eleven

388 23 2
                                    

H O L L A N D
„Děkuju, bylo to dobré." Pochválila jsem Louisovo jídlo a následně se zvedla od stolu.
„Seď, umyju to." Mrkl na mě a já se trochu začervenala. Potichu jsem ještě jednou poděkovala a poté Louis zmizel v kuchyni. Napsala jsem Liamovi textovku, že jsem šla do čajovny. Nebudu riskovat, že by se na mě zlobil kvůli tomu že jsem z Louisem, vzhledem k tomu, že ho Liam nemá zrovna v lásce. Najednou vyšel z kuchyně Louis a usmíval se od ucha k uchu.
„Co budeme dělat teď?" Usmál se na mě a já mykla rameny.
„Nevím." Odpověděla jsem a on se zasmál.
„Nepodíváme se na nějakej film?" Zeptal se a já jen přikývla. I když filmy nemám ráda, nechtěla jsem ho urazit. Stačí, že jsem mu řekla, že nechci jít do kina. Přešli jsme do obýváku a sedli si na pohovku. Louis pustil nějaký film a sedl si až moc blízko mě. Stehnem se dotýkal toho mého. Bylo to zvláštní, protože pohovka byla hodně velká, takže nebyl důvod, aby u mě byl tak blízko. Díky tomu dotyku jsem se cítila zvláštně. Ne že by mi to vadilo, právě naopak, bylo to příjemné. Sledovala jsem film a snažila se nemyslet na to, že kluk, který se mi líbí už snad dva roky, je u mě tak blízko. Na chvíli jsem odvrátila pohled od televize a podívala se na Louise, který pozorně sledoval televizi. Byl nádherný. Sledovala jsem jeho nádherné rty, a toužila po jejich dotyku na těch mých. Najednou také odvrátil pohled od televize a podíval se na mě. Všiml si, že na něj celou dobu zírám a zasmál se. Rychle jsem tedy odvrátila pohled a ucítila jak se mi krev nahrnula do tváří. Sledovala jsem televizi, ale absolutně jsem se nesoustředila na to, co se tam momentálně děje. Najednou se objevila Louisova ruka na mém stehně. Polekaně jsem sledovala jeho ruku, přejíždějící po mém stehně. Bylo to příjemné, ale hlavě nečekané. Najednou se ale jeho ruka zastavila docela vysoko na mém stehně. Trochu jsem si odkašlala, ale Louis na to nereagoval a dále měl ruku na mém stehně. Podívala jsem se na něj a on se usmíval. Najednou odvrátil pohled od televize a naše pohledy se střetly. Vpíjela jsem se do jeho dokonalých modrých očí a naprosto jsem se v nich ztrácela. Podívala jsem se na jeho rty, které byly mírně pootevřené a to ho dělalo ještě krásnějšího. Jeho mírné strniště mu dodávalo na mužnosti a to já na něm absolutně milovala. Prostě jsme tam jenom seděli a dívali se navzájem do očí, dokud to Louis nepřerušil tím, že se přitiskl na mé rty. Začal pohybovat svými rty proti těm mým a já začala spolupracovat. Byl to úžasný pocit. Tak moc jsem vždycky toužila dotknout se těch jeho měkkých polštářků a konečně se mi to splnilo. Polibek byl dlouhý a vášnivý. Pomalu jsme pohybovali svými rty proti sobě a já se toho nemohla nabažit. Jeho ruka, která spočívala na mém stehně, něžně přejížděla nahoru a dolů. Bylo to moc příjemné.
Ty dotyky. Ty polibky.
Zvládla bych se s ním líbat hodiny. Po chvíli se Louis odtrhl a usmál se na mě, takže mi ukázal jeho dokonalý bílý chrup. Úsměv jsem mu oplatila.
„Strašně dlouho se mi líbíš, ale nevěděl jsem, jak ti to říct." Řekl Louis tichým hlasem a u toho se mi díval do očí. Nemohla jsem uvěřit tomu, co právě teď řekl. Celkově jsem nemohla uvěřit dnešnímu dnu, že se tohle všechno opravdu děje. Jen jsem čekala, kdy se vzbudím celá spocená ve své posteli. No, to se nestalo. Doopravdy jsem tady seděla s Louisem Tomlinsonem, který mě před chvílí políbil a momentálně něžně přejížděl rukou po mém stehně.
„Já nevím, co říct." Řekla jsem po delší odmlce a Louis mykl rameny.
„Tak neříkej nic." odvětil a hned na to mě opět políbil. Chytla jsem ho za zátylek a tím náš polibek prohloubila. Louis měl jednu ruku na mém boku a druhou mě stálé hladil po stehně. Vášnivě jsme se líbali a Louis najednou skousl můj ret mezi své zuby. Snažil se jazykem probojovat do mé pusy a já mu to ihned povolila. Naše jazyky se o sebe nežně třely a vášnivě spolu tančili. Louis dal ruku pryč z mého stehna a položil ji na mé boky, takže obě jeho ruce spočívaly na mých bocích. Jemně mě hladil a u toho líbal. Najednou se odtrhl a usmál se na mě. Úsměv jsem mu oplatila a čekala, co se stane dál. Rozhodně jsem nechtěla zajít dál přes polibky až k něčemu jinému. Louisvy rty se najednou ocitly na mém krku. Zaklonila jsem hlavu, aby měl lepší přístup a slastně zavřela oči. Nejdřív mi vtiskával jemné polibky a po chvilce našel mé citlivé místo, kde se následně přisál. Kůži pomalu násával a následně místo stiskl mezi zuby. Jemně to zaštípalo, ale bolest ihned ustoupila, když mi opět zanechával mokré cestičky na krku. Odtáhl se ode mě a na chvíli mě políbil.
„Taky se ti líbím, viď?" Nadzvedl obočí a já jen přikývla. Okamžitě se mu na tváři objevil obrovský úsměv. Najednou si mě přitáhl do objetí. Obmotal mi ruce kolem pasu a já jemu kolem krku. Být v jeho náruči byl pro mě snad nejepší pocit na světě. Nasála jsem jeho nádhernou vůni a slastně zavřela oči. Louis zabořil hlavu do mých vlasů, kam mi následně vtiskl krátký polibek.

„Myslím, že už bych měla jít. Bylo to skvělé, děkuju moc." Usmála jsem se na Louise a on smutně sklopil pohled.
„No dobrá, ale dovol mi tě odvézt." Souhlasně jsem přikývla a následně se zvedla z pohovky. Louis mě následoval a poté co jsme vyšli z domu, za námi zamkl. Nasedli jsme do auta a Louis ihned položil ruku na mé stehno a jemně mi ho hladil. Dívala jsem se z okýnka a vnímala jeho dotyky. Celou cestu bylo ticho, ale příjemné.

„Děkuju moc, Louisi. Moc jsem si to užila." Poděkovala jsem mu a odepla si pás.
„To já taky. Tak ahoj Holland, napíšu ti." Mrkl na mě a já už mu chtěla říct, že na mě nemá telefonní číslo, ale on mi to nedovolil, protože mě políbil. Odtáhl se a usmál se.
„Uvidíme se." Řekl a já přikývla. Nejspíš mé telefonní číslo měl, když nic nenamítal. Rozloučila jsem se s ním a vylezla z auta.
Vešla jsem do obýváku a matka už neležela na gauči. Vyšla jsem tedy schody nahoru a zalezla do svého pokoje. Lehla jsem si a pustila si přes reprobedny písničky. Přemýšlela jsem nad dneškem. Bylo to úžasné. Políbila jsem Louise Tomlinsona, který mi poté řekl že se mu líbím. Poté jsem znovu políbila Louise. A poté znovu. Vzpomínala jsem na jeho polibky, na to jak byl přisátý na můj krk a celou dobu jsem se usmívala.
Poté mi to došlo.
Udělal mi cucflek. Rychle jsem se zvedla z postele a zalezla do koupelny. Podívala jsem se do zrcadla a opravdu mi udělal cucflek. Na krku jsem měla malý červený flíček. Vytáhla jsem make - up, který používám jen v případu nouze a namatlala si ho na ten červený flíček. Ráda bych se totiž vyhla Liamových otázek.

Dneska trochu delší část než obvykle. Klidně bych psala i dál, ale chci dneska ještě vydat Photograph. Kdo nečte, může se mrknout jestli chce :) Děkuju.
Eva

The girl he never noticed | h.s.,l.t.Kde žijí příběhy. Začni objevovat