"Marcel..."spune apropiindu-se de mine.
"De ce m-ai chemat aici?" Intreb lansandu-mi mainile pe langa corp.
"De asta." Spune repezindu-se catre mine si asezandu-si mainile pe pieptul meu, in timp ce ma tranteste de unul dintre peretii baii.
In urmatoarea secunda isi zdrobeste buzele de ale mele, framantandu-le rapid.Mainile mele ajung pe ceafa sa unde imi infig unghiile cu grija, datorita placerii pe care mi-o produce un simplu sarut.
Acum buzele noastre se misca in sincron iar el isi impinge bazinul intr-al meu, putand sa simt umflatura tare din pantalonii lui,si pot paria ca si a mea se afla in aceeasi situatie pentru prima data pentru ca pana a-si patrunde limba in gura mea, era un sarut obisnuit.
Insa acum, limbile noastre parca se razboiesc, desi a mea este stangace datorita lipsei de experienta.Mainile sale se duc catre fundul meu strangandu-l brutal, lucru ce ma face sa tresar si sa imi imping cu mai multa forta bazinul in al sau.
Un geamat gutural iese printre buzele sale, care par a nu le mai elibera pe ale mele.Nici macar nu realizam ca picioarele mele sunt incolacite in jurul trupului sau, putin mai mic ca al meu.
Isi misca bazinul in sus, creeand o senzatie pe care nu am mai simtit-o niciodata in pantalonii mei, era placut.
Mainile mele erau deja pe umerii sai, strangand in timp ce gemete infundate ieseau fara intentie.
"N-ne poate vedea c-cineva." Spun dandu-mi capul pe spate cand limba sa traseaza contururi fierbinti pe gatul meu, zgariindu-l cu dintii din cand in cand.
"La dracu, da!" Spune respirand sacadat in timp ce ne indreptam spre una dintre cabine.
Nu stiu de ce nu ma pot opune acestei placeri pe care mi-o cauzeaza.Este atat de gresit, este seful meu, si este un barbat.Eu nu sunt gay, iar el nu este gay de asemenea.
Sunt din nou trantit de perete in aceeasi pozitie ca pana acum,in timp ce una dintre mainile lui Louis incuie usa cabinei, cei drept destul de spatiosa.
Buzele sale imi cerceteaza curioase parti sensibile ale gatului, sugand din unele locuri, facand mici lacrimi sa se adune in colturile ochilor mei datorita durerii.
Imi este frica.
"C-ce faci?" Intreb cand ma aseaza pe toaleta aplecandu-se in fata mea.
"Ceva ce nu vei uita niciodata."Spune desfacandu-mi trei nasturi de la camasa, dezvelindu-mi pieptul.
Buzele sale fierbinti se plimba de-alungul lui, ajungand in dreptul sfarcului pe care il prinde intre buze sugandu-l salbatic.
"Asta n-nu se poate intampla." Spun dandu-mi capul pe spate in timp ce limba sa trece rapid peste el.
"Se va intampla." Raspunde desfacandu-mi cureaua pantalonilor.De abia acum realizam ceea ce se intampla.
"Nu!" Strig cand mana sa trage de banda boxerilor mei, care aproape explodeaza.
Imi asez mana peste a lui, oprindu-l.Se incrunta zambind usor.
"Ai incredere, Marcel.Vreau sa fac asta, si stiu ca si tu vrei sa o fac."Spune plasand un sarut pe buzele mele deja uscate datorita emotiei.
Imi indepartez mana de a sa, iar el trage boxerii astfel in cat madularul meu este libera acum.
Mijesc ochii la vederea starii lui,niciodata nu a fost astfel.Este lipit de abdomenul meu, si atat de intarit incat pot simtii durerea.
"Rahat,e...foarte..mare, imi imaginam chestia asta mult mai mica." Sopteste.
El tocmai a spus ca isi imagina penisul meu?
CITEȘTI
Only an employer, sir.
Romansa"Daca vrei sa sa iti continui activitatea aici, va trebui sa cunosti si cealalta parte a ce facem aici." Imi raspunde la intrebare in timp ce se duce inapoi spre birou. "Ce inseamna asta?" "Vei juca in filmele pe care le producem aici."