Mrs. Yap’s POV
This can’t be happening I can’t accept that my son is dating a poor rug rat!
Ang kafal ng babaeng iyon at nagawa niyang landiin ang anak ko.. I presume she’s a filthy gold-digger that only wants my son’s money!
My son needs to marry Pao dahil siya gusto naming para sa kanya at para din sa kompanya..
She’s a darling, she’s class, elegant, pretty and I know liligaya ang anak ko sa kanya.
I wont let that gold-digger get my son.. Kahit papaalisin ko siya sa bansa gagawin ko.
She needs to disappear..
I am Mrs. Perpetua Socorro Yap. One of the most powerful woman sa buong mundo out of 3 dahil mayaman ang pamilya namin. And a person that can do anything even destroy another person’s life just to protect my son.
I immediately called someone to investigate this Princess Chibi Laurel..
Prepare for hell Ms. Laurel for entering my son’s life without my permission..
After an our na receive kona ang data about sa babae at napag alaman ko
Na sa school naming siya nag aaral. Ang kafal ah paano nakapasok ang pobreng babaeng to sa pang mayaman ko na school.
I see she’s a scholar. Magaling sa klase. But her grades isn’t good enough for my son!
I called the school.
Hello This is Mrs. Yap I want you to expel this girl named Princess Chibi Laurel!
No more buts I demand you do it or you’re fired!!!
J simula palang ito Ms. Laurel pag di mu tantanan ang anak ko mawawala talaga ang lahat sayo..
BINABASA MO ANG
Boyfriend kong Asungot!(completed)
RomanceFrom enemies to friends maging lovers kaya? Comments/remarks/advices are welcome po..^_^ XOXOXOX..