HANEUL
— Ce e? întreb oftând plictisită.
— Trebuie să stai cu ea. îmi spune și eu mă încrunt.
— Azi chiar nu pot, dar de mâine să rămână aici.
— De ce nu poate? întreabă Suga încruntându-se m
— Pentru că am treabă, ți-am mai zis! În plus, e doar pentru o seară. Ce e atât de greu să ai grija de ea o seară?
— Uite că nici noi nu putem. spune și își mișcă ușor capul.
— Mai lăsați prostituatele și aveți grijă de fata asta o seara. spun și el se uită ofensat la mine.
— Tu crezi că nu ducem la prostituate? întreabă jignit.
— Păi, la cum vă comportați, mă mir să aveți iubite. Eu tot mă mir cum de ai tu un copil. spun și el oftează.
— E o chestie mai complicată, nu ai înțelege.
— Ce complicat! Ai lăsat o fată însărcinată și ai fugit ca un laș. Probabil ea te-a găsit și ți-a lăsat copilul la ușă. spun încruntată și dezgustată gândindu-mă că poate am dreptate m
— Ya, nu a fost așa. se apară el.
— Atunci, ți l-a pus direct în brațe?
Nu mai apucă să-mi răspundă din cauza telefonului meu care sună din nou. Shin. Chiar moare și el dacă așteaptă?!
— Dacă îndrăznești să țipi la mine nu mai vin! strig în telefon și îl aud cum își înghite țipătul.
"— P-Printesa mea, vii azi?" întreabă bâlbâindu-se din cauza nerviilor.
— Da și nu îmi spune așa.
Spun nervoasă și închid telefonul. Simt că o să plătesc așa mult că am întârziat și ca am închis telefonul. Asta e Shin, maturizează-te! Trebuie să-i spun și lui în față.
Îl las pe Suga acolo și mă îndrept spre dulap de unde scot o pereche de colanti negri și o bluză neagră strâmtă.
Merg spre ușa, dar nu înainte să le mai spun ceva.
— Când mă întorc sper să nu va mai găsesc.
După ce spun asta intru în baie și încep să mă schimb. Îmi prind parul într-un coc bine strâns. Îmi mai aranjez puțin hainele și ies din baie. Mă duc înapoi în camera și îi văd pe toți așa cum i-am lăsat.
— Parcă am zis să plecați.
Spun și trec pe lângă ei îndreptându-mă spre dulap pe care îl deschid și mă asez jos. Caut puțin în el și dau de perechea mea de adidași negri. Mă încalț repede și mă ridic luându-mi o jachetă neagra din piele.
— Te duci la o înmormântare în miez de noapte? întreabă Rap Monster cu mâinile incrucisate.
— Nu. răspund scurt.
— Ți se pare că e timpul de jachetă de piele? întreabă Suga venind lângă băieți.
— Nu contează.
Răspund fără interes și trec pe lângă ei, mergând spre noptieră. Trag de sertarul ei și scot un ceas micuț pe care cu greu reușesc să mi-l pun la mână.
Cu coada ochiului îl văd pe Suga cum își dă haina jos și vine spre mine.
— Ce faci? îl intreb strâmbându-mă la el.
CITEȘTI
Made in South Korea ; Prințesa din turn
FanfictionViața nu este prea blândă cu toată lumea, dar cu unii dintre noi este mult prea crudă . Unii dintre noi își vor copilăria înapoi ca să poată să simtă din nou acea bucurie, dar Haneul vrea să o uite și să nu își amintească vreodată de ea. Copilăria...