Sebastijan je sa blaženim osmijehom na usnama zurio u bijeli stop i svako malo spuštao pogled na ženu koja je spavala na njegovim prsima. Preko njihovih isprepletenih tijela ležala je samo bijela plahta dok je sva ostala posteljina bila razbacana po cijelom podu. Polumrak u sobi govorio mu je da će uskoro pasti noć i bit će primoran ustati iz kreveta. Uzdahnuo je ponovo spustio pogled na usnulu ženu dok se je odsutno igrao pramenom njene kose namatajući ga oko svog prsta. Nije mogao vjerovati koliko mu je nedostajala. Nedostajao mu je njen smijeh, njezine šašave teorije o svijetu i njen način da u svemu vidi ljepotu. Nedostajalo mu je čak i njeno nerazumno mrmljanje u snu. Bilo je pomalo smiješno što se uz nju osjećao istovremeno jakim i slabim, ali to je ono što ljubav nosi sa sobom. Dok ju je gledao kako mirno spava na njegovim prsima pomislio je kako upravo tu i pripada.
>> Moja...<< -prošlo mu je mislima.
>> Moja žena...<< -svidjelo mu se kako to zvuči, a osmijeh mu počeo sve više širiti licem.
>> Moja supruga, Veronika Marks.<<
Srce mu je počelo ubrzano lupati na samu pomisao. Da, definitivno mu se sviđalo kako to zvuči. Ispravno, prirodno, suđeno...
Nasmijao se sam sebi zbog tih poetskih misli. Nikada nije vjerovao u sudbinu. Uvijek je smatrao da sami krojimo svoj život, a ne da idemo nekim zacrtanim putem kojeg nam je skrojila neka viša sila, no nju je smatrao takvim darom da nikako nije mogla biti slučajnost da je baš on bio unajmljen da ju pronađe. Bilo im je suđeno, a on će tu sudbinu prigrliti k sebi i nikada je više neće pustiti.
- Oženit ću te malena.- šapnuo je s ljubavlju na što se ona promeškoljila i promrmljala.
- Još pet minuta.
Nasmijao se na to i čvršće ovio ruke oko nje. Pričekat će još pet minuta. Na nju bi čekao i cijelu vječnost ako treba.
* * *
Bilo je devet sati uvečer kada je Kristina, u pratnji prijateljica ušla u poznati klub Inferno, gdje ih je čekao stol kojeg su rezervirale nekoliko dana ranije. Veliki plesni podij bio je osvijetljen prigušenim svijetlom i na njemu se u ritmu neke balade njihalo tek nekoliko parova. Pravi pakao nastat će tek oko ponoći kada se skupe svi zaljubljenici dobre glazbe i veselog društva. Inferno je bio poznat kao mjesto za ples u kojem nije svirala striktno jedna vrsta glazbe. Kroz cijelu noć DJ je mijenjao žanrove od bluesa, rock and rola, R'n'B-a, tehna pa sve do latinsko američkih pjesama tako da se za svakoga moglo pronaći nešto što mu odgovara. Kristina je voljela dolaziti na ovo mjesto, no rijetko kada je imala prilike plesati jer očito većina muškaraca smatra kako su preveliki frajeri da bi plesali stoga se većina njih držala šanka i čekala da se neka od cura napije pa bi zatim krenuli na udvaranje.
Mladi konobar u snježno bijeloj košulji dopratio ih je do njihovog stola i odmah uzeo narudžbe nakon čega je otišao dalje dok su cure skidale svoje lagane jakne i pri tome skenirale cijeli klub.
- Rekla sam vam da smo došle prerano.- jadala se Marina i prebacila sjajnu, crnu kosu preko ramena- Nema žive duše.
- Kad dođemo kasnije onda se žališ da je gužva.- odgovorila joj je iznervirano brineta do nje.
- Pa kad mi onda svi gaze po cipelama, a znaš i sama koliko sam ih platila.
- Tebi je nemoguće udovoljiti, baš si...
- Karolina, pusti ju na miru. Ne treba nam da se cijelu večer duri.- Kristina je prekinula raspravu prije nego preraste u svađu. Ako bi se itko trebao duriti onda je to ona jer večeras stvarno nije imala volje izaći. Tek što se vratila kući nakon što su ona i Filip vrebali Helenu i nakon što ju je pogodila sa bocom u glavu smatrala je da je to dovoljno uzbuđenja za jedan dan, no cure su bile uporne u nagovaranju i nije imala drugog izbora nego popustiti. Njezinoj lošoj volji pridonosilo je i to da joj je svako malo Filipov osmijeh bljesnuo pred očima i zbog toga se ljutila na samu sebe. Gad se toliko zarazno smijao da se svaki puta morala i ona nasmijati. Čak i sada joj se čini kako joj njegov smijeh odjekuje u ušima usprkos glasnoj glazbi. Pomislila je kako sigurno počinje gubiti razum, no tada je okrenula glavu prema ulazu gdje se nalazila grupa od nekoliko muškaraca i žena i odmah ga spazila. Glasno se smijao i grubo tapšao pripitog muškarca po leđima gurajući ga prema šanku.
YOU ARE READING
Trag Krvi
Mystery / ThrillerPrivatni istražitelj Sebastijan Marks ponovo dobiva neobičan zadatak koji će ga na kratko razdvojiti od Veronike i odvesti u mistične kutove Istre gdje se povijest i legenda isprepliću oko lika Jure Granda. Dok Sebastijan pokušava otkriti tko stoji...