Marinette povestește:
Orele au trecut exagerat de greu, însă au trecut. Mi-am adunat toate cărțile și le-am îndesat în geantă și am pornit alături de Alya pe holul înțesat de elevii grăbiți să iasă cât mai repede din școală. Aș fi și eu unul din elevii aceia dacă Alya nu ar fi insistat să na înscrim în comitetul de organizare al balului. Cum nu se poate mai bine. Prezentarea despre egiptul antic a fost grozavă și am luat zece pentru piramidă, că tot veni vorba. Acest comitet este condus de nimeni alta decât minunata, magnifica și superficiala Lady Burjois. E o zi perfectă în care vreau să mor. Ne-am oprit în fața unei uși de lemn mult mai mare decât celelelte, e sala în care se aduna toate consiile și se desfășoară cele mai multe activități. Am deschis ușa și am intrat . Toți voluntarii erau așezați în jurul unei singure mese , iar profa' Peterson, organizatoarea balului încerca să le explice ceva. Toți și-au îndreptat privirile pe noi. SI îmi doresc sa mă fi aflat oriunde numai în acest loc nu. Chloe și-a ridicat bărbia în sus făcând pe înfumurata și s-a întors cu spatele la noi. Doamna Peterson a fost cea încântată să ne vadă.
- Fetelor, luați loc! Ne-a spus ea, însă nici nu a terminat bine de formulat cerere că Adrien a pătruns pe ușă.
- Îmi pare rău că am întârziat, doamnă Peterson.
- Adribuu, a strigat Chloe dându-si aere de divă care și-a rupt gâtul. Era așa plictisitor fără tine. Cred și eu că e plictisitor să trăiești cu o asemenea personalitate. Ne-am așezat la locurile noastre, iar profa și-a continuat indicațiile.
- Mai întâi de toate avem nevoie de temă. Ceva care să se potrivească cu primăvara, ceva extravagant. Și-a așezat mâinile pe masă și ne-a privit pe fiecare în parte. Așă că aștept sugestii.
- Un bal costumat, a sugerat Chloe, iar eu am strâmbat din nas.
- Asta am făcut și anul trecut. Trebuie să fie ceva rafinat și cu totul deosebit.
Rafinat și deosebit? Și să aibă legătură cu primăvară? Sigur să vezi niste elevi îmbrăcați în Spiderman nu te duce cu gândul la primavara și la prospetime. Dar ce am putea face? Am o idee, dar nu spun că e totuși una grozavă.
- Dar dacă ar un bal obișnuit? Toți m-au privit confuzi așteptând lămuriri. Balurile care erau organizate pe vremuri de reci pentru a comemora anumite evenimente importante, mi-am dat ochii peste cap. Doar eu sunt atentă la ora de istorie? Mă gândeam ca fetele să poarte acele rochii lungi cu crinolină, bufante, iar băieții frac. Mda, sună stupid. Cum am putea să procurăm noi acele rochii?
- Da, și am putea purta măștii, m-a susținut Alya energică și toată numai un zâmbet. Mai avea puțin și sărea în sus de fericire.
- Dar nu avem un asemenea buget ca să facem rost de toate astea plus decorul, muzica și felurile de mâncare. Brusc balul visurilor nostre în care fiecare avea să fie o prințesă s-a spulberat total. Da, a fost un vis. Care a durat circa cinci secunde. Alya era mult mai dezamăgită ca mine, pe când Chloe râdea pe sub mustăți. Lui Chat Noir i-ar fi plăcut asta. De ce i-am pronunțat numele?
- Ne-am putea folosi de măști ca să mai acoperim cheltuielile, vânzându-le, a sugerat Adrien, salvatorul balului nostru de vis și cavalerul meu, desigur. La ce noroc am eu, cel mai probabil va cădea de pe cal înainte să vina la mine.
- Iar eu mă pot ocupa de rochiile fetelor. Cum voi face asta nici eu nu stiu. În școală sunt peste o două sute de elevi printre care jumătate sau chiar mai mult sunt fete, sunt moartă. Alya mi-a pus mâna pe umăr și mi-a zâmbit dulce.
- Și eu te voi ajuta cu tot ce ai nevoie, draga mea. I-am zâmbit la rându-mi. Asta se întâmplă când ai o prietenă bună, vei sfârși alături de ea modificând rochii.
Chloe s-a ridicat furioasă și m-a ațintit cu o privire dușmănoasă și veninoasă. Vai ce m-am speriat!
- Nu voi permite sa se întâmple una ca asta! A strigat ea. Tati finanțeaza acest bal, iar eu nu voi permite ca una ca tine șa-l strice cu ideeile ei stupide. Idei stupide? Cum îsi permite? Fie pleacă ea, fie plec eu?
Poftim? Cum de s-a ajuns la una ca asta? Dacă pleacă Chloe pierdem finanțarea domnului Agreste, iar nimeni nu-mi va simti mie lipsa. Nu pot lăsa ca balul să fie distrus de mine așa că singura decizie pe care am luat-o a fost...
- Voi pleca eu. M-am ridicat de pe scaun si am ocolit masa, trecând pe lângă Chloe care a rânjit satisfăcută. A obținut ce a vrut. Balul e mai important decât mine, e vorba de seara atâtor elevi, nu vreau să existe probleme doar datorită divergențelor noastre. Am dat să ies pe ușă și atunci s-a întâmplat minunea.
- Nu mi se pare corect, s-a opus Adrien, iar eu m-am oprit uimita în loc, oprita parca de o forță necunoscută. Ar trebui să votăm care idee este mai bună și așa vom alege tematica balului. Vot? Dar... Eu susțin ideea lui Marinette și a Alyei. Inima mi-a tresărit în piept si a început să danseze salsa ca o profesionistă. I-a placut ideea noastră! Lui Adrien i-a placut ideea noastră! Nu e asta grozav.
- Și eu sunt tot pentru ideea lui Marinette. A spus un alt elev si au urmat alții care au spus același lucru. Profesoara mi-a făcut semn cu mâna să mă întorc la locul meu.
- Parerile fiind spuse, vom organiza un bal pe stil vechi.
Alya mi-a sarit în brațe, iar Chloe a iesit din sală turuind mai rău ca un tren. Adrien s-a apropiat de mine și si-a așezat mâinile pe umerii mei. Ochii lui sunt mult prea frumoși pentru a fi reali.
- Fericitări, Marinette! Mi-a zâmbit, iar eu am simtit cum oxigenul nu mai e suficient pentru a-mi alimenta plămânii. Revino-ți, Marinette!
- Nu aș fi reușit fără tine, am murmurat și el s-a retras.
YOU ARE READING
Ladybug și Chat Noir (Marinette și Adrien)
FanfictionSunt Marinette o adolescentă obișnuită. Bine, mint. Nu-i un început bun. Să o luăm de la capăt. Numele meu este Marinette și sunt un super-erou, Ladybug care salvează Parisul de demonii Akuma. În rest sunt o fată obișnuită, care frecventează u...