Ma ridic rapid din pat obserand ca este ora 8:16, iar eu inca zac in pijamalele mele.
Oftez intrand rapid in dus, incercand sa ma limitez la 5 minute, urmand sa ma imbrac in blugii mei negrii si unul dintre tricourile albe.
"Danielle, sunt gata." Spun atunci cand cobor la bucatarie.
"Credeam ca nu mai ai de gand sa cobori.Ti-am facut un mic de jun pentru a-l avea cu tine." Spune intinzandu-mi pachetelul din punga maro.
"Multumesc, acum sa mergem, daca nu vreau sa raman fara slujba."Spun chicotind.
**********
Toata dimineata eu si Louis ne-am ignorat, de fapt, nici macar nu ne-am vazut astazi, ci doar mi-am primit sarcinile prin email.
"Nu imi place Kendall."Spune Sophia strambandu-se inainte de a lua o gura din pastele sale.
"E draguta."Raspund trecandu-mi furculita prin cartofi.
"Si, ce s-a intamplat mai departe?"Intreaba curioasa.Oftez lasandu-mi furculita pe masa.
"A oprit totul." Spun miscandu-mi buza de jos frustrat.
"Poftim?!"Pufneste Razand."Vorbesti serios?"Intreaba razand."Da, o faci."Spune, fata ei fiind serioasa acum.
"Soph sunt foarte derutat, nu stiu ces intampla.Intr-o secunda nu am nici macar un sentiment, ba chiar il displac si il consider seful arogant, insa in cealalta vreau sa il sarur atat de mult."Spun frecandu-mi tamplele.
"Esti indragostit, Harry."Imi raspunde pe un ton serios.
Imi ridic privirea catre ea, unindu-mi sprancenele.
"Sunt, asa-i?"Intreb dezamagit.
"De de esti speriat?"Intreaba asezandu-si mana peste a mea.
"Nu am fost niciodata indragostit."Adimit sincer."Si nu vreau sa fiu gay Soph.El nu na place si nu se poate sa fie nimic intre noi."
"Esti asa naiv..Se observa de la o posta ca te place."Spune unindu-si buzele intr-o linie dreapta la final.
"Crezi asta?"Intreb nesigur.
"Bine-inteles!"
"Oh, am- am primit un mesaj."Spun scotand telefonul din buzunarul blugilor stramti."E de la el."Spun incruntandu-ma catre Sophia, care zambeste pana la urechi."
LouisTomlinson:Vii cu mine la o intalnire de afaceri intr-o ora.Pune o camasa pe tine.
"Oh, trebuie sa plec."Spun oftand in timp ce ma ridic, luand-o pe Sophia in brate.
Zambeste cald in timp ce imi saruta obrazul.
"Ai grija de tine, si fii mai sigur pe tine, asa cum ai fost intr-o perioada."Spune facandu-mi cu ochiul.
Aprob si ma indrept spre iesirea din cladire, avand in vedere ca nu mai am ce lucruri sa iau din birou, pentru ca am renuntat la servieta.
Il apelez pe Liam in timp ce ma indrept spre statia de autobuz aflata la o distanta mica de locul unde lucrez, nu inainte de a trece pe la o patiserie pentru o mica gustare, avand in vedere ca nu m-am atins nici de pranzul de la Danielle.
"Marcel, hei, ma bucur ca ai sunat, toate bune?"Se aude vocea senina a lui Liam prin difuzorul telefonului meu.
"Harry."Il corectez."De fapt, e totul bine financiar deocamdata.Astazi planui sa caut niste apartamente avand in vedere ca tu si Gemma veniti si eu nu ambun apartament, dar trebuie sa merg la o intalnire de afaceri cu Louis"Spun privind prin geamul autobuzului plin.
CITEȘTI
Only an employer, sir.
Romance"Daca vrei sa sa iti continui activitatea aici, va trebui sa cunosti si cealalta parte a ce facem aici." Imi raspunde la intrebare in timp ce se duce inapoi spre birou. "Ce inseamna asta?" "Vei juca in filmele pe care le producem aici."