Prolog

972 40 8
                                    

H O L L A N D
Zrzavá dívka, jejíž oblíbený koníček je čtení knih. Miluje je a při jejich čtení zapomene na okolní svět a vžije se do příběhu. Má zvláštní rodinu. Žije s matkou, která lítá po barech a na své děti kašle. Naštěstí má ale bratra, který je o pár let starší než ona. Navzájem se o sebe starají. Jejich otec jim každý měsíc posílá peníze. Holland má ale jednu takovou malou chybičku. Je zamilovaná do nejvíc populárního kluka na škole - Louise Tomlinsona.

Kdo by řekl, že láska může nadělat takové problémy?

H A R R Y
Kudrnatý chlapec, který je přesně ten typ kluka, který žije ve svém vlastním světě. Je to ten, co sedí v zadní lavici bez povšimnutí. Taktéž miluje čtení knih. Má pouze jednoho pravého kamaráda - Zayna. Dlouhou dobu je však zamilovaný do zrzavé dívky Holland, která nemá o jeho existenci ani tušení. Zatím.

Jaké to je když láska není opětována?
--------------
Tak tady je prolog. Snad se Vám to líbí. A ano já vím, jméno "Holland" je velmi neobvyklé, proto jsem si ho vybrala. Části téhle story budou nějak takhle přibližně dlouhé. Budu se snažit je vydávat spolu se Swimmimg Pool. Napište mi prosím názor, a jestli chcete abych tuhle story psala dál. Děkuju!
Eva

The girl he never noticed | h.s.,l.t.Kde žijí příběhy. Začni objevovat