Imi iau lucrurile, incercand sa plec fara a fi observat, insa in acel moment domnul Tomlinson iese pe usa biroului sau, fiind din nou imbracat intr-un costum elegant."Marcel."Spune, iar eu ma opresc, fiind acum fata in fata."Unde crezi ca mergi?"
"E-eu ..voiam sa merg acasa, am terminat documentele si credeam ca.."
"Si credeai ca potisa pleci, stiu.Insa nu este asa, deci te rog sa mergi sa iti continui treaba pe care ti-o voi trimite prin mail." Spune fara nici o emotie in glas.
Ma conformez si ma intorc spre biroul meu, cu lacrimi in ochi.Nu stiu ce ma doare cu adevarat, si de ce sunt asa sensibil in jurul domnului Tomlinson, mai sensibil ca deobicei.
"Marcel?" Spune facandu-ma sa ma intorc."Nu vreau sa spui nimanui despre ceea ce s-a intamplat, altfel te voi concedia." Adauga plecand inapoi in biroul sau.
"Da, domnule." Spun intrand in birou.
Ma asez astepatand sa primesc mailul cu lucrurile pe care le am de facut, nici macar nu realizam ca plang, pana ce lacrimile mele au udat un document.
Imi trec podul palmei peste obraji atunci cand primesc mailul pe care il asteptam.Nimic prea dificil de facut, doar o intalnire de organizat pentru luni.
Timp de o ora sun invitatii de pe lista pentru a confirma prezenta, si aparent, nimeni nu refuza cand este vorba de domnul Tomlinson.
Dupa ce termin cu asta, cobor la parter, in sala de conferinta, gasind-o bineinteles pe Eleanor.
"Buna Marcel." Spune venind spre mine, insa ma dau un pas in spate, spatele meu fiind acum lipit de usa.
"C-ce cauti aici?" Imi fac dintr-o data curajul sa intreb.
Zambeste in coltul gurii, privindu-ma de sus, desi este mai scunda la inaltime.
"Imi pare rau pentru tine, pusti mic si gay, insa Louis nu este gay, iar tu trebuie sa incetezi sa fii un gay plangacios in preajma lui." Spune departandu-se cu un pas in spate, iar eu simt pentru prima un sentiment atat de deranjant in corpul meu.
Este nervozitate.
"N-nu.Nu sunt gay!" Tip facand-o sa revina la o fata serioasa, probabil se astepta sa plang.
"Oh, serios?Nu ai sa imi schimbi parerea in niciun fel, stiu ce am vazut." Adauga, fiind superioara din nou.
Imi trec mana prin parul meu perfect aranjat, stricandu-l imediat.Dar nu imi pasa, se pare ca am un nou obicei nervos.
"Am spus ca nu sunt gay!" Tip mult mai tare de data aceasta.
Ce se intampla cu mine?
Ea da din cap sarcastic, chitaind.
Pana aici.
Imi inclestez dintii, asezandu-mi mainile pe umerii ei trantid-o destul de dur de usa.
"Nu-sunt-gay." Spun apoi lipindu-mi buzele salbatic de ale ei.Geme usor in timp ce limba mea patrunde in gura sa, mangaind-o intr-un mod ciudat.
Marai in timp ce ea isi incolaceste picioarele in jurul bazinului meu, facandu-ma sa imi asez mainile pe posteriorul sau mic, pentru a o sustine.
Ce fac aici?
Fara sa realizez, Eleanor este deja intinsa pe masa lunga, cu picioarele in jurul meu. Asta imi aduce aminte de ea si domnul Tomlinson, stramb din nas la acest gand in timp ce mana lui Eleanor ajunge pe cureaua mea din piele.
"Ce dracului faceti voi doi aici!?" Se aude vocea domnului Tomlinson, insa de data aceasta atat de diferit.Nu mai este subtire si joasa, ci groasa si cu un volum atat de ridicat, incat te face sa te cutremuri.
Ma asez rapid in pozitie normala, Eleanor sarind si ea rapid langa mine.
Ce fac acum?Tocmai am fost prins cu iubita sefului meu.
"Vreau o a dracului explicatie de la voi!" Tipa indicand cu degetul aratator spre noi.
"E-eu.."
"Tu ce pampalaule Marcel!?" Spune facandu-mi inima sa se rupa in zeci de bucati."Ai observat faptul ca esti un fatalau si te-ai gandit sa iti demonstrezi masculinitatea pe una dintre angajatele mele?!"continua."Ei bine, va trebui sa iti gasesti alt loc de munca unde sa te etalezi!"
"Iubitul- ..Louis." Spune Eleanor facand doi pasi in fata lui."Eu am fost.Eu l-am sarutat, eu l-am provocat." Spune iar ochii mei se maresc instantaneu.
Ce?
"E adevarat, Marcel?" Intreaba mult mai serios, si nervos ca deobicei.
Ma uit derutat la Eleanour, care imi face subtil un semn pentru a aproba.
"D-da." Raspund rapid.
"Esti o tarfa, ca deobicei." Spune simplu, lovindu-i obrazul drept cu palma sa mica."Marcel, continua-ti munca, si incearca sa stai departe de probleme!." Zice iesind pe usa, pe care o tranteste in urma sa.
Raman in locul meu, privind catre Eleanor a carei mana este asezata pe obrazul lovit, vinovatia lovindu-ma imediat.
"Imi pare rau." Soptesc, simtindu-mi gura atat de uscata.
"Nu.." Spune simplu.
"El..te-a mai lovit vreodata?" Intreb, probabil inrautatind situatia.
"Nu." Raspunde."Ar trebui sa pleci, angajatii probabil stiu deja tot ce s-a intamplat in ultimele zile cu tine." Imi spune privindu-ma cu ochii inlacrimati.
Aprob, iesind din sala in care venisem initial pentru a imi face sarcinile.Toata lumea era stransa in jurul usii, lucrul acesta ma face sa tremur, toata lumea stie.
"Care e problema voastra?"tip obtinand cateva rasete.
"Gay-ului i s-au trezit hormonii!" Spune unul dintre ei, facandu-i pe restul sa rada.
"Gay?" Urlu.De ce toata lumea are parerea asta despre mine?
"Gay." Raspunde.
Fara sa realizez, am fugit rapid spre el, pumnul meu facand contact cu fata sa, dezechilibrandu-se.
Pumnul imi este cuprins de o durere groaznica,facand ca mici lacrimi sa isi faca aparitia in ochii mei.
"Saracutul." Replica cel pe care l-am lovit, impingandu-ma la pamant.Tresar la contactul dureros, simtind lacrimile curgand deja.
Piciorul sau face contact cand cu stomacul, cand cu fata mea, cativa din angajati tipand.
Deja totul era neclar pentru mine, asa ca am lasat valul de negru sa ma cuprinda,astfel durerea oprindu-se.
_________________________
Mmbun, am promis ca ma revansez, deci iata-ma aici cu ceva actiune.
Mm, m-am gandit la posibilitatea de a opri cartea asta si de a o continua pe cea cu Taya(pe care o joaca Nina Dobrev) si Zayn, care este o poveste ceva mai diferita.
CITEȘTI
Only an employer, sir.
Romance"Daca vrei sa sa iti continui activitatea aici, va trebui sa cunosti si cealalta parte a ce facem aici." Imi raspunde la intrebare in timp ce se duce inapoi spre birou. "Ce inseamna asta?" "Vei juca in filmele pe care le producem aici."