POV. Haneul
-Atunci, am să încerc. spun cu jumătate de gură.
-Ce faci? întreabă prefăcându-se ca nu a auzit.
-O să te sărut. spun puțin mai tare.
-Ce spui? întreabă din nou.
-Ca o să-ți cumpăr un aparat auditiv! ii țip in ureche.
-Nu e nevoie. spune și după rânjet vad o replică dură. Pot sa aud de la sute de kilometri gemetele tale.
-Hai să terminam cu asta. spun iritată.
-Dacă ma săruți așa nu se pune.Îmi așez o mână pe buza lui de jos și o mângâi încet. Nu pare prea impresionat de gestul meu, dar ghinionul lui pentru ca nu prea îmi pasă.
Ma apropi încet de buzele lui și îl sărut delicat. Îmi mișc încet buzele pe ale lui și îl mușc ușor de buza de jos.
Ma desprind din sărut și ma uit în ochii care au o privire tulburată.-A fost așa drăguț. spune Suga, dar apoi rânjește. Păcat ca în seara asta nu am chef de dragalasenii. În plus a fost ca celelalte. spune, dar apoi se încrunta ușor. Dacă ma gândesc a fost o dată când a fost diferit. spune și rânjetul se întoarce. Să lăsam trecutul. Nu ai făcut cum am zis asa ca ai pierdut.
-Cum vine asta? întreb repede.
-Ți-am zis exact ce sa faci și nu ai făcut. Mai e loc de explicații?Nu ma lasă să răspund și ma capturează în brațele lui, apoi se așează pe pat și pe mine ma pune pe genunchii lui într-o poziție nu prea favorabilă pentru mine.
Din nefericire pentru mine am ales sa dorm într-o pereche de boxeri și o cămașă lunga care îmi acoperea destul de bine corpul.
Suga îsi bagă mana pe sun cămașa mea și o ridica, apoi îmi da jos boxerii. Ma ridic ușor, dar nu de tot.-Ce ai de gând sa faci? îl întreb și încerc sa ma ridic.
-Stai aici sau o sa fie mai rău. spune serios.
-Ce o să-mi mai faci? întreb plictisită de amenințările lui.
-Acum o sa îți plesnesc fundul și poate o sa înveți sa ma asculți cu strictețe, dar dacă tu nu vrei pedeapsa asta ceea ce urmează o sa fie de zece ori mai rău. spune foarte serios. Am sa ți-o trag până nu mai mergi o săptămână, iar mâine o sa fac din nou asta.Spune atât de serios ca îmi simt ochii ușor umezi. Amenințarea asta clar nu e o joacă.
Înghit in sec și ma așez din nou cum ma pusese el.-Ești o prințesă ascultătoare. spune și își așează mana pe fundul meu. Dar nu destul de ascultătoare.
Spune și îmi plesnește fundul. Pentru o secunda rămân fără suflu. Palma lui e foarte grea.
-Nu ești o prințesă supusa, dar vei o sa fii.
Spune și îmi plesnește din nou fundul. La a doua palma lacrimile mi-au încețoșat privirea și tot somnul meu a fugit speriat lăsându-mă în spate.
-Ești o prințesă nesăbuită, dar nu vei mai fii.
Spune și din nou ma plesnește. Lacrimile mi se prelinge încet pe față. Simțeam o usturime pe care nu am întâlnit-o niciodată.
-Ești prințesă vicleana, dar nu vei mai fii.
Palma lui se lipeste din nou dureros de posteriorul meu. Dacă el crede ca asa nu o sa îl mai trag pe sfoara de câte ori pot, e un fraier.
Plângeam. Plângeam și suspinam în liniște. Singurul lucru care se auzea era palma lui Suga cum se izbește în mod repetat de posteriorul meu. Sunt foarte sigura ca acum e roșu. Deci, asta spunea prin faptul ca nu o sa pot sa mai merg mâine.
Nici nu înțeleg cum vrea sa îl sărut. Nu îl înțeleg deloc! De ce trebuie să-mi schimbe părerile cum se schimba vremea? Acum face ceva drăguț și îl consider o persoana foarte bună, mai încolo face ceva rău și îl condamn pentru tot ce face.-Oprește-te. spun și îmi înghit lacrimile.
-Știai ce pățești, trebuie sa fii atenta. spune fără nicio emoție în glas. Nu ești prințesă mea, dar vei fii.Spune și cu aceasta propoziție încheiată palma care a urmat a fost cea mai dureroasă dintre toate. Nu am putut sa ma abțin și am țipat.
Suga ma îmbracă la loc și ma așează în pat pe burtă. Nu am putut sa ma abțin și am început sa plâng. Nu ma mai feream pentru ca nu puteam sa o mai fac. Plângeam cu sughițuri care răsunau în toată camera.
In aceste momente o întrebare mi-a încolțit în minte. "Ce am făcut?"
De ce face asta? De ce viața îmi face asta?
