Capitolul 36

353 42 3
                                    


Merg rapid pe strazile friguroase ale orasului necunoscut, fiind confuz in legatura cu ce as putea sa fac, intr-un loc atat de indepartat si complet necunoscut.

"Stai! Liam!" Bratul imi este prins, corpul miscandu-se cativa pasi inapoi.

"Pleaca de langa mine!" Replic, smulgandu-mi bratul din mana sa.

"Liam..." Sopteste, apropiindu-ma din nou de el.

Imi prinde ceafa, fortandu-ma sa il sarut. In momentul  asta, muschii mi s-au relaxat incet, raspunzandu-i la sarut.

"Nu te invinovatesc, bine?" Imi spune, prinzandu-mi mana intr-a sa."Hai inapoi acasa."Aprob urmandu-l catre  prima statie de taxi.

**

Intru in apartamentul calduros, tremurand usor la contrastul de caldura dintre afara si inauntru. Imi las geaca, pasind tiptil catre sufragerie.

"Ce ai spune de un dus fierbinte?" Zayn isi face aparitia in spate, cuprinzandu-mi talia cu bratele sale tatuate.

"Un dus? Impreuna?" Intreb confuz, facandu-l sa chicoteasca.

"Da."

"De ce?"

"De ce imi pui atatea intrebari? Ce ar fi sa fii macar odata de acord cu mine, Liam?" Se desprinde de mine, mergand pe hol, disparand apoi in baie.

Oftez, nestiind ce se intampla. Stiu ca o iubesc pe Sophia, dar nu inteleg ceea ce se intampla cand sunt cu Zayn, si modul in care ma face sa ma simt.

Zambesc timid, intrand in baie, relaxandu-ma complet datorita caldurii si aburilor intensi.

"Mai e loc si pentru mine?" Intreb destul de tare, pentru a acoperi sunetul produs de apa.

"Mereu."

Perspectiva lui Louis:

"Louis!"

"Louis!"

"LOUIS!" Umarul imi e lovit cu forta, facandu-ma sa tresar, aproape cazand din pat.

"Sophia... sa-mi bag..Cat e ceasul?!"

"Aproape 8 dimineata." Se agita, asezamdu-mi un costum pe pat."Grabeste-te, altfel vom pierde conferinta!"

"In regula, ne vedem in sufragerie in  cateva minute."Spun, privind cum paraseste incaperea.

Imi trec limba peste buze, gura fiindu-mi complet uscata datorita cantitatii mari de alcol consumata seara trecuta.
   Ma ridic greoi din pat, balansandu-ma pret de cateva secunde inainte de a ma pune pe picioare cum trebuie, si imbrac rapid costumul ales de Sophia.
Imi trec degetele de cateva ori prin parul dezordonat pentru a-l aranja, si suntem gata de plecare.

**

"Suntem toti?" Intreb, cautand cu privirea prin sala de sedinte, pentru a ma asigura ca toata lumea este prezenta, pentru a incepe sedinta.

Cand primesc aprobarile necesare, incepem cu totii sa dezbatem subiecte incurcate despre intreaga afacere.
*
"Deci domnule Swärski, cam astea ar fi preturile finale in legatura cu pachetul inclus." Spun hotarat, aruncandu-i o privire scurta Sophiei, care ma aproba din coltul camerei.

Only an employer, sir. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum