Marientte povestește:
Tikky si-a dres glasul și si-a luat înfățișarea de creatura inocenta din depozit. Orice îmi va spune va fi de rău. Pe bune acum. Doar bunica nu e un criminal în serie însetat de sânge, când spun criminal marefer la unul care fură prăjituri si când spun sânge la cremă de căpșuni. Mda.
- Bunica ta a fost Ladybug înainte de tine. Poftim? Bunica a fost Ladybug? Dar... Asta... Sună în totalitate nebunesc.
- Dar... dar... Cum? Tikky a chicotit vâzând că a reușit sa ma ia prin surprindere. Tu ai spun că niciun membru al familiei mele nu a fost buburuza.
- Se prea poate sa mă fi înșelat. Nu am știut ca ea este bunica ta, Marinette. Nu e asta grozav?
Grozav? Poate. Surprinzător? Sigur. Bunica mea Ladybug? Am atâtea să o întreb, atâtea să aflu de la ea si prea putin timp. Am pus-o înapoi pe Tikky în posetă și m-am întors în sufragerie. Bunica mi-a zâmbit și mi-a făcut cu ochiul complice.
- Parinții tai tocmai s-au plictisit de mine, a spus ea botoasă cu o voce de copil. Așa că vino să-ți dau cadoul meu special.
Cadou special? Ce vrea să însemne asta? Nici nu a așteptat sa spun ceva că m-a apucat de mână și m-a tras după ea într-o altă încăpere. A deschis sertarul unui dulap și a scos de acolo o mică cutiuță. Ce-i acolo? Ce-i acolo? Mor de nerabdare să aflu.
- Deschide-l, m-a îndemnat ea și nu am așteptat să o facă a doua oară. Am desfăcut cutia si înăuntru se afla un pandantiv cu o buburuză. L-am primit de la buburuza anterioară, mi-a mărturisit ea. Acum eu ți-l dăruiesc ție. Pe mine m-a ajutat, eu am reusit să împiedic răul să se producă.
Rău? Ce rău s-ar putea produce?Adică ce ar fi mai rău ca serialul meu preferat sa nu se mai difuzese? Bine, există Hawk Moth, dar nu e un malefic prea redutabil atâta timp cât eu și Chat Noir am reușit să-l înfrângem de atâtea ori.
- Binico, ce vrei să spui? Ce rău ar putea să se întâmple? Mi-a zâmbit, un zâmbet strâmb care numai a zâmbet nu arăta.
- Marinette, acum mulți ani foloseau miraculoșii pentru a face bine, mult bine, dar acum lumea e dominată de orgoliu, avuție, dorință de a obține putere. A scuturat din cap mâhnită. Am simțit. Ochii ei albaștrii mă priveau speriați. Hawk Moth nu e primul și ultimul care vrea asta, dar aduși împreună miraculoșii crează ceva distrugător. Nu poți lăsa să se întâmple asta. Oprește-l înainte să fie prea târziu. De aceea pandantivul te va ajuta să-l găsește.
De unde știe de Hawk Moth? Știrile circulă repede, asta e sigur. Asta încearcă să facă deci și de aceea ne vrea miraculoșii, asta explică tot. Dar de ce ar vrea cineva să distrugă lumea cu știință? " Ar vrea dacă nu ar știi că face asta." Sună logic.
- Așa am sa fac, bunico. A răsuflat ușurată. Mulțumesc! M-a tras într-o altă îmbrățișare călduroasă și m-a sărutat părintește pe frunte.
- Sunt foarte mândră de tine. Fă-l praf! Și-a ridicat pumnul în aer expresiv, iar eu am chicotit. Bunica e o luptătoare, acum știu asta. Și eu sunt foarte mândră că sunt nepoata ei.
Când ne-am întors în sufragerie mama și tata vorbeau despre că ar trebui sa plecăm dacă vrem sa prindem avionul. Asta am și făcut, după ce ne-am luat rămas bun și i-am promis ca o vom mai vizita curând. Drumul spre casă a fost și mai plictisitor. Am dormit tot drumul, dar neîncetând nicio clipă să mă gândesc la cuvintele bunicii. Rău? Distrugere? La ce a vrut sa se refere? Noi, după cum am mai spus, l-am înfrânt întotdeauna pe Hawk Moth. Acum ce ar fi diferit? Ce s-a schimbat? Nu, asta și-a dorit de la bun început, însă nu va reuși. Voi apăra Parisul si locuitorii săi chiar dacă știu că acesta va fi ultimul lucru pe care o să-l fac.
Când am ajuns acasă m-am urcat în camera mea și m-am trântit în pat. Este ora 21:30. Oare e târziu să-l sun pe domnul Agreste și să-i accept propunerea? Tikky are dreptate. E o oportunitate imensă, deci nu o voi lăsa să-mi scape printre degete. Am luat bilețelul pe care mi-a notat numărul său de telefon și l-am tastat, iar apoi am apăsat butonul apelare. A răspuns dupa al treilea apel.
- Bună seara, domnule Agreste! Am spus eu formal. Îmi pare rău că vă deranjes, dar m-am gândit mai bine și vă voi accepta oferta. Am așteptat câteva minute cu răsuflarea tăiată până a vorbit.
- Tu ești Marinette, dragă? A întrebay cu dulceață. Omul ăsta e așa drăguț, nu cred că ar omorî și o muscă. Dar relația lui cu Adrien nu e prea roz. Care să fie de fapt cauza. Bine atunci, te aștept mâine după ore la mine acasă.
- Ne vedem atunci, Noapte bună! Și am închis.
Am făcut-o și pe asta. Din cauza lui Adrien îmi era teamă să o fac. Am spus că îl voi uita, așadar mă voi strădui să o fac, iar să-l văd în fiecare zi, nu că nu aș face asta deja la școală, mă va ajuta. Va fi un coșmar. M-am ridicat din pat și am luat cutiuța de pe birou. Am prins pandantivul în mână și mi-am trecut degetele peste micuța buburuză. Înseamnă mult pentru bunica mea. O voi face pentru ea. Voi da tot pentru a-mi îndeplinii promisiunea. Mi-am pus pandantivul la gât și am început să-mi caut lucrările pe care aș vrea să i le arăt domnului Agreste.
Adrien povestește:
A vorbit cu tata la telefon. Ce i-a spus când a chemat-o la el în birou? Sper că nua amenințat-o sau ceva de genul ăsta. Tata eînfricoșator și știe să se folosească de asta pentru a intimida oameni, iar Marinette e așa sensibilă. Poate că ma înșel si poate că greșesc. Am văzut-o cum începe să răscolescă prin dulapuri aruncând tot felul de foi și hârțoage pe podea. Ce tot face? Am ciocănit în fereastră. Vreau să vorbesc cu ea. Vreau să aflu.
YOU ARE READING
Ladybug și Chat Noir (Marinette și Adrien)
FanficSunt Marinette o adolescentă obișnuită. Bine, mint. Nu-i un început bun. Să o luăm de la capăt. Numele meu este Marinette și sunt un super-erou, Ladybug care salvează Parisul de demonii Akuma. În rest sunt o fată obișnuită, care frecventează u...