Peste o saptamana.
Perspectiva lui Louis.
Ies din mica baie a spitalului, care spre usurarea mea se afla in salonul care imi e rezervat doar mie, astfel am putut face un dus linistit.
In timp ce imi iau o pereche de jeansi si un tricou larg pe mine, asteptand-o pe Lottie, incerc sa imi pun gandurile si sentimentele cap la cap.
Timp de o saptamana, am stat in incinta acestui spital, datorita unei greseli, o greseala ce imi putea distruge viata.Am fost aproape de o coma alcolica, insa la timp, am fost supus unor metode prin care am eliminat tot alcolul din trupul meu.
O saptamana intreaga am fost tinut aproape izolat.Era ca si cum as fi avut vreun gand de suicid, sau ceva de genul asta, pentru ca nu am avut acces nici macar la telefonul meu.Am primit zilnic vizite de la Lottie si Leo, omul meu de baza, care erau anuntati de medici cand sa ma viziteze.
Am stat si am meditat in aceste zile libere.Nu am reusit sa il vad pe Harry.Nimeni nu imi spune nimic despre iubitul meu.
Am stat si am meditat asupra problemei cu Briana, stiam ca gresesc lasand-o sa joace in filmele mele, si petrecandu-mi timp in plus cu ea.Da, era ca iubita falsa in ultimul timp, pentru ca tot felul de speculatii despre faptul ca as fi gay, isi faceau aparitia, si trebuia sa demonstrez contrariul.
Am decis, si am stat destul de mult sa ma gandesc la asta.Nu voi permite ca acest copil sa se nasca.Nu voi mai permite Brianei sa isi faca aparitia in filmele si viata mea.Acel copil este o greseala, iar greselile merg in cosul de gunoi.
Usa se deschide cu un scartait zgomotos, semn ca Lottie e aici.
"Fratioare!" Isi strange bratele in jurul meu."Haide, putem merge acasa impreuna acum."
Zambesc si aprob din cap, luandu-mi micul geamantan cu lucrurile pe care Lottie mi le-a adus de-alungul saptamanii.
"Locul asta e un calvar."Spun in timp ce arunc o ultima privire salonului inainte sa ies.
"Conteaza ca acum mergem acasa."Sopteste mangandu-mi umarul.
Aprob scurt din cap, asteptand in liniste pana ce ajungem la masina.
"Cum merge firma?" Intreb curios, avand in vedere ca nu am vorbit cu Leo de doua zile.
"E totul bine.Leo are totul sub control." Ma asigura, continuand sa conduca.
"Oh, sigur."Zambesc retinut.O senzatie de caldura imi patrunde corpul."Lottie?" Vocea mea isi face aparitia din nou dupa cateva minute.
"Uh?" Raspunde luandu-si cateva secunde atentia de la drum, pentru a ma privi.
"Harry..ce mai face Harry?Nu m-a vizitat."Intreb, privirea cazandu-mi catre poala mea.
"N-Nu, chiar nu stiu."Vocea ei suna ciudat, in timp ce incetineste putin viteza masinii.
"S-a intamplat ceva?" Imi intorc privirea catre ea din nou.
"Nu, nimic legat de Harry."Raspunde, facandu-ma sa ma calmez.Umerii mei relaxandu-se instantaneu.
"Atunci?Ce se intampla?"Inteb totusi curios.
"Mai..Mai stii despre faptul ca Harry imi interzicea sa ma intalnesc cu Gemma, iar tu il sustineai in asta?Doar pentru faptul ca esti indragostit de el?"
Colturile buzelor mele se ridica formand un zambet mic.
"Da, imi amitesc de asta.De ce?"
"Ce ar fi daca am vorbi despre asta cand ajungem acasa?"
CITEȘTI
Only an employer, sir.
Любовные романы"Daca vrei sa sa iti continui activitatea aici, va trebui sa cunosti si cealalta parte a ce facem aici." Imi raspunde la intrebare in timp ce se duce inapoi spre birou. "Ce inseamna asta?" "Vei juca in filmele pe care le producem aici."