Odhlasováno

119 24 6
                                    

Blížili se blíž ke skalnaté hoře a Storm se víc a víc bála, že nepůjdou oklikou. Její největší obavy se vyplnily když slyšela, jak si Alfa a Beta šuškají, kudy půjdou a rozhodli že do skal! Storm šla zpátky dozadu za Vlčinou, aby jí to nahlásila. Pomalu se k Vlčině přiblížila a roztřepaným hlasem řekla: 

"Vlčino, Alfa chce jít do skal! Vlčata a já to neujdeme, je to moc nebezpečné!"

Vlčinu to úplně zaskočilo. Když pohlédla na malý kopec, už jí nepřipadal tak malý, ale vypadal ještě větší a nebezpečnější. Musely s tím něco udělat. Snad jen kvůli tomu, že chce Alfa jít zkratkou nebude riskovat ztrátu nějakého člena smečky!

Alfa se před kopcem zastavil. "Smečko. Vím, že jsou dvě možnosti cesty a kvůli toho, abyste mi neměli za zlé kudy půjdeme, si to odhlasujete sami." Návrh Alfy Vlčinu uklidnil, ale také vystrašil, protože když si představila, že by vlčata měli jít takovým terénem, byla bez sebe strachem. Když se tak podívala na Storm a vlčata, měli stejný názor. Jejich hebké kožíšky byly naježené jako srst chrčilek (koček), a snažili se tvářit odvážně, ale moc jim to nešlo.

"Takže kdo je pro bezpečnější cestu?" Vyštěkl rázně Alfa. Z kruhu vystoupily všechna vlčata a všichni vlci naštěstí souhlasili z bezpečnější cestou. Dokonce i Kňoura si konečně uvědomil, že není sám a že jsou tu i Vlčata. Vlčina si úlevou povzdychla. 

Jak se koukla na světlonosiče, tak jim nezbývalo moc času a  měli by se připravit na lov.

Vlčí zákonKde žijí příběhy. Začni objevovat