Nervozita

82 17 8
                                    


Vůdkyně přemýšlela o smečce, ke které teď mířila. Vůbec jí neznala, ale z myšlenek jí vyrušil povědomý pach. Nemohla ho zařadit a tak se podívala na Vlčinu, která už dávno věděla, kdo to je. Alfa si to k ním mířil i s pár členy smečky,  když se tak Vlčina zamyslela
jak dlouho jsme tam vlastně byly? 

Až teď se podívala na světlonosiče. Málem vykřikla, byl už čas spánku a ony měly být dávno ve smečce! Vlčina začínala mít strach a taky se za svou nezodpovědnost začínala stydět. Alfa a smečka o ní a Storm mohli mít velký strach a ona si tu jen tak povídala a vůbec si neuvědomovala, že by mohla být v čase spánku ohrožená. V duchu doufala, že díky Vůdkyni to všechno Alfa pochopí.

Pach Alfy zesiloval a Vlčina byla čím dál víc nervózní, ale přesto to na sobě nenechávala znát. Taky si všimla, že Vůdkyně začíná tušit, kdo se k nim blíží. Vůdkyně ten pach přišel čím dál víc povědomější, ale pořád nemohla přijít na to, kdo to může být. Když se tak otočila na Storm a všimla si jejího vážného pohledu, který se nedal přehlédnout, začínala tušit kdo by to mohl být. Ale najednou jako by se jí o tom pachu nechtělo přemýšlet, až moc připomínal minulost, kterou si Vůdkyně už připomínat nechtěla .

Na kraji lesa Vlčina už dokonce slyšela kroky Alfy a začínala přemýšlet, co řekne na svou obhajobu. Vůdkyně si všimla Vlčiny nervozity a lehce do ní šťouchla „Co se děje? Nemysli si, že jsem si nevšimla že jsi nervózní." Vlčinu Vůdkyně svou otázkou překvapila a nevěděla, jak jí odpovědět. Storm je pozorně sledovala a Vlčina se na ně jen překvapeně dívala.

Ahoj, omlouvám se že se tu dlouho neobjevila nová kapitola. Teď vám to vynahradím tím, že by každý den měla být jedna kapitola do konce příštího týdne. Pak už budu psát podle času a nálady:))))) Vaše  Vlčina .)

Vlčí zákonKde žijí příběhy. Začni objevovat