.
N/A:Mhm, tell me more Hazza.:))
"Ne vedem mai tarziu!" Spun intrand in camera mea provizorie.Ma simt ca intr-un castel aici, toate aranjamentele si decoratiunile au aspect clasic, la fel ca si structura casei, totul este minunat.
Ma schimb intr-o pereche de pijamale albastre si imi iau laptop-ul cu mine in pat.
Cat timp astept sa se deschida, forme numarul manei, care raspunde la al doilea ton.
"Puiule, de ce suni acum, nu esti la munca?"intreaba.Imi dau o palma mintal pentru ca nu am realizat ca ea crede ca inca lucrez.
"N-nu, astazi este zi libera." Raspund incercand sa par calm, nu m-as ierta nioodata daca ar afla in ce situatie sunt.
"Ma bucur, sigur aveai nevoie de o zi libera."
"Da..chiar aveam nevoie." Spun, vinovatia lovindu-ma."Va voi timite bani in curand, va descurcati pana atunci?"
"Sigur scumpule,o sa ne descurcam, nu te mai agita atat, totul e bine."
"Da..insa nu vreau sa ca lipseasca nimic, mama."
"Suntem bine, puiule.Acum am sa te las sa te odihnesti, fii cuminte in regula?"
"Sigur mama, aveti grija de voi." Spun inchizand apelul.
Oftez in timp ce imi arunc telefonul pe undeva prin pat.Ma intind pe spate, in timp ce asez laptop-ul in poala mea, verificandu-mi mail-ul.
Nu gasesc nimic interesant, ci doar reclame si mail-uri de la Liam.Cateva ore le pierd cautand si sunanad la tot felul de anunturi de locuri de munca, insa nu gasesc nimic.
Este deja 6 seara si nu stiu ce mai pot face, am vizionat deja din serialul meu favorit doua episoade, am vorbit cu Liam si mi-am cautat loc de munca, iar cina e abia in doua ore.
Nu stiu din ce cauza, insa acum privesc articole recente despre Louis.Aici, printre miile de stiri, am zarit ceva deoaebit.O fotografie cu el si o domnisoara blonda, sarutandu-se.
Stramb din nas in timp ce un sentiment amar ma cuprinde.Nu stiu ce inseamna ceea ce simt privind cum acea blonda isi infige unghiile in gatul lui, si modul in care el ii el ii strange talia cu mainile sale.
Scutur usor din cap pentru a alunga aceste ganduri, si brusc imi amintesc ca daca as fi acceptat oferta sa de a juca in acele filme, as fi avut in continuare un job si pe Louis.
Degetele mele aluneca in nestire pe tastele laptopului si nu am realizat ca tocmai am tastat Www.Tommoporn.com, pana ce ecranul nu a fost plin cu mici chenare care contineau poze deochiate.
"Este atat de tentant.." Soptesc cand mouse-ul meu ajunge in dreptul casutei in spatele careia se ascunde singurul film la care Louis a participat.
Recunosc, ca niciodata nu am vizionat astfel de filme, nu m-am simtit niciodata atras de a vedea cum doua persoane fac dragoste in fata unei camere, insa de data asta este diferit.
Accesez filmiletul care incepe sa rulezw imediat.Fata complet goala sta masandu-si feminitatea timp de jumatate de minut.Louis apare si el, fiind doar intr-o pereche de boxeri negrii, fundul sau fiind perfect evidentiat.
Fata nerabdatoare se aseaza rapid in genunchi in fata sa, apucand banda boxerilor si tragandu-i in jos de indata, facand ca masculinitatea lui Louissa se lipeasca de abdomenul sau.Fata ranjeste, apucandu-l in mana si scuipamd peste el, inainte de a face o serie de miscari de du-te vino.
Ma stramb in timp ce derulez la mijlocul filmuletului, gansind-ul pe Louis la intrarea ei, tinandu-si penisul in mana si masandu-l rapid.
Gura mea se usuca si mici intepaturi isi fac din nou aparitia in pantalonii mei.
Isi da capul pe spate in timp ce murmura cateva injuraturi, si brusc asta devine cel mai captivant lucru pentru mine.
Imi duc mana la zona intima masand usor peste pantaloni, incercan sa scap de acest disconfort, insa privind catre filmuletul cu Louis, senzatia se amplifica.
"Marcel." Se aude vocea lui Danielle din spatele usii in care face cateva batai.Arunc rapid laptop-ul langa mine si ma ridic mergand spre usa.
"Da?" Raspund iar ea se incrunta.
"Iti este rau?Gafai si obrajii tai sunt rosii.Arzi?"intreaba punandu-si mana pe fruntea mea.
"Nu!" Raspund, vocea mea fiind subtiata.
"In regula, cine este gata, te voi astepta jos." Spune iar eu aprob intrand inapoi in camera si fugind in baia personala cu nevoia de a ma elibera.Cand termin cu asta, observ ca boxerii mei sunt putin umezi, datorita unei substante putin albicioase.
Trebuie sa merg la cina.
CITEȘTI
Only an employer, sir.
Romance"Daca vrei sa sa iti continui activitatea aici, va trebui sa cunosti si cealalta parte a ce facem aici." Imi raspunde la intrebare in timp ce se duce inapoi spre birou. "Ce inseamna asta?" "Vei juca in filmele pe care le producem aici."