Capitolul 27

1.1K 112 27
                                    

Deschid portiera, inainte sa imi iau mobilul si portofelul.Sunt intampinat de Jake care era in fata localului, asteptandu-ma.

"Ce a durat atat?" Isi lipeste buzele de ale mele scurt.Nu stiam daca eram de acord cu acest lucru, cu apropierile dintre mine si Jake.

Intre noi nu au fost niciodata sentimente, mai mult un tip de relatie cu beneficii, inca ma simteam dator de ajutorul pe care mi l-a oferit.

"Nu am mai fost pe aici."Privesc imprejurimile, dand din cap in semn de salut catorva persoane.

"Asa e, oricum, atmonsfera e destul de linistita acum.Se spune ca un vine unul nou pe aici."Gesticuleaza in timp ce ajungem in fata barului.

"Suna bine." Merg in spatele barului, apucand o sticla oarecare."Vrei?"Il intreb pe Jake, asezandu-ma pe scaunul de langa el.

"Mai intrebi?"Chicoteste luandu-mi sticla, pe care o desface ducand-o rapid la buze.Repet si eu miscarea atunci can imi intinde sticla inapoi.

Un moment de tacere se asterne in camera prin care doar cateva persoane mai bantuie, probabil toti sunt la subsol.

"Jake?"

"Mm?"Geme ridicandu-si capul de pe bar.

"Am nevoie de droguri."Zambetul sau se extinse la auzul cuvantului droguri.

"Sigur, hai sa mergem sa luam niste k010."Se ridica lenes, facandu-ma sa ranjesc urmandu-l catre holul intunecat si putin rece, care imi e destul de familiar, desi nu am fost de multe ori pe aici.

Arunca o privire in spate inainte sa deschida usa cu un scartait insuportabil, facandu-l sa injure amuzat de neindemanarea sa.

Oftez usurat cand lumina este aprinsa, lasand o multime de plante si aparaturi la iveala.

Si pe Mark.

"Omule, am crezut ca cineva chiar a aflat de locul asta."Jake se indreapta spre el.Isi strang mainile frateste, lovindu-si umerii.

"Salut Harry."Imi unesc buzele, afisand un zambet fortat.Ma simteam foarte slabit si totul era putin neclar, nu voiam sa asist la discutii si reuniuni ale gastilor.Eram aici pentru un singur motiv.

"Oh."Jake ma priveste, probabil dandu-si seama de nevoia mea."Mark fa-mi doua doze de k010."Il bate pe umar, iar Mark doar aproba din cap.

"Ma asez pe fotoliul din coltul camerei, jucandu-ma cu frunzele unei plante si urmarindu-i cu privirea pe Mark si Jake.Procesele de preparare erau plictisitoare, nu eram prea atent, si nici nu intelegeam noima din ce se intampla, doar imi voiam leacul pentru emotiile si starile pe care le simteam acum.

Gandul imi zboara catre apartamentul meu, unde se afla toate persoanele dragi mie.Apoi la Louis, si la gandul ca probabil a plecat de indata ce am parasit apartamentul, desi a spus contrariul.Poate ar fi trebuit sa ii accept atingerile, sunt mult mai bun acea blonda, Briana.

Blonda.

Stai putin.

Imi scot mobilul din buzunarul de la spate al blugilor tastand rapid:"TommoPorn".Degetul meu trece rapid peste ecranul telefonului, trecand peste zecile de filmulete, cautand cu disperare primul film vizionat de catre mine.Si de asemenea singurul film in care Louis a jucat.

Presupun.

Imi strang buzele, umezindu-le si oftez atunci cand gasesc filmul, care incepe sa ruleze pe ecranul telefonului meu.Secventele se repeta, fata blonda sarutandu-l cu atata pofta.Apoi ea stand in genunchi, masandu-i membrul mult mai inferior fata de cum as putea eu sa o fac, apoi bagandu-l cu grija intre buze..Pare a fi foarte amatoare, insa ideea era ca banuielile imi erau confirmate:Fata ce juca in acest videoclip era insasi Briana, actuala iubita a lui Louis.

Only an employer, sir. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum