seventeen

385 22 5
                                    

O měsíc později...
H O L L A N D

Červen. Nejůžasnější měsíc mého života. Už je to měsíc od mého prvního polibku s Harrym. Začít vztah s Harrym je snad nejlepší věc, kterou jsem kdy v životě mohla udělat. Harry je úžasný. Ve vztahu s ním si připadám jako v bavlnce. Pečuje o mě a hlavní je, že mě miluje. A já konečně zjistila, že já jej taky. Za tento měsíc nám oběma přibyly tetování a já si ten pocit naprosto zamilovala. Miluju ty decentní tetování, které mají nějaký hluboký význam. Nikdy bych neřekla, že si tohle vytetuji, ale už je to tak. Já mám na vnitřní straně předloktí menší trojúhelník, který je vytetován jemnou černou linkou a Harry má taktéž trojúhelník na stejném místě, ale jeho trojúhelník je vybarvený černým inkoustem. Je to hodně decentní tetování a já se do něj naprosto zamilovala.

Ano, vím jaké to bude mít následky jestli se s Harrym někdy rozejdu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ano, vím jaké to bude mít následky jestli se s Harrym někdy rozejdu. Já ale věřím, že se spolu nerozejdeme. Harryho miluju a nikdy ho neopustím.

H A R R Y

Už je to měsíc, co jsem ve vztahu s Holland a byl to nejúžasnější měsíc mého života. Za ten měsíc jsme spolu prožili hodně krásných chvil. A včera mi Holland oznámila, že chce to.
I když jsem ji řekl, že si počkám jak dlouho bude chtít - protože na ni v tomhle rozhodně nechci tlačit - i tak mi rozhodnutě oznámila, že si to přeje. A já si odpřísáhl, že na tu noc ani jeden z nás dlouho nezapomene.
Holland si poslední dobou hodně oblíbila jedno místo. Náhodu je to ale místo, kde jsem kvůli ní brečel, ale i křičel. Rozhodl jsem se, že ji vezmu tam a dáme si takový menší piknik. Poté se v jezeře okoupeme a nakonec půjdeme ke mě domů, kde ji bude čekat večeře od šéfkuchaře Stylese. Samozřejmě udělám její oblíbené lasagne.

Pouze jsem Holland napsal zprávu, ať je ve čtyři hodiny odpoledne připravená před domem. Vyzvednu ji a potom pojedeme na naše místo. Dodělal jsem lasagne a uklidil je do lednice. Šel jsem se převléct a oblékl jsem si modrou košili s krátkým rukávém a černé skinny s dírami na kolenou. U košile jsem si - jako vždy - rozepl čtyři knoflíky, tím pádem byla moje hruď odhalená. Moje tetování šly ovšem také vidět. Než jsem vyjel z domu, jsem ještě prostřel stůl, aby už bylo vše přípravené a já pak jen lasagne ohřál. Do košíku jsem sbalil deku, hroznové víno(hodně hroznového vína), její oblíbený zelený čaj, který jsem dal do termosky a ještě jahody v čokoládě. Hned, co bylo vše hotové, jsem popadl klíče od auta i domu, obul si moje oblíbené Chelsea boty, na hlavu si dal klobouk a vydal se k autu.
Dojel jsem k domu od Rody a kouknul se na hodinky. Byly přesně čtyři hodiny. Odvrátil jsem pohled od hodinek a podíval se na dveře od jejího domu, v tu chvíli se otevřely a z nich vyšla Holland. Opět vypadala jako anděl. Její dlouhé překrásné vlasy ji splývaly na ramenou a na sobě měla obyčejné bílé triko s krátkým rukávem a černé skinny. Měli jsme skoro stejné oblečení. Naštěstí jsem si nevzal to bílé triko nad kterým jsem uvažoval. I když bylo její oblečení obyčejné, vypadala skvěle. S úsměvem na rtech mířila k autu a už z dálky mi mávala. Mávnutí jsem jí oplatil a vystoupil z auta.
„Ahoj, Rody." Pozdravil jsem ji a otevřel jí dveře na straně spolujezdce. Nádherně se na mě usmála a taktéž pozdravila. Nasedla do auta a tiše mi poděkovala. Obešel jsem auto a zasedl za volant. Nejdřív jsem se podíval na cestu před námi a poté na ní. Zkontroloval jsem, jestli už je připoutaná a hned, co jsem se ujistil, že ano, jsem vyjel.
„Kam vlastně jedeme?" Zeptala se mě zvědavě a když jsem se ní podíval, zažraně sledovala vozovku před námi. Zasmál jsem se a stočil pohled zpět na cestu.
„To brzy zjistíš." Ujistil jsem ji a zbytek cesty jsme oba dva mlčeli. Doprovázely nás pouze tiché tóny písničky od Pink Floyd - High hopes.
Ihned, co se před námi objevila zatáčka k jezeru, Holland se zasmála.
„Už vím, kam jedeme." Řekla hravě a já se zasmál. Zaparkoval jsem u lesa a vylezl u auta. Otevřel jsem ji dveře a vzal košík ze zadního sedadla. Holland na mě hodila nechápavý pohled a já jen mávl rukou. Pak jsme se ruku v ruce vydali lesem k jezeru.
Položil jsem košík ke kraji jezera - na naše obvyklé místo, kde pokaždé sedáváme. Rozložil jsem deku a neustále na sobě cítil vyděšený pohled Rody. Košík jsem odložil na deku a pobídl ji, ať se posadí vedle mě.
Otevřel jsem košík a vyndal hroznové víno. Hned na to taky termosku s čajem. Jahody v čokoládě jsem šetřil na později.
„Páni, Harry. To je moc milé." Řekla s úsměvem a u toho se mi dívala hluboko do očí. Naklonil jsem se k ní a dal ji letmou pusu na rty. Jemně se po tom letmém doteku začervenala a já se usmál.
„Dneska vypadáš úžasně," Pověděl jsem a ona se zasmála.
„Děkuji, ty taky." Zasmál jsem se a vzal si jedno hrozno.
„Dáš si zelený čaj?" Zeptal jsem se a Rody jen přikývla. Nalil jsem ji trochu čaje do hrníčku, který jsem dokonce také přinesl a podal jí ho. Napila se a hrníček odložila. Natáhla se pro hrozno, ale nesnědla ho.
„Chytej." řekla a než jsem stihl zareagovat, hrozno mi přistálo přímo v obličeji. Samozřejmě jsem to nechytil a trefilo mě to přímo do čela. Nevěřícně jsem otevřel pusu a Holland se tiše zachichotala. Zasmál jsem se a když to nečekala jsem se na ní „skočil". Holland se ocitla podemnou a pořád se smála. Na nic jsem nečekal a přisál se na její rty, jejichž dotyk jsem dlouho postrádal. Rukou jsem se podepíral vedle její hlavy a vášnivě ji líbal.
Asi po čtvrt hodině jsme se odtáhli a dali se do těch jahod v čokoládě. Jednu jsem vzal a natáhl ruku k jejím ústům. Rody otevřela pusu a kousla si do jahody. Slastně zamrčela a pak ukázala palec nahoru.
„Jsou skvělý." Usoudila a já ji jednu jahodu podal, aby mi ji také dala. Vzala si ji a natáhla ke mě ruku. Jahodu mi přiložila ke rtům a já si do ní kousl. Bylo to výborné. Taktéž jsem ukázal palec nahoru a dožvýkal jahodu.
Jahody jsme snědli a hroznové víno taky. Zrovna jsme se na dece mlčky tulili a sledovali skoro rovnou hladinu jezera. Občas se totiž nějaká ta vlnka zavlnila.

Najednou se Rody vymanila z mého objetí, zvedla se a rozběhla k jezeru

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Najednou se Rody vymanila z mého objetí, zvedla se a rozběhla k jezeru. Začala si sundávat boty a ostatní kousky oblečení. Najednou se přede mnou objevila jen ve spodním prádle. Okamžitě jsem ztuhl. Rody se otočila a laškovně se usmála. Ukázala na mě prstem, ať jdu k ní a já se tedy postavil. Došel jsem k ní a taky se začal vysvlékat. Rody mě sledovala a hned, co jsem před ní stál jen v trenkách se rozběhla a skočila do vody. Na nic jsem nečekal a taktéž se rozběhl za ní. Voda byla studená, ale dalo se to, protože dnes bylo obzvlášť teplo. Chvíli jsme dělali kraviny, stříkali po sobě vodu nebo se navzájem topili. Ale většinu času, který jsme strávili ve vodě, jsme se líbali. Její prsty zapletené v mých promočených vlasech. Moje ruce bloudící po celém jejím těle.

Is that how heaven feels like?

The girl he never noticed | h.s.,l.t.Kde žijí příběhy. Začni objevovat