Vůdkyně se přesunula do minulosti. Byla velmi hluboko ve svých myšlenkách. Už to nemohla před Vlčinou skrývat a musela ji to říct.
"V ten den, kdy nás bezsrstí napadli se svými napodobeninami a kříženci vlka jsem Alfovi a zároveň tvému otci řekla, ať tebe a tvé sestry odvede do bezpečí. Samozřejmě jako vůdce smečky s tím nesouhlasil a řekl, ať s vámi odejdu já. Ale nemohla jsem ho nechat zemřít, tak jsem ho naposledy olízla a utekla zpátky za smečkou. Ty a tvé sestry jste na mě překvapeně hleděly a Alfovi nezbyla jiná možnost, než vás ochránit.
Bezsrstí se k nám přibližovali blíž a blíž. Ty, kteří se snažili utéct střelili ostrými zuby. Ty, kteří zaútočily skolili jejich psi. Mou sestru uvěznili v kleci. Snažila jsem se ji vysvobodit, ale nešlo to. Nakonec přežila jen omega a já, snažily jsme se utéct a když už nám byli skoro v patách, tak za mě omega položila život."
U téhle věty se Vůdkyně málem rozkňučela, ale nepřestávala mluvit a Vlčina jí pořád pozorně poslouchala. "Utíkala jsem dál a dál, až jsem se jich úplně zbavila. Ale ztratila jsem vaší stopu a hledat vás ve společnosti bezsrstých by nebyl dobrý nápad." Vlčina mlčela. Na tuto zpověď nebyla žádná odpověď. Přišla k Vůdkyni a obě dvě přemýšlely, ale Vůdkyně pokračovala dál.
"Pak jsem počkala na tomhle místě a když jsem vás šla druhý den hledat, všechny pachové stopy zmizely. Snažila jsem se vás najít, ale nenašla!" Vůdkyně sklopila uši a přemýšlela, co vlastně prošvihla. Ale když se tak zamyslela, kdyby nepotkala svou druhou smečku, nebyla by Storm. Ani ty krásné vzpomínky, ale bolest, ta zůstávala dál.
Vlčina už nechtěla slyšet víc. Přestávala ovládat své pocity, ale potom zjistila, že tady nic skrývat nemusí. Rozkňučela se přímo do Vůdkyniného klínu a Vůdkyně se rozkňučela s ní. Vzpomínaly spolu na své mrtvé přátele, na všechny, kteří kvůli bezsrstým zemřeli a jejich brek se postupně měnil ve vztek na bezsrsté. Olízly se a teď hleděly zamyšleně na Storm, která se začala probouzet.
Tady se také velmi omlouvám za časté slovo jsem :(( ale doufám že se vám kapitola i přesto líbila:)))
ČTEŠ
Vlčí zákon
AbenteuerPro milovníky Zákonu smečky a všechny kdo milují vlky a podobně, doufám že se vám bude kniha líbit. Miluji Zákon smečky a inspiroval mě k tvorbě vlastního příběhu, který je mu stylem velmi podobný, ale příběhem zcela jiný a abyste věděli, co se chys...