Stiam ca ma privește, privirea lui ma durea mai tare pentru ca pot ghici cum ma privește. Cu milă. Nu mai vreau asta! M-am sa fiu privită cu mila!
Plângeam și mai tare când mâna lui s-a așezat ușor pe spatele meu. Simt ca nu mai pot sa stau mult asa. Nu, nu o sa ma sinucid, nu o sa fiu lașă. Dar nici sa mai îndur asta nu pot.
Suga se așează lângă pat și îmi da parul de le fața în încercarea de a ma face să-l privesc, dar nu o fac. Nu are decât să-mi lovească fundul pana îl doare pe el! Nu vreau să-l văd!-Nu știu ce crezi acum, dar nu îmi pare rău. spune și ma mângâie pe cap. Eu ți-am zis destul de clar ce sa faci. Încă am fost blând.
îmi spune ne ma cutremur ușor la aceste vorbe. Putea sa fie mai rău decât asta?! Am văzut ce blând a fost sau mai bine zis am simțit.
-Știu ca ești supărată pe mine și probabil o sa fii confuză după ce am să-ți spun niște lucruri, dar o sa îți treacă pentru ca ninic nu e permanent.
De ce vorbește asa calm și blând ca și cum m-a mângâiat pana acum?! Deja nu mai înțeleg nimic și dacă deschide gura mă prinde de tot!
-La început te credeam o nesăbuită pentru cum te comportai cu noi, erai ca o prințesă războinica, chiar dacă erai depășită numeric nu ai lăsat garda jos. Când am încercat sa te fac a mea te-am simțit panicata ca un pui abia ieșit din noi și luat de lângă mama lui. Credeam ca faceai pe fata dură doar ca să te impui, dar mi-am dat seama ca nu era așa. Nu ne priveai ca pe niște oameni ce îți puteau face rău. spune apoi râde puțin amuzat. Ne priveai ca pe niște fraieri și ne-ai și spus-o. Eram intrigat, dar nu de persoana ta, ci de cum erai în pat. Mă tot gândeam ca dacă erai așa cu noi cum ai erai dacă era în pat cu mine.
Am mai încercat de câteva ori să te fac sa intri în patul meu cu promisiunea ca te las pe tine sa alegi, dar nu am putut, erai prea puternică.
Îți amintești când ți-am zis sa te dezbraci și nu ai vrut? Erai speriat, am văzut asta, dar cu toate astea mi-ai ținut piept. În acel moment realizase greșeala mea. Am făcut numai greșeli înainte și după acea noapte. Voiam sa fac ceva.Spune cu o voce calda și dulce. Cum poate face asta? Sunt atâta de nervoasa când se comportă asa.
-Apoi ai visat urât și greșeala mea se sublinia. spune și oftează visător.
-Ce greșeală? întreb încercând sa vorbesc coerent.
-Mi-am dat seama ca eu voiam sa te îndepărtez deoarece cred am sentimente pentru tine, cred ca te plac. spune repede.
-Crezi? întreb uitându-mă la el.
-Da. Nu știu cum e asta. Am pățit o singură dată în viață, dar nu am mai văzut-o.
-Nu înțeleg ce zici. spun și îmi trag nasul.
-Îmi place de tine Haneul! Ce e asa greu?! întreabă ridicând tonul. Nu îmi place corpul tău cât îmi place sufletul! La dracu' ca nici nu știu de ce ma doare dacă îți fac ceva, parca îmi place fac mie!spune nervos și da cu pumnul în podea. De ce nu înțelegi?!
-Nici eu nu știu! Ești întortocheat ca un labirint, iar eu sunt în mijlocul lui. O clipa mi se pare ca ai cea mai buna inima, iar în următoare pari un monstru! Nici eu nu știu ce sa mai cred. spun și îmi abțin lacrimile
-Salveaza-ma. spune Suga cu glasul gratuit de lacrimi. Nu mai vreau sa trăiesc în iadul meu, vreau în raiul tau. spune și o lacrima ii curge pe obraz. Salveaza-ma, te rog...______________________________________
Capitol nou steluțelor!
Se pare ca m-am întors la drama. Fac ce fac și tot în plâns o dau.
Îmi pare rău ca v-am stricat seara pentru ca de data asta sigur am stricat-o! Sper ca măcar a fost ceva bine prin capitol.Am o rugăminte, nu vreau sa mai citesc comentarii gen "next" sau "super tare", as vrea sa va știu părerea totuși.
Capitol needitat!
Probabil o să-l editez mâine pentru ca mi-a început filmul :)
#StelePeCer
CITEȘTI
Made in South Korea ; Prințesa din turn
Fiksi PenggemarViața nu este prea blândă cu toată lumea, dar cu unii dintre noi este mult prea crudă . Unii dintre noi își vor copilăria înapoi ca să poată să simtă din nou acea bucurie, dar Haneul vrea să o uite și să nu își amintească vreodată de ea. Copilăria